نرخ-باربری

نرخ باربری

در ابتدا اشاره می کنیم که نرخ باربری قیمتی مشخص ندارد و با توجه به نوع خدمات و سایر عوامل متغییر می باشد. در اصل این نرخ توسط اتحادیه باربری تهران معین و محاسبه می شود تا باربری ها طبق آن کرایه اعلام کنند.

 

اما در حقیقت این گونه نیست و شرکت های حمل و نقل این قیمت را افزایش می دهند و فراتر از آنچه باید دریافت می کنند. اتحادیه کلیه علل موثر و دخیل را مورد توجه قرار می دهد و با جمع زدن آن ها قیمت نهایی را مشخص می کند.

 

بهترین و سریع ترین راه برای آگاهی از نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری، برقراری تماس با کارشناسان حمل بار میثم لواسان است. برای دریافت مشاوره رایگان از شماره های مندرج استفاده کنید یا از طریق واتساپ پیام بگذارید تا در اولین فرصت با شما ارتباط بگیرند.

 


برای اطلاع از نرخ باربری تهران شهرستان با ما تماس بگیرید:

02133864006


چه عواملی بر نرخ باربری تاثیر می گذارند؟

همانطور که می دانید مواردی هستند که بر روی قیمت باربری تاثیر دارند. این موارد باید بررسی شوند. تا بتوان نرخ باربری تهران شهرستان را مشخص کرد. زمانی که برای ثبت سفارش تماس می گیرید کارشناسان حمل اطلاعاتی را از شما در خصوص بار و خودرو باربری سوال می کنند.

 

شما باید اطلاعات درست و جامعی را به آن ها بدهید تا بتوانند بطور دقیق نرخ حمل بار را محاسبه کنند. در ذیل به عوامل موثر در تعیین نرخ باربری می پردازیم. حتما دقت کنید چیزی از قلم نیفتد تا بتوانید از تعرفه باربری قطعی تهران شهرستان مطلع شوید.

 

تاثیر وزن بار بر نرخ باربری

کالا و اثاثی که قصد ارسال آن را دارید دارای وزن و حجم مشخص است. شما باید این موارد را به کارشناس حمل بار به شهرستان اعلام کنید. علت اعلام ویژگی های بار این است که برای تعیین خودروی باربری لازم است که مشخصه های بار معین باشد.

 

بر فرض بار شما 12 تن است در صورت وجود سایر شرایط خودروی جفت برای حمل بار شما انتخاب می شود. هم چنین ممکن است بار فاسد شدنی باشد. باید توسط خودروهای یخچالدار ارسال شوند تا تلف نشود یا در مسیر به دلیل بعد مسافت فاسد نگردد.

 

تناژ و حجم بار از جمله مواردی است که بر نرخ باربری تاثیر می گذارد و باعث کاهش یا افزایش آن می شود. کادر میثم لواسان نرخ دقیق باربری را با توجه به فاکتورهای مهم و موثر برای شما اعلام می کنند.

 

تاثیر بارنامه بر نرخ باربری

همان طور که می دانید وزارت راهداری بارنامه را در حمل بار بین شهری الزامی می داند. این برگه دولتی است و سند مالکیت صاحب بار در طول مسیر تهران به شهرستان است. ارائه بارنامه دولتی و اصلی هزینه ای دارد که باید به نرخ باربری تهران به شهرستان اضافه شود.

 

ما بارنامه دولتی اصلی را به صورت الکترونیکی صادر می کنیم تا روند حمل بار شما با مانع روبرو نگردد. میثم لواسان سال ها است که در این حیطه تخصص دارد و بهترین خدمات را با هزینه حمل بار مناسب ارائه می دهد همین حالا برای دریافت خدمات سفارش خود را ثبت کنید.

 

تاثیر نوع خودرو بر نرخ باربری

نوع ماشین باربری باید به گونه ای انتخاب شود که بار ارسالی را کاملا پوشش دهد. تا در مسیر دچار ریزش نشود. هر خودرویی می تواند باری را با وزن مشخص حمل کنید:

 

  • نرخ باربری تهران به شهرستان با نیسان دربستی
  • هزینه باربری تهران به شهرستان با خودروی تک دربستی
  • نرخ باربری تهران شهرستان خودروی جفت دربستی
  • هزینه باربری تهران به شهرستان با تریلی کفی دربستی
  • نرخ باربری تهران به شهرستان با بغلدار دربستی
  • هزینه باربری تهران به شهرستان با ترانزیت چادری دربستی

 

همانطور که ملاحظه می کنید خودروهای باربری قادرند بارهای سبک و سنگین را حمل کنند و دیگر محدودیتی وجود ندارد. اگر می دانید چه ماشین حمل باری برای محموله شما مناسب است می توانید درخواست کنید تا در اختیارتان قرار داده شود.

 

اما اگر اطلاعی ندارید این کار را به متخصص آن واگذار کنید زیرا نوع ماشین باربری بسیار مهم و کلیدی است. کارشناسان میثم لواسان همواره برای ارائه خدمات حمل و نقل آمادگی دارند و همه روزه پاسخگوی شما هستند. لذا در تمام ایام هفته می توانید برای استعلام هزینه باربری تماس بگیرید یا پیام دهید.

 

تاثیر بیمه نامه بر نرخ باربری

ما بهترین خدمات بیمه ای را برای شما در نظر داریم تا اگر خسارتی از بارگیری تا تخلیه به بار یا کالای شما وارد شد به راحتی بتوانید برای جبران آن  اقدام کنید. حق بیمه نامه مبلغی داردکه باید از طرف صاحب بار به شرکت بیمه پرداخت گردد تا بتواند از مزیت ها و تعهدات بیمه نامه استفاده کند.

 

کارشناسان هزینه بیمه را بر نرخ باربری اضافه کرده و قیمت نهایی را برای شما محاسبه می کنند. بیمه نامه ضمانت نامه سلامت بار است و اهمیت بسیاری در باربری ها از تهران برای شهرستان دارد. ما بیمه نامه معتبر قانون تجارت ایران را برای شما انتخاب می کنیم که تعهدات آن حداکثری است.

 

تاثیر طول مسیر بر نرخ باربری

اصولا از مبدا تا مقصد فاصله ای وجود دارد. میزان این فاصله تاثیر بر هزینه باربری تهران شهرستان دارد یعنی هرچه مسیر دورتر باشد کرایه باربری بیشتر می شود. درخصوص مسافت سه حالت متصور است:

 

  1. مبدا و مقصد در یک محدوده هستند: یعنی هر دو در شمال غرب تهران باشند.
  2. خارج از یک محدوده باشند: مثلا مبدا در شرق تهران و مقصد در جنوب تهران باشد.
  3. در دو شهر مختلف باشند: مبدا تهران و مقصد مشهد باشد.

 

برای تعیین نرخ باربری تهران شهرستان باید این فاصله ها در نظر گرفته شود. زیرا در مسافت طولانی سوخت و تجهیزاتی لازم است که شاید در مسیرهای کوتاه نباشد. خلاصه هر چه مسیر بیشتر باشد تعرفه باربری نیز بیشتر خواهد بود.

 

تاثیر کمیسیون بر کرایه باربری

باربری ها در ازای خدماتی که ارائه می دهند مبلغی به عنوان کمیسیون ( مزد ) دریافت می کنند. این مبلغ درصد مشخصی دارد و از طرف وزارت راهداری تعیین می شود. کمیسیون شرکت حمل بار تهران به شهرستان بر نرخ باربری افزوده می شود و صاحب بار باید آن را بپردازد مگر خلاف آن توافق شده باشد.

 

تاثیر هزینه کارگر بر نرخ باربری

استفاده از خدمات کارگری، نوعی خدمت اضافی است. شما مختارید از این خدمات استفاده کنید. اما این افراد چون آموزش دیده اند به راحتی می توانند بار و کالاها را جابه جا کنند و احتمال ورود آسیب نیز کمتر است.

 

حتی اگر خسارتی نیز به بار وارد شود، چون تحت بیمه قرار گرفته می شود می توان خسارت را مطالبه کرد. اما اگر خودتان محموله ها را جابه جا کنید و آسیبی وارد شود خودتان مسئول هستید و باربری مقصر نیست.

 

لذا در خصوص بارهای شکستنی و حساس پیشنهاد می شود از خدمات کارگری استفاده کنید. دستمزد کارگران باید جدا محاسبه شود و به نرخ باربری تهران شهرستان اضافه شود. اگر برای ارسال بار خود به کارگر نیاز دارید حتما به کارشناسان حمل بار میثم لواسان اعلام کنید.

 

تاثیر هزینه بسته بندی بر نرخ باربری

یکی از مهم ترین مراحل روند حمل بار به شهرستان، بسته بندی آن است. بسته بندی شامل کارهایی است که برای محافظت بیشتر از بار انجام می شود. برخی از شرکت ها خدمات بسته بندی را نیز ارائه می دهند.

 

اما برخی این خدمات را ندارند و باید از شرکت های مربوطه برای بسته بندی کمک درخواست کنید. مهم چنین می توانید خودتان و اقوام این کار را انجام دهید و در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. اگر بخواهید از این خدمات استفاده کنید باید بدانید که مانند خدمات کارگری باید هزینه آن را نیز جداگانه پرداخت کنید.

 

بسته بندی چون خدمات محسوب می شود تعرفه دارد. از این رو بر نرخ باربری تهران شهرستان تاثیر گذاشته و به آن اضافه می گردد.

 


برای اطلاع از نرخ باربری تهران شهرستان با ما تماس بگیرید:

02133864006


نرخ باربری با انواع کامیون

همان طور که می دانید هر باری وزن و حجمی دارد که باید با کامیون مناسب از تهران به شهرستان انتقال داده شود. وزن و حجم بار کرایه حمل بار را مشخص می کند البته علل موثر دیگری نیز وجود دارد که در فوق به آن ها پرداختیم.

 

کارشناسان ما پس از بررسی نرخ باربری را به طور دقیق به شما اعلام می کنند. لازم به ذکر است که تخفیفاتی نیز اعمال می کنیم تا هزینه های شما کاهش یابد. میثم لواسان ارائه دهنده بهترین خدمات از تهران برای کل ایران است.

 

هزینه باربری با نیسان از سراسر تهران

خودروی نیسان با ارزان ترین تعرفه برای شما در سریع ترین زمان ممکن فراهم می شود. نیسان برای ارسال بارهای 2 تنی بسیار مناسب است و می توان انواع بار را با آن حمل کرد.

 

برای آگاهی از نرخ باربری از تهران به شهرستان فقط کافی است با ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید تا کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

 

نرخ حمل با خاور از سراسر تهران

برای دریافت خدمات خاور تهران شهرستان باید مشخصات بار خود را اعلام کنید. کارشناسان کلیه اقدامات لازم را برای ارسال بار انجام می دهند.

 

هزینه باربری از تهران برای شهرستان با خودروی خاور طبق وزن بار و طول مسافت توسط کارشناسان مورد محاسبه هزینه می گیرد.

 

نرخ باربری با کفی

برای آگاهی سریع از هزینه باربری تهران شهرستان می توانید با کارشناسان میثم لواسان تماس بگیرید. با کم ترین کرایه بهترین خدمات را برای شما در نظر داریم.

 

تریلی کفی تحت پوشش کامل بیمه ایران قرار دارد و بارنامه دولتی نیز برای تردد مجاز صادر می گردد. ما متخصص حمل بار بین شهری با انواع تریلی هستیم.

 

نرخ باربری با لبه دار از سراسر تهران

ما با تخفیفات ویژه خودروی لبه دار را از تهران برای شهرستان در اختیار شما قرار می دهیم. هزینه باربری خود را با میثم لواسان کاهش دهید.

 

ارسال در سریع ترین زمان ممکن توسط کادر مجرب ارائه می گردد. کل بار را بیمه می کنیم تا ارزش مالی بار محفوظ بماند.

 

نرخ باربری با ترانزیت تهران شهرستان

ترانزیت مناسب ارسال بارهای مهم و حساس است. این خودرو ظرفیت باربری تا 24 تن را از تهران برای تمام شهرهای ایران دارد.

 

نرخ باربری تهران شهرستان توسط کارشناسان در سریع ترین زمان محاسبه می شود و به طور دقیق به شما اعلام می گردد.

 

نرخ باربری با تک تهران شهرستان

کرایه حمل بار از تهران به شهرستان ثبات ندارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد. کرایه باربری با تک بستگی به وزن بار و مسافت شهری دارد که باید ارسال شود.

 

میثم لواسان ارائه دهنده ارزن ترین هزینه باربری از تهران به شهرستان است که خدمات با کیفیتی نیز ارائه می دهد. برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

 

نرخ باربری با جفت تهران شهرستان

جفت تهران شهرستان ظرفیت انتقال انواع بار تا 15 تن را دارد. این خودرو در کم ترین زمان با تجهیزات کامل در اختیار شما قرار می گیرد.

 

برای دریافت خدمات ما فقط کافی است تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام کنید. کارشناسان بهترین خدمات حمل را برای شما ارائه می دهند.

 

نرخ باربری با مسقف تهران شهرستان

خودروی مسقف مناسب حمل اثاث منزل از تهران به شهرستان است. این خودرو سقف دارد و فضای داخلی آن ضدضربه است. می تواند از اسباب منزل در برابر ضربات محافظت کند.

 

هزینه باربری با مسقف تهران شهرستان تعرفه ثابتی ندارد و باید با توجه به عوامل متعدد بررسی شود. ما بهترین خدمات را با ارزان ترین کرایه برای شما در نظر داریم.

 


نرخ باربری تهران شهرستان چقدر است؟

سوال پر تکرار صاحبان بار این است: تعرفه باربری شما چقدر است؟ پاسخ به این سوال را نمی توان دقیق  اعلام کرد. زیرا این عدد ثابت نیست و متغیر است هم چنین بستگی به علل مختلف دارد.

 

گرانی، تورم و بالا رفتن قیمت ها بر هزینه حمل تهران شهرستان نیز دخالت داشته و موجب بالا رفتن آن می شود. لذا شما باید برای دریافت نرخ دقیق حمل بار نهایتا سه چهار ساعت قبل از حمل و ارسال بار استعلام قیمت نمایید.

 

کارشناسان حمل با بررسی همه موارد دخیل این نرخ را به شما اعلام می کنند. شما باید وزن و حجم بار، خودروی باربری و مسافت را بیان کنید.

 

کادر کارشناسی با محاسبه موارد فوق و هم چنین در نظر گرفتن حق بیمه و کمیسیون باربری قیمت نهایی را به شما می گویند.

 

پس اگر برای حمل بار خود نیاز به اطلاعاتی از قبیل هزینه باربری دارید باید با تیم حمل بار میثم لواسان تماس بگیرید.

 

نرخ-باربری
نرخ باربری

 


نرخ باربری 1401

اتحادیه باربری اصولا در ابتدای هر سال اقدام به قیمت گذاری هزینه باربری تهران شهرستان می کند و به شرکت های حمل استعلام می نماید.

 

با فرا رسیدن سال جدید و ورود به سال 1401 مسلما نرخ باربری نیز تغییر کرده و باید مجددا تعیین گردد و به باربری ها اعلام شود.

 

به دلیل نوسانات اقتصادی این نرخ افزایش می یابد و هزینه حمل بار بالا می رود. چیزی که تغییر نمی کند این است که همچنان عوامل مهم برای مشخص کردن قیمت حمل مشخصات بار از قبیل وزن و حجم است. هم چنین نوع ماشین باربری که باید متناسب با بار معین شود.

 

کرایه هر خودرو با توجه به ظرفیت آن در حمل بار از نظر تناژ بار است مسیر جابه جایی نیز باید مورد توجه قرار داده شود.

 

کدام روش حمل بار نرخ باربری تهران شهرستان بیشتری دارد؟ دو حالت متصور است. اولین حالت روش باربری به صورت دربست و خرده بار است و دومین حالت حمل بار شهری و بیرون شهری است.

 

در حالت اول بین هزینه حمل بار به صورت دربست و یا خرده متفاوت است زیرا خدمات یکسانی ندارند. در حالت دوم نیز به دلیل تفاوت مسافت تعرفه باربری متفاوت است که در ذیل به بررسی آن ها می پردازیم.

 


نرخ باربری دربستی و خرده بار

روش دربستی به روشی اطلاق می گردد که شما برای ارسال بار خود از تهران به شهرستان یک خودروی دربست را کرایه می کنید.

 

به عبارت دیگر شما یک ماشین باربری در اختیار دارید که نباید در مسیر متوقف شود مگر به اضطرار و باید در اسرع وقت در مقصد بار را تخلیه کند.

 

هم چنین راننده حق روباری یا کنار باری زدن را ندارد و باید صرفا بار شما را حمل کند. روش خرده بار این گونه است که محموله شما یک یا دو بسته است یا یک یخچال یا گاز که حجم یک نیسان را نیز پوشش نمی دهد آن را به باربری یا اتوبار می سپارید تا با بار دیگران ارسال و حمل کنند.

 

مقایسه: حمل بار به صورت دربستی نرخ باربری تهران شهرستان بیشتری نسبت به خرده بار دارد. اما مزیت مهم آن این است که سلامت بار شما تضمینی است و در سریع ترین زمان بار خود را تحویل می گیرید.

 


برای اطلاع از نرخ باربری تهران شهرستان با ما تماس بگیرید:

02133864006


نرخ باربری درون شهری و بین شهری

این مورد ارتباط با مسافت دارد یعنی به دلیل تفاوت در طول مسیر نوع باربری نیز متفاوت است. باربری درون شهری دو حالت دارد. حالت اول این است که شما از یک محدوده بار خود را به همان محدوده ارسال می کنید.

 

حالت دوم این است که از یک محدوده به محدوده دیگر حمل بار دارید. (مثلا از شرق به غرب یک شهر). در باربری بین شهری شما مثلا از شهر تهران که مبدا است می خواهید باری را به اصفهان ارسال کنید. با ارزان ترین نرخ باربری تهران شهرستان را برای شما انجام می دهیم.

 

مقایسه: در حمل بار در درون یک شهر هزینه باربری کمتر است زیرا زمان کمتری نیاز دارد و سوخت کمتری استفاده می شود هم چنین نیاز به تجهیزات خاصی نیز ندارد.

 


محاسبه نرخ باربری تهران شهرستان

برای آگاهی از نحوه محاسبه نرخ باربری باید علل مختلفی را مورد بررسی قرار داد. از جمله موارد مهم وزن بار است که تعیین کننده نوع خودروی حمل است.

 

خودروهای حمل بار دارای تنوع بالایی هستند و هر کدام مناسب با وزنی که حمل می کنند کرایه دریافت می کنند.

 

اینکه خودرو چه مسافتی را باید طی کند نیز اهمیت دارد و بر نرخ باربری تهران شهرستان تاثیر می گذارد.

 

فصلی که باربری در آن انجام می شود نیز بسیار مهم است و تاثیر مستقیم بر تعیین کرایه دارد. اگر در فصل سرما و بارش باشد نیاز به تجهیزات خاصی مانند چادر یا پتو هست.

 

عوامل اقتصادی و تورم نیز موجب افزایش نرخ باربری می باشد. محاسبه نرخ کرایه حمل بار توسط کارشناسان حمل بار انجام می شود. این افراد برای محاسبه نرخ باربری آموزش های لازم را دیده اند.

 

  • محاسبه نرخ باربری تهران شهرستان با نیسان
  • استعلام نرخ باربری تهران شهرستان با کفی
  • محاسبه هزینه باربری تهران شهرستان با لبه دار
  • استعلام نرخ باربری تهران شهرستان با ترانزیت
  • محاسبه هزینه باربری تهران شهرستان با تک
  • استعلام نرخ باربری تهران شهرستان با جفت
  • محاسبه نرخ باربری تهران شهرستان با تریلی

 

نرخ باربری بین شهری با تخفیفات

میثم لواسان یکی از باربری های منصف تهران به شهرستان با بیش از 4 دهه سابقه و تخصص است. شما می توانید با خیالی راحت ارسال بار به شهرستان را به ما بسپارید و از تخفیفات ما بهره مند شوید. برای آگاهی از تخفیفات ویژه ما بر نرخ باربری تهران شهرستان لطفا با کارشناسان در تماس باشید.

 


نرخ دقیق باربری تهران شهرستان

کرایه عدد مشخصی ندارند و باید مورد محاسبه قرار بگیرد. مشخصات کامل بار را به کارشناسان اعلام کنید تا به طور دقیق نرخ باربری تهران شهرستان را اعلام کنند.

 

وزن بار تاثیر زیادی بر هزینه باربری تهران شهرستان دارد که نوع خودرو نیز با توجه به وزن بار انتخاب می گردد. با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را اطلاع دهید.

 

میثم لواسان کادری مجرب دارد که نرخ دقیق باربری را محاسبه می کنند. با ارزان ترین تعرفه بهترین خدمات باربری را دریافت کنید.

 

نرخ باربری از تهران به مشهد

برای آگاهی از نرخ حمل بار به مشهد باید علل موثر را مورد بررسی قرار داد. نرخ باربری تهران شهرستان توسط کادری مجرب در مجموعه حمل بار میثم لواسان مورد محاسبه قرار می گیرد.

 

وزن بار و مسافت تهران تا مشهد نقش مهمی در تعیین هزینه حمل دارد. سریع ترین راه این است که با ما تماس بگیرید و درخواست کنید تا کارشناسان به طور دقیق به شما اعلام کنند.

 

نرخ باربری از تهران به اصفهان

حمل بار به اصفهان نرخ مشخص و ثابتی ندارد و باید از کارشناس نرخ باربری تهران شهرستان استعلام بگیرید. برای این منظور باید مشخصات بار خود را به صورت دقیق اعلام کنید تا متناسب با آن کرایه خودری حمل مشخص شود.

 

تمام موارد موثر از قبیل شرایط اقتصادی، هزینه بارنامه و بیمه نامه باید مورد توجه قرار بگیرد. در کوتاه ترین زمان نرخ باربری تهران شهرستان را برای شما معین می کنیم.

 

نرخ باربری از تهران به کرمان

هزینه حمل بار به کرمان تا حد زیادی بستگی به وزن و حجم باری دارد که باید ارسال شود. هزینه باربری تهران شهرستان دائما در حال تغییر است و تحت تاثیر نوسانات، افزایش می یابد.

 

هر روزه می توانید برای استعلام نرخ باربری از تهران شهرستان با مجموعه متخصص میثم لواسان تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 


محاسبه نرخ باربری اینترنتی

برای اطلاع سریع از نرخ باربری می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید. کارشناسان باربری اینترنتی میثم لواسان در تلاش هستند تا با ارائه بهترین خدمات ارزان ترین تعرفه را برای شما در نظر بگیرند. کلیه کرایه ها بر اساس تعرفه اتحادیه تهران مورد محاسبه قرار می گیرد و به شما اعلام می شود.

 

نرخ باربری دربستی تهران شهرستان 1402

با توجه به تورم و گرانی در بازار اقتصادی نمی‌توان کرایه حمل بار از تهران به شهرستان را به صورت دقیق اعلام کرد. زیرا قیمت‌ها روز به روز تغییر می‌کند و این امر بر هزینه باربری تاثیر می‌گذارد.

 

مثلاً یکی از عواملی که موجب افزایش نرخ باربری می‌شود گرانی بنزین و بالا رفتن قیمت ارز است. لازم است برای اطلاع دقیق و به روز با کارشناسان تماس بگیرید و درخواست مشاوره رایگان نمایید تا با بررسی تمام عوامل موثر کرایه را برای شما محاسبه و اعلام کنند.

 

مجموعه میثم لواسان با ارزان‌ترین کرایه بهترین خدمات خود را برای شما ارائه می‌کند. ما سال‌ها است در این حوزه تخصص و تجربه داریم و توانستیم خدمات ارزنده‌ای را برای مشتریان خود انجام دهیم. به ما اعتماد کنید و حمل بار تهران به شهرستان خود را به ما واگذار نمایید.

چه عواملی در تعیین نرخ باربری موثر است؟

برای تعیین نرخ باربری بار و وزن و حجم آن، نوع خودروی مناسب باربری، طول مسیر از مبدا تهران تا مقصد تخلیه، هزینه خدمات کارگری، هزینه بسته بندی و حمل بار به صورت دربست یا خرده بار تاثیرگذار می باشند.

آیا نوع خودروی حمل بار بر نرخ باربری تاثیر دارد؟

بله نوع خودرو متناسب با بار و مشخصات آن معین می شود مثلا اگر بار شما 1.8 تن باشد از نیسان استفاده می شود و اگر بارتان 14 تن باشد خودروی جفت باید انتخاب شود که کرایه هر خودرو با توجه به وزن بار متفاوت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تماس سریع