انواع-کامیون-های-حمل-بار

انواع کامیون های حمل بار

خودروهای حمل بار به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول ماشین باربری کوچک است مانند وانت. دسته دوم ماشین های باربری نیمه سنگین مانند خاور هستند. و دسته آخر خودروهای حمل بار سنگین می اشند.

 

در این مقاله ما تمرکز بر روی حمل بار با کامیون و انواع آن داریم و به شرح مشخصات آن ها می پردازیم. کامیون ها دارای مدل های مختلفی هستند که برای باربری محموله های سنگین طراحی شده اند.

 

هر نوع کامیون ویژگی های خاصی در ابعاد و وزن دارند. به عبارتی می توان گفت خودروی کامیون می تواند بار هایی از 6 تا 40 تن را جابه جا کنند. از جمله ویژگی کامیون ها می توان به قبلیت استفاده در جاده های داخلی و خارجی اشاره کرد.

 

همچنین نوع چرخ های آن که زنجیردار و لاستیکی هستند. کامیون به گونه ای طراحی شده که می توان از عقب، جلو، پهلو و زیر تخلیه را انجام داد. انواع کامیون های باربری عبارتند از:

 

کامیون خاور حمل بار

ماشین حمل بار خاور بیشتر برای اتوبار ها مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا کامیونت هستند و به دلیل داشتن سقف مناسب حمل اسباب منزل و اداره ها هستند. این خودرو توانایی حمل بار از 2 تا 4 تن بار را دارد و نسبت به خودروی باربری نیسان گنجایش بیشتری دارد.

 

این خودرو برای مسافت های طولانی کاربردی است. خاور نوعی از وسیله باربری است که اتاق بار آن و اتاق راننده به صورت جداگانه روی یک شاسی قرار دارند. کامیون دارای دو محور است و 6 چرخ دارد. انواع بار را با رعایت تناژ می توان با این خودرو ارسال کرد.

 

هزینه حمل بار با خاور وابسته به حجم و وزن باری است که حمل می کند. هم چنین بستگی دارد باربری درون شهری است یا بیرون شهری.

 

برای اطلاع از نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری با خاور با کارشناسان حمل بار میثم لواسان تماس بگیرید.

 

کامیون تریلی کفی حمل بار

خودروی تریلی در دسته کامیون هاست. تریلی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام مناسب برای حمل بار خاص با وزن و حجم معین است.

 

کفی نوعی تریلی است که دیواره و اتاق ندارد. این خودرو دارای کف از جنس چوب و فلز است که ضد آب ساخته شده است.

 

تریلی کفی توانایی حمل بارهای سنگین تا 23 تن را دارد. هم چنین بارهایی که ارتفاع آن ها استاندارد نیست.

 

برای حمل سنگ، پالت، خودروها و دستگاه راه سازی و صنعتی از تریلی کفی استفاده می کنند. حمل بار با تریلی کفی از تهران تخصصی انجام می شود.

 

این خودرو را می توان در باربری درون شهر یا بین شهری به کار گرفت و محدودیتی در حمل انواع بار وجود ندارد.

 

شرکت حمل بار میثم لواسان دسترسی سریع به نواع تریلی دارد و به راحتی مناسب ترین آن را در اختیار شما قرار می دهد.

 

کافی است با تیم ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. ما کلیه اقدامات لازم را برای باربری آسان انجام می دهیم.

 

کامیون تریلی بغلدار حمل بار

تریلی بغلدار نوع دیگری از تریلی است که بسیار کاربردی است. این خودروی باربری نیز ظرفیت حمل بار تا 23 تن را دارد.

 

بغلدار برای حمل بارهای سنگین طراحی شده و در سطح جاده های بین شهری و درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تریلی بغلدار یا بغل بازشو دارای دیواره است و می توان برای حمل بارهایی که بسته بندی شده اند آنها را به گرفت. برای بارهایی که باید توسط لیفتراک بارگیری شوند اصولا از تریلی بغل بازشو استفاده می کنند.

 

زیرا دیواره های آن قابلیت بازشو دارند و عمل بارگیری به راحتی انجام می شود. بار هایی که با تریلی کفی می توان حمل کرد را نمی توان با بغلدار جابه جا کرد.

 

علت آن هم این است که دیواره ها اجازه نمی دهند هر باری با هر حجم و ابعادی در این خودرو جای شوند.

 

برای استعلام نرخ باربری بغلدار و شرایط آن با ما تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیام دهید. کادر میثم لواسان هروزه آماده ارائه خدمات هستند.

 

کامیون تریلی ترانزیت حمل بار

برخی از کالاها هستند که بسیار حساس و مهم اند. برای حمل این چنین بارهایی باید کلیه تدابیر را در نظر داشت.

 

در باربری مهم ترین رکن حفظ ایمنی و سلامت بار است که باید به آن توجه کرد. زیرا ارزش اقتصادی دارد و گاهی اوقات خسارت جبران ناپذیر است.

 

بارهای سنگین که نیاز به مراقبت زیادی دارند را باید با ترانزیت چادری ارسال کرد. این خودرو به گونه ای طراحی شده که از بار در برابر حوادث مراقبت می کند.

 

مزیت ترانزیت در این است که کالاهای داخل آن بسته بندی شده اند. اگر کالا دستکاری شود به راحتی می توان تشخیص داد.

 

ترانزیت چادری برای حمل بار در سطح جاده های بین المللی نیز پرکاربرد است و طراحی منحصر به فردی دارد.

 

تریلی ترانزیت توانایی حمل بار تا 24 تن را دارد و اصولا محدودیتی در خصوص حمل نوع محموله وجود ندارد.

 

ترانزیت با برزنت مسقف شده است و برای حمل بارهای گمرکی و صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد. باربری اینترنتی از سراسر تهران برای شهرستان ها ارائه می گردد.

 

کامیون مسقف حمل بار

قسمت بار این خودرو پوشیده است. در این خودروی باربری محموله و کالا مورد حفاظت قرار می گیرند. این خودرو مناسب برای حمل بارهای سبک و حجیم است.

 

هزینه باربری با این خودرو متناسب با بار و مسافتی است که باید طی شود. کادر کارشناسی میثم لواسان شما را برای اطلاع بیشتر همراهی می کنند.

 

حمل بار با نیسان و دیگر کامیون های باربری را از کارشناسان مجرب ما بخواهید. بهترین خدمات را با کم ترین کرایه برای شما در نظر داریم.

 

کامیون یخچال دار حمل بار

برخی از بارها مانند مواد غذایی و میوه نیاز دارند توسط خودروهایی حمل شوند که دارای تجهیزات سرد کننده هستند. کامیون یخچالدار نوعی کامیون مسقف است که از اتلاف بارهای فاسد شدنی جلوگیری می کند.

 

کامیون اطاقدار حمل بار

این خودروی باربری دارای دیواره های مقاوم و بلند است که می توان بارهای حجیم را در آن جای داد. برای حمل مصالح ساختمانی، میوه و تره بار بسیار مناسب است.

 

تک یا 6 چرخ حمل بار

تک ظرفیت حمل بار تا 10 تن را دارد و نام دیگر آن خودروی باربری 6 چرخ است. این خودروی باربری تک محور است و مناسب حمل بارهایی مانند محموله های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.

 

جفت یا 10 چرخ حمل بار

جفت همان خودروی باربری 10 چرخ است که توانایی حمل بار تا 15 تن را دارد. ماشین حمل بار جفت دو محور است و مناسب برای حمل بارهای سنگین است.

 

میکسر حمل بار

مخلوط کن یا میکسر که قسمت بار آن مخزن بسته است و دستگاه مخلوط کن دارد. این مخزن گردان است. از مبدا تا مقصد این مخزن بتون را می گرداند تا خشک و سفت نشود.

 

بوژی حمل بار

بوژی یا هزار چرخ نوعی تریلی برای حمل بارهای فوق سنگین است. این خودرو دارای محورهای متناسب با بار است.

 

انواع-کامیون-های-حمل-بار
انواع-کامیون-های-حمل-بار

 

نحوه انتخاب خودروی باربری تهران به شهرستان

علل زیادی برای انتخاب نوع خودروی باربری مورد توجه قرار می گیرد. با توجه به تنوع در نوع بارها، باید خودروی مناسب انتخاب شود.

 

برای تعیین خودروی باربری، بار و کالا اهمیت زیادی دارند. زیرا وزن و حجم بار تعین کننده ماشین حمل بار است.

 

وزن بار از یک تن تا 40 تن می تواند متفاوت باشد. مهم ترین نکته این است که ماشین باربری حجم و وزن محموله را به طور کامل پوشش دهد.

 

مسافت حمل نیز می تواند در انتخاب نوع خودرو موثر باشد. زیرا برخی از اقسام ماشین های حمل به نحوی طراحی شده اند که توان حمل بار در دراز مدت را دارند.

 

بعضی از بارها باید توسط خودرو های مسقف حمل شوند تا از گزند برف و باران و گرد و خاک در امان باشند.

 

برخی بارها شکل خاصی ندارند و صرفا با نوع خاصی مانند خودروی حمل بار کفی می توان آن ها را جابه جا کرد.

 

بارهایی نیز هستند که برای ارسال آن ها باید از خودرو هایی استفاده کرد که دیواره دارند تا در مسیر دچار ریزش نشوند.

 

همانطور که ملاحظه می کنید عوامل موثر برای انتخاب خودروی باربری بسیار است که در این مقاله نمی توان گنجاند.

 

شما می توانید کلیه اطلاعات لازم در خصوص وسایل نقلیه را از کادر کارشناسی حمل بار میثم لواسان درخواست کنید. ما همه روزه برای خدمت رسانی به شما عزیزان در حوزه باربری آماده ایم.

 

کامیون حمل بار به شهرستان

باربری تهران میثم لواسان که بیش از نیم قرن سابقه و تجربه در حیطه حمل بار دارد، جز معتبرترین بلربری ها محسوب می شود.

 

مرکز اصلی و مرکز امور مهم ما در تهران مستقر است و مبدا فعالیتی ما پایتخت است. ما از تهران برای کلیه شهرستان های ایران امر حمل بار را انجام می دهیم.

 

نرخ باربری میثم لواسان تابع نرخ مصوبه اتحادیه تهران است. ما تخفیفات ویژه ای نیز برای مشتریان خود در نظر داریم.

 

در تمام  سال های فعالیت خود تلاش کردیم تا باربری را در سریعترین زمان ممکن را انجام دهیم. بار را در نهایت صحت و سلامت در محل تخلیه تحویل دهیم و بیمه نامه معتبر برای آسودگی خاطر شما صادر کنیم.

 

ما برای حمل بارهای شما خودروهای مناسب را در اختیار داریم. انواع خودروهای حمل بار میثم لواسان برای ارائه خدمات باربری از قبیل ذیل هستند:

 

  • نیسان برای حمل بار بین شهری
  • تک و جفت
  • تریلی کفی، بغلدار و ترانزیت چادری
  • انواع خاور رو باز و مسقف

 

مقالات پیشنهادی:

برای حمل بار های سنگین کدام یک از انواع کامیون های حمل بار مناسب است؟

برای باربری محموله های سنگین از انواع کامیون حمل بار مانند تریلی کفی - بغلدار - ترانزیت - کامیون های تک و جفت - کمپرسی - مخلوط کن - کامیون مسقف و روباز می توان استفاده کرد که بستگی به وزن و حجم بار دارد.

بر چه اساسی خودروی باربری انتخاب میشود؟

مواردی که باید در نظر گرفت عبارتند از وزن بار - حجم بار - طول مسافت بین مبدا تا مقصد - فصلی که در آن تصمیم به باربری دارید - حساس بودن بار و اینکه باربری برای داخل یک شهر است یا مربوط به باربری بین شهری است.

سبد خرید
تماس سریع