ترانزیت تهران شیراز

اگر برای حمل انواع بار تجاری و صادراتی از تهران به شیراز نیاز به ترانزیت تهران شیراز دارید با باربری معتبر میثم لواسان تماس بگیرید.

 

میثم لواسان اولین ارائه دهنده ترانزیت تهران شیراز است و انواع ترانزیت چادری 18 چرخ و تریلی چادردار و تریلی چادردار بغل بازشو را با ارزان ترین تعرفه حمل بار در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان سال ها است که از سیستم حمل و نقل سنتی فاصله گرفته و خدمات خود را به صورت به روز و مدرن به شما عزیزان ارائه می کند.

 

سامانه باربری محدوده شرق تهران شهرستان میثم لواسان بزرگ ترین و اولین سامانه هوشمند باربری در ایران است.

 

برای درخواست انواع ترانزیت و تریلی چادری جهت حمل بار از تهران به شیراز، تنها کافی است از طریق شماره های درج شده در انتها همین مقاله، درخواست خود را ثبت کنید.

 

کارشناسان حمل بار میثم لواسان در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را پیگیری خواهند کرد و ترانزیت مورد نیاز شما را به مبدا بارگیری شما ارسال خواهند کرد.

 

ارسال بار با ترانزیت تهران شیراز

خدمات باربری میثم لواسان، تنها از مبدا تهران ارائه می شود، این بدان معنا است که برای حمل بار از سایر شهرستان ها سرویس نداریم.

 

حمل بار به شیراز با ترانزیت را به میثم لواسان بسپارید. اگر باری در تهران دارید که در حد ظرفیت یک ترانزیت است و می خواهید آن را با ترانزیت به شیراز ارسال کنید، با میثم لواسان تماس بگیرید.

 

میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات حمل و باربری از تهران به شهرستان ها و به ویژه شیراز است. شرکت حمل میثم لواسان بیش از سی سال است که در زمینه حمل بار به شیراز فعالیت می کند.

 

به جرات می توان گفت که میثم لواسان متخصص حمل بار با ترانزیت به شیراز است. زیرا بیش از 30 سال سابقه داریم و در امر باربری مسلط هستیم.

 

باربری معتبر ترانزیت تهران شیراز

تریلی چادری ( ترانزیت ) یکی از کامیون های کشنده مورد نیاز در صنعت حمل و نقل می باشد و برای حمل انواع کالاهی تجاری و بارهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ترانزیت ها بیشتر برای حمل بارهایی که برای بنادر و لنگرگاه ها و نقاط صفر مرزی ارسال می شوند، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

باربری برای شیراز از تهران با انواع تریلی ها و به خصوص تریلی 18 چرخ چادردار را با باربری ارزان تهران به شیراز میثم لواسان تجربه کنید.

 

چرا که از بین تمام انواع تریلی ها، تنها ترانزیت است. قابلیت پلمپ دارد برای حمل بار به شیراز لازم است ترانزیت موردنیاز خود را از یک شرکت حمل و نقل معتبر درخواست کنید.

 

مجوز باربری با ترانزیت 

عموما بارهایی که با ترانزیت حمل می شود از ارزش مالی بالایی برخوردار است. باید در باربری و اخذ مجوز های مربوط به باربری آن حساسیت زیادی به خرج دهید.

 

توصیه اکید ما به شما برای ارسال بار به شهرستان ها ( شیراز ) این است. بدون بارنامه تمبردار و بیمه نامه معتبر اقدام به بارگیری نکنید.

 

از یک شرکت حمل و نقل معتبر بخواهید که ترانزیت باربری را با تمامی مجوزهای موردنیاز در اختیار شما قرار دهند. حمل بار دربستی به شیراز با تریلی ترانزیت با میثم لواسان آسان است.

 

درباره ترانزیت بیشتر بخوانیم

ترانزیت چادری 18 چرخ از طول 12/20 الی 13/60 و با ارتفاع 2/80 موجود می باشد و کشنده آن می تواند تا 22 تن بار را جابه جا کند.

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/5 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن

 

ترانزیت تهران شیراز با بیمه نامه 

میثم لواسان تمام مجوزهای لازم برای حمل بار با ترانزیت به شیراز را فراهم می کند ازجمله این مجوزها بارنامه و بیمه نامه است.

 

بیمه باربری میثم لواسان بیمه ایران است که حداکثر سقف تعهدات را پوشش می دهد. معادل ارزش مالی بار بیمه می شود و اگر خسارت وارد شد قیمت آن پرداخت می گردد.

 

برای دریافت خدمات باربری تهران شیراز با ترانزیت با ما تماس بگیرید. ما در سریع ترین زمان خدمات ویژه ای ارائه می دهیم.

 

 

تعرفه باربری با ترانزیت تهران شیراز

اگر می خواهید از نرخ کرایه ترانزیت تهران شیراز مطلع شوید، میثم لواسان با توجه به علل موثر تعرفه دقیق را محاسبه و اعلام می کند.

 

ما با ارزان ترین کرایه بهترین خدمات ترانزیت تهران شیراز را ارائه می دهیم. فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

سبد خرید
تماس سریع