بغلدار-تهران-تبریز

بغلدار تهران تبریز

میثم لواسان انواع تریلی ها و به ویژه تریلی بغلدار تهران تبریز را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای رزرو بغلدار تهران تبریز به منظور ارسال انواع بار تنها یک تماس با سامانه باربری میثم لواسان کافی است.

 

به منظور انجام امور حمل و جابه جایی های شهری و بین شهری لازم است که با شرکت های حمل و نقل آشنایی داشته باشید و بهترین آنها را انتخاب کنید. 

 

میثم لواسان بزرگ ترین سامانه حمل و نقل در تهران است که سال ها است که در زمینه حمل بار با نرخ باربری ارزان از تهران به تبریز فعالیت می کند.

 

همچنین میثم لواسان بزرگ ترین ناوگان حمل بار را در اختیار دارد و می تواند انواع تریلی ها و به ویژه تریلی بغلدار را برای شما فراهم کند.

 

آسان ترین راه برای باربری با بغلدار به تبریز، سپردن بار به سامانه میثم لواسان است. تنها کافی است با یک تماس بغلدار باربری به تبریز خود را از سامانه حمل و باربری میثم لواسان به صورت آنلاین درخواست کنید.

 

اگر باری در تهران دارید و می خواهید در سریع ترین زمان ممکن آن را به تبریز حمل کنید با ما در این مقاله همراه باشید. ما بهترین بغلدارهای باربری را برای شما با کرایه ارزان فراهم می کنیم.

 

باربری با بغلدار تهران تبریز

بغلدار یکی از انواع تریلی ها است و از کامیون های باری سنگین و پرکاربرد در صنعت حمل و نقل است. شرکت حمل میثم لواسان مفتخر است که از پیشتازان حمل بار به با تریلی بغلدار از تهران به شهرستان ها است.

 

باربری برای تبریز را با میثم لواسان تجربه کنید. میثم لواسان بیش از سی سال است که در خط تخصصی تهران به تبریز فعالیت می کند و در این سال ها توانسته تمامی رانندگان فعال در این خط را شناسایی و جذب کند.

 

دسترسی به تمامی رانندگان فعال در خط تهران تبریز موجب شده تا بتوانیم با پایین ترین هزینه حمل بار بغلدار حمل بار به تبریز را برای شما فراهم کنیم.

 

بغلدار تهران تبریز از شهرک صنعتی تهران

تریلی بغلدار از ماشین های باری مهم است که برای حمل بار از نقاط مختلف تهران و به خصوص شهرک های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برای داشتن باربری ارزان تهران به تبریز، تریلی بغلدار خود را از میثم لواسان رزرو کنید. شهرک صنعتی تهران به دلیل مرکزیت تولید انواع محصولات و مواد اولیه صنایع مختلف، روزانه درخواست انواع کامیون و تریلی را برای ارسال بار به شهرستان ها و به ویژه تبریز و سایر بنادر و لنگرگاه ها را دارند.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان به منظور ارج نهادن به خواسته شما عزیزان، ارائه کامیون باربری به ویژه بغلدار برای حمل بار از شهرک های صنعتی را جزو خدمات ویژه خود قرار داده است.

 

پس اگر برای حمل بار از شهرک های صنعتی تهران به تبریز به انواع تریلی و به ویژه تریلی بغلدار نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید. میثم لواسان نزدیک ترین باربری به شهرک های صنعتی زیر است:

 

  • گلگلون
  • سالاریه
  • نصیرآباد
  • خوارزمی
  • پیشوا
  • چرمشهر
  • عباس آباد

 

آشنایی با بغلدار حمل بار به تبریز

بغلدار دارای مشخصات زیر است:

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/45 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن

 

تریلی بغلدار 18 چرخ یکی از کامیون های کشنده موردنیاز در صنعت حمل و نقل می باشد و برای حمل انواع آهن آلات و بارهای دوازده متری و سایر بارها و کالاهای تجاری که این بارها به صورت فله و خرده ریز می باشد.

 

تریلی کفی 18 چرخ نمی تواند حمل کند و برایش غیر قابل مهار می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. بغلدار حمل بار ارزان به تبریز را با مناسب ترین نرخ کرایه از ما بخواهید.

 

حمل انواع بار به تبریز با بغلدار

محموله ها انواع مختلفی دارند که وزن و حجم آن ها یکسان نیست. هر باری باید با خودروی باربری مناسب انتقال داده شود. مثلا محموله های 2 تنی با نیسان از تهران به تبریز ارسال می شوند و بارهای 4 تنی با خاور جابه جا می گردند.

 

ما با بیش از 30 سال سابقه محموله های زیادی را از تهران برای تبریز با بغلدار انتقال داده ایم. بارهایی که تاکنون توسط تریلی بغلدار 18 چرخ به واسطه شرکت حمل و باربری میثم لواسان به تبریز حمل شده است را فراهم آورده ایم:

 

  • ارسال رول و قرقره
  • حمل کلاف و شبکه
  • ارسال لوله های بتنی و فلنچی
  • حمل چوب و مصنوعات چوبی
  • ارسال میله و میلگرد
  • حمل بار به صورت پک و پالت و باندل
  • ارسال کانتینر و تانکر
  • حمل ورف های ام دی اف و نئوپان
  • ارسال ماشین آلات راه سازی و کشاورزی
  • حمل اهن آلات، نبشی و ناودانی
  • ارسال موادهای شیمیایی، پلاستیکی، دارویی، آرایشی و بهداشتی

 

لبه دار تهران تبریز با بارنامه دولتی و بیمه نامه

بغلدار 18 چرخ حمل بار به تبریز را با بیمه ایران از میثم لواسان بخواهید. بغلدار حمل بار دربستی به تبریز را تحت پوشش بیمه حداکثری و با ارائه بارنامه معتبر در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

در باربری بین شهری صدور بارنامه الزامی است و بدون آن تردد خودروی حمل بار در مسیر تهران تبریز با موانعی مواجه خواهد شد.

 

ما در نظر داریم کلیه مجوزهای حمل بار تهران تبریز را در سریغ ترین زمان صادر کنیم تا روند حمل بار از تهران برای تبریز هر چه زودتر انجام شود.

 

تریلی بغلدار تهران تبریز به صورت دربست

وقتی شما بغلدار تهران تبریز را به صورت دربستی درخواست می کنید، آن خودرو صرفا برای حمل بار شما از تهران به تبریزدر نظر گرفته می شود.

 

کلیه اقدامات باربری باید سریع و بدون تاخیر به عمل آید و راننده حق ندارد رو باری یا کنار باری همراه با بار شما حمل کند. در مسیر توقف نمی کند و در زمان معین اقدام به تخلیه محموله در مقصد می نماید.

 

در این روش محموله شما در امنیت کامل است و احتمال ورور ضرر و زیان بسیار پایین است. معادل ارزش بارتان تحت پوشش قرار می گیرد و اگر آسیبی وارد شد طبق مندرجات قرارداد بیمه قیمت خسارات وارده قابل مطالبه می باشد.

 

هزینه بیمه نیز متناسب با وزن بار شما است. برای بارهایی که با این خودرو حمل می شوند ما بیمه قانون تجارت ایران را انتخاب کرده ایم که تا حداکثر تعهدات را پوشش می دهد.

 

بغلدار از خانواده تریلی است و توانایی این را دارد که بارهای سنگین تا 24 تن را حمل کند. این خودرو از دو طرف قابلیت بازشو دارد و بارگیری بسیار راحت انجام می شود.

 

میثم لواسان دسترسی به انواع تریلی بخصوص بغلدار را دارد و می تواند همه روزه این نوع خودرو را در اختیارتان قرار دهد و برای خدمت رسانی اعلام آمادگی دارد.

 

نرخ کرایه بغلدار تهران تبریز

این مبلغ با توجه به چیستی و ماهیت محموله معین می شود. این خودرو ظرفیت باربری تا 24 تن را داراست و مخصوص حمل بارهای سنگین است. در باربری داخل شهر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کاربردی است.

 

در خصوص برون شهر نیز باید اعلام کنیم که کلیه انواع تریلی به نوعی طراحی شده اند. خودرویی که می توانند این تناژ را در مسیرهای طولانی و پستی و بلندی جاده ها تحمل کنند.

 

قابلیت های این خودرو بسیار زیاد است و می تواند انوار بار را جابه جا کند. بار هایی که بسته بندی شده اند را نیز می توان با این نوع ماشین باری ارسال کرد.

 

میثم لواسان می تواند برای حمل بار هایی که مناسب با خودروی بغلدار است از ما سفارش بگیرید. ما رانندگانی کاربلد و خوش اخلاق را برای شما اختصاص دهیم.

 

ماشین بغلدار را در کمترین زمان با قیمت مقرون به صرفه از ما بخواهید. ما خدمات ویژه دیگری را نیز برای شما در نظر داریم.

هزینه باربری با بغلدار از تهران به تبریز را چطور محاسبه می کنید؟

برای اینکه نرخ باربری از تهران به تبریز با ماشین باری بغلدار را معین کنیم باید مشخصات بار خود از جمله حجم و وزن آن را اعلام نمایید ما با در نظر گرفتن عوامل دیگر مانند طول مسیر تهران تبریز و فصل باربری هم چنین هزینه بیمه قیمت را به شما می دهیم.

بغلدار چه بار هایی را از تهران به تبریز می تواند حمل کند؟

این خودرو توانایی حمل بار با تناژ 24 تن را دارد و به نحوی ساخته شده که بتواند بار های سنگین را در مدت زمان طولانی تحمل کند انواع بار با رعایت تناژ مذکور توسط بغلدار تهران تبریز قابل نقل و انتقال است.

سبد خرید
تماس سریع