باربری-به-کردستان

باربری به کردستان

برای باربری به کردستان با ما تماس بگیرید باربری به کردستان از تهران انجام می شود. حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی به کردستان با نیروهای متخصص شرکت حمل و نقل میثم لواسان انجام می شود.

 

استان کردستان با مساحت 29 هزار کیلومتر در سطح کشور و رتبه هجدهم استان های کشور می باشد.

 

کردستان سرزمین طبیعت، تاریخ و فرهنگ و سرزمین یکی از اصیل ترین اقوام ایرانی است. حمل بار به کردستان با کرایه بسیار ارزان انجام می شود.

 

باربری به کردستان از تهران

استان کردستان در غرب ایران است و از شمال استان های آذربایجان غربی و زنجان از جنوب به کرمانشاه از شرق به استان های همدان و زنجان و به کشور عراق محدود است.

 

تهران یکی از شهرهای مهم ارسال کننده بار به کردستان است. سنندج مرکز استان کردستان است.

 

میثم لواسان حمل بار به سنندج را به طور مطمئن برای شما انجام می دهد. حمل بار از تهران به کردستان نیازمند بارنامه و بیمه نامه دولتی می باشد.

 

باربری با بیمه معتبر از تهران به کردستان

بیمه نامه یکی از مهم ترین پیش نیازهای حمل بار به کردستان می باشد. به دلیل وجود جاده های کوهستانی وخطرات طبیعی و غیرطبیعی بیمه حمل بار به کردستان یکی از مهم ترین عوامل ارسال بار است.

 

میثم لواسان تحت پوشش بیمه ایران بار شما عزیزان را تا 30 میلیون تومان رایگان بیمه می کند. ما برای شما بیمه قانون تجارت ایران را در نظر داریم که معادل ارزش مالی بار و کالای شما را تحت پوشش قرار می دهد.

 

کرایه ارسال بار تهران به کردستان

کرایه و تعرفه حمل بار به کردستان قیمت مشخصی ندارد و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله موارد تاثیر گذار بر کرایه در ذیل اشاره می شود:

 

  • حجم و وزن بار
  • نوع بار
  • نوع ماشین حمل بار
  • میزان پوشش بیمه ای
  • هزینه بارنامه
  • کمیسیون شرکت حمل

 

کارشناسان تمام موارد مذکور را در محاسبه نرخ باربری ملاک قرار داده و نرخ قطعی را اعلام می کنند. خدمات حمل بار به شهرستان کاملا تخصصی ارائه می گردد.

 

نمی توان بدون بررسی نرخ دقیقی را اعلام کرد. چند ساعت قبل از باربری باید قیمت بگیرید زیرا هزینه ها به روز است و تغییر می کنند.

 

حمل اثاث منزل از تهران به کردستان

اثاث کشی یکی از مشکلاتی است که شهروندان عزیز با آن مواجه هستند. آسیب ندیدن وسایل هنگام اسباب کشی یکی از مهم ترین نکته هایی است که باید به آن توجه کنید.

 

برای حمل اثاثیه منزل بهتر است از کامیونت و خاور مسقف استفاده کنید. مسقف بودن خاور اثاثیه منزل شما در برابر آفتاب، بارش باران و برف حفظ می کند.

 

پس بهترین گزینه برای اسباب کشی وسایل منزل به کردستان خاور مسقف است. برای حمل اثاث منزل با باربری محدوده شرق تهران میثم لواسان همراه باشید تا سلامت کالای شما حفظ شود.

 

ماشین باربری تهران به کردستان

مهم ترین عامل در و حمل بار به کردستان خودرو و وسیله باربری است. برای انتخاب مناسب ترین خودروی حمل بار به کردستان بهتر است از کادر کارشناسی مشاوره بگیرید.

 

این افراد مطلع و آموزش دیده هستند و برای خدمت رسانی به شما به کار گرفته شده اند. در ذیل انواع خودرو های حمل بار میثم لواسان را برای شما معرفی می کنیم.

 

نیسان باربری تهران به کردستان

ما برای حمل بار از تهران به کردستان از نیسان برای ارسال محموله های 2 تنی استفاده می کنیم. این خودرو پر سرعت است و در زمان مقرر شده بار را به مقصد می رساند.

 

برای حمل و انتقال اثاث منزل و لوازمات اداری این خودرو مناسب است. نیسان تهران کردستان را با نرخ باربری ارزان از ما بخواهید.

 

کامیون تک حمل تهران کردستان

یکی از انواع کامیون خودرو 6 چرخ است که می تواند بارهایی تا 10 تن را ارسال کند. برای باربری بین شهری نیز از این خودرو می توان استفاده کرد.

 

کامیون جفت باربری تهران کردستان

جفت یا همان 10 چرخ مناسب برای حمل بارهایی است که 15 تن وزن دارد. این خودرو بسیار کاربردی است و می توان انواع بار را با آن حمل کرد ما بهترین تک و جفت تهران کردستان را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

تریلی حمل تهران کردستان

خودروی تریلی یا تریلر مناسب و ساخته شده برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین است. انواع تریلی برای حمل انواع خودرو های حمل ساخته شده است.

 

کفی باربری بین شهری برای انتقال بار با ابعاد و ارتفاع غیر استاندارد، بفلدار به دلیل داشتن دیواره برای حمل بسته ها و کارتن ها و ترانزیت مناسب حمل بارهایی که محافظت بیشتری لازم دارند.

 

خدمات دربستی باربری تهران به کردستان

ارسال انواع محموله ها به صورت دربستی با کرایه ارزان و مناسب انجام می شود. ما از خودروهای نیسان، خاور، تک، جفت و انواع تریلی برای باربری به کردستان استفاده می کنیم.

 

بیمه نامه میثم لواسان بیمه نامه قانون تجارت است که تا سقف تعهدات را پوشش می دهد و اگر خسارتی وارد شد قیمت آن را می پردازد.

 

برای دیافت خدمات باربری از تهران برای کردستان به صورت دربستی و اختصاصی تنها یک تماس کافی است. لازم به ذکر است که خدمات ما فقط به کردستان محدود نمی گردد:

 

سبد خرید
تماس سریع