بغلدار-تهران-ارومیه

بغلدار تهران ارومیه

بغلدار تهران ارومیه را به ما بسپارید. حمل از عوامل تاثیرگذار در رونق اقتصاد و تولید و صنعت یک کشور است و بغلدار تهران ارومیه نقش مهمی در حمل بار از تهران به ارومیه ایفاد می کند.

 

میثم لواسان انواع تریلی ها و به ویژه تریلی بغلدار تهران ارومیه را در اختیار شما قرار خواهد داد. با ارزان ترین نرخ باربری بهترین خدمات ما را دریافت کنید

 

به منظور انجام امور حمل و جابه جایی های شهری و بین شهری لازم است. که با شرکت های حمل و نقل آشنایی داشته باشید و بهترین آنها را انتخاب کنید.

 

میثم لواسان بزرگترین سامانه حمل و نقل در تهران است که سال هاست که در زمینه حمل بار و باربری از تهران به ارومیه فعالیت می کند.

 

همچنین میثم لواسان بزرگترین ناوگان حمل بار را در اختیار دارد و می تواند انواع تریلی ها و به ویژه تریلی بغلدار را برای شما فراهم کند.

 

سامانه باربری میثم لواسان راه را برای درخواست بغلدار حمل بار به ارومیه هموار کرده است. تنها کافی است با یک تماس بغلدار باربری به ارومیه خود را از سامانه حمل و نقل و باربری میثم لواسان به صورت آنلاین درخواست کنید.

 

اگر باری در تهران دارید و می خواهید در سریع ترین زمان ممکن آن را به ارومیه حمل کنید با ما در این مقاله همراه باشید. همچنین می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

باربری با بغلدار تهران ارومیه 

طبق آماری که اخیرا به دست ما رسیده روزانه بیش از صدها تریلی بغلدار برای حمل بار از گاراژها و پایانه باربری تهران به سمت شهرستان ها روانه می شوند.

 

شرکت حمل میثم لواسان مفتخر است که از پیشتازان حمل بار به با تریلی بغلدار از تهران به شهرستان ها است.

 

میثم لواسان بیش از سی سال است که در خط تخصصی تهران به ارومیه فعالیت می کند و در این سال ها توانسته تمامی رانندگان فعال در این خط را شناسایی و جذب کند.

 

دسترسی به تمامی رانندگان فعال در خط تهران ارومیه موجب شده تا بتوانیم با پایین ترین نرخ کرایه باربری، بغلدار حمل بار به ارومیه را برای شما فراهم کنیم حمل بار به ارومیه را به متخصص این کار بسپارید.

 

 

باربری با کفی از تهران به ارومیه

تریلی دارای انواع مختلفی است که کفی یکی از انواع است که ظرفیت باربری تا 23 تن را دارد. کفی مناسب حمل بارهای سنگن از تهران به ارومیه است.

 

خدمات باربری تهران ارومیه با کفی در سطح عالی ارائه می شود و کمترین کرایه را نیز پرداخت می کنید. میثم لواسان مجهزترین کفی ها را در کم ترین زمان برای شما فراهم می کند.

 

برای ثبت سفارش تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید تا کارشناسان در اولین فرصت با شما تماس بگیرند. ما مجهزترین کفی ها را برای شما فراهم می کنیم.

 

بغلدار تهران ارومیه از شهرک های صنعتی تهران 

تریلی بغلدار از ماشین های باری مهم است که برای حمل بار از نقاط مختلف تهران و به خصوص شهرک های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شهرک های صنعتی تهران به دلیل مرکزیت تولید انواع محصولات و مواد اولیه موردنیاز صنایع مختلف، روزانه درخواست انواع کامیون و تریلی را برای ارسال بار به شهرستان ها و به ویژه ارومیه و سایر بنادر و لنگرگاه ها را دارند.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان به منظور ارج نهادن به خواسته شما عزیزان، ارائه کامیون باربری به ویژه بغلدار برای حمل بار از شهرک های صنعتی را جزو خدمات ویژه خود قرار داده است.

 

پس اگر برای حمل بار از شهرک های صنعتی تهران به ارومیه به انواع تریلی و به ویژه تریلی بغلدار نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید. میثم لواسان نزدیک ترین باربری به شهرک های صنعتی زیر است:

 

  • ارسال از شهرک صنعتی گلگلون
  • باربری از شهرک صنعتی سالاریه
  • ارسال از شهرک صنعتی نصیرآباد
  • باربری از شهرک صنعتی خوارزمی
  • ارسال از شهرک صنعتی پیشوا
  • باربری از شهرک صنعتی چرمشهر
  • ارسال از شهرک صنعتی عباس آباد

 

تریلی حمل بار به ارومیه

انواع تریلی از خودروهای پرکاربرد برای حمل با به ارومیه است. بغلدار یا لبه یکی از انواع تریلی است که برای ارسال محموله هایی که بسته بندی شده اند به کار گرفته می شود.

 

ما با ارزان ترین کرایه انواع بغلدار تهران ارومیه را برای فراهم می کنیم. بغلدار دارای مشخصات زیر است:

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/45 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن

 

تریلی بغلدار 18 چرخ یکی از کامیون های کشنده موردنیاز در صنعت حمل و نقل می باشد.

 

برای حمل انواع آهن آلات و بارهای دوازده متری و سایر بارها و کالاهای تجاری که این بارها به صورت فله و خرده ریز می باشد.

 

تریلی کفی 18 چرخ نمی تواند حمل کند و برایش غیر قابل مهار می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

حمل انواع بار به ارومیه با بغلدار

محموله های متنوعی وجود دارد که باید با خودروهای مناسب از تهران برای ارومیه ارسال شود. ما بهترین و مجهزترین بغلدار تهران ارومیه را در دسترس داریم که برای شما اختصاص داده ایم.

 

بارهایی که تاکنون توسط تریلی بغلدار 18 چرخ به واسطه شرکت حمل و نقل و باربری میثم لواسان به ارومیه حمل شده است را فراهم آورده ایم:

 

  • حمل رول
  • ارسال قرقره
  • حمل کلاف
  • ارسال شبکه
  • حمل لوله های بتنی و لوله های فلنچی
  • ارسال چوب و مصنوعات چوبی
  • حمل میله و میلگرد
  • ارسال بار به صورت پک و پالت و باندل
  • حمل کانتینر و تانکر
  • ارسال ورف های ام دی اف و نئوپان
  • حمل ماشین آلات راه سازی و کشاورزی
  • ارسال آهن آلات، نبشی و ناودانی
  • حمل موادهای شیمیایی، پلاستیکی، دارویی، آرایشی و بهداشتی

 

حمل انواع بار به ارومیه با کفی

کفی ظرفیت باربری انواع محموله ها را از تهران به ارومیه را دارد. کفی دیواره ندارد و مناسب حمل بارهای بسته بندی شده نیست.

 

اصولا بارهایی که شکل خاصی ندارند یا ارتفاع آن ها استاندارد نیست با این خودرو انتقال داده می شوند. کفی مناسب ارسال خودرو و یا دستگاه های صنعتی است در داخل و بین شهرها است.

 

میثم لواسان باربری تهران به ارومیه با کفی را با بیمه نامه معتبر و بارنامه الکترونیکی ارائه می دهد. کادری حرفه ای از ابتدا تا انتهای حمل بار به ارومیه با انواع تریلی را انجام می دهند.

 

ثبت سفارش فقط با یک تماس یا یک پیام در واتساپ به عمل می آید. هر روزه می توانید باربری تهران ارومیه خود با کفی را از ما بخواهید.

 

برای دریافت خدمات باربری با کفی از تهران برای شهرستان های زیر با ما تماس بگیرید:

 

 

تعرفه باربری با کفی و بغلدار

هزینه حمل بار با انواع تریلی از قبیل کفی و لبه دار متناسب با وزن بار است. شما باید مشخصات محموله خود را اعلام کنید تا کارشناسان کلیه موارد موثر را بررسی کنند و نرخ دقیق را به شما اطلاع دهند.

 

از جمله می توان به طول مسیر، فصل باربری، ساعت بارگیری و تخلیه، نوع کامیون باربری و شرایط اقتصادی اشاره کرد که تاثیر مستقیمی در کرایه باربری تهران ارومیه دارد.

 

ما تخفیفات خوبی را نیز ارائه می دهیم که در زمان ثبت می توانید از آن بهره مند شوید. میثم لواسان کمترین تعرفه باربری را ارائه می دهد و خدمات عالی را در نظر دارد.

سبد خرید
تماس سریع