جفت تهران اردبیل

جفت تهران اردبیل و باربری با کامیون 10 چرخ و ارسال بار با کامیون پانزده تنی ده چرخ از تهران به اردبیل را به میثم لواسان بسپارید.

 

میثم لواسان نامی است آشنا در صنعت باربری کشور و کامیون جفت تهران اردبیل را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

 

باربری میثم لواسان اولین شرکت حمل در تهران است که در خط تهران اردبیل به صورت تخصصی و مستمر فعالیت می کند.

 

انواع کامیون های جفت را برای حمل بار از تهران به اردبیل از سامانه حمل میثم لواسان درخواست کنید. کامیون های جفت را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

میثم لواسان با تکیه بر بیش از سی سال سابقه در زمینه باربری انواع کامیون ها ازجمله کامیون جفت را برای ارسال بار به اردبیل با بیمه نامه و بارنامه معتبر به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

به منظور آشنایی با جفت باربری با ما در این مقاله همراه باشید تا هرآنچه را که درباره کامیون جفت و باربری به اردبیل با کامیون جفت و حمل بار به اردبیل با کامیون جفت لازم است بدانید به شما بگوییم.

 

شماره تماس شرکت حمل بار تهران اردبیل:

  • 021-33332425
  • 021-33864006

 

باربری با جفت تهران اردبیل

حمل بار تا ظرفیت 15 تن با کامیون جفت ده چرخ یا همان جفت باربری به اردبیل امکان پذیر است البته به جز وزن و تناژ باید عوامل دیگر از جمله ابعاد و حجم بار را نیز درنظر گرفت.

 

باربری به اردبیل با انواع کامیون ها امکان پذیر است، جفت باربری به اردبیل، یکی از متداول ترین کامیون های حمل بار برای اردبیل است.

 

اگر می خواهید با کمترین نرخ کرایه و ارزان ترین تعرفه باربری بار خود را از تهران به اردبیل ارسال کنید. به شما پیشنهاد می کنیم، جفت باربری خود را از سامانه حمل و نقل و باربری اینترنتی میثم لواسان درخواست کنید.

 

میثم لواسان نامی است آشنا در صنعت حمل جاده ای شهری و بین شهری باربری بهینه و اقتصادی از تهران به اردبیل تنها با میثم لواسان ممکن است.

 

انواع جفت تهران اردبیل

جفت یکی از انواع کامیون ها باربری پرکاربرد در صنعت حمل ونقل شهری و بین شهری است که برای حمل انواع بار با مشخصه های زیر مناسب است.

 

  • طول: 6/80 متر
  • عرض: 2/25 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 15 تن

 

جفت یکی از انواع رایج کامیون های باربری است که توانایی حمل بار تا ظرفیت 15 تن را دارد. برخی از مردم جفت را با ظرفیت باربری آن می شناسند و به همین دلیل این کامیون را کامیون 15 تن می نامند.

 

15 تن را برای حمل بار از تهران به اردبیل، در اختیارتان قرار خواهیم داد. یکی از نام های معروف برای کامیون های جفت، کامیون 10 چرخ است که علت این نام گذاری تعداد چرخ های این کامیون می باشد. جفت 10 چرخ دارند و با توجه به اتاقشان می توانند تا 15 تن بار را جابه جا کنند.

 

  1. جفت 10 چرخ
  2. کامیون 10 چرخ ( ده چرخ )
  3. 15 تن ( پانزده تن )

 

برای حمل بار به اردبیل، جفت 10 چرخ پانزده تنی را با ارزان ترین هزینه حمل بار در اختیارتان قرار خواهیم داد. بهترین ها را از میثم لواسان بخواهید که متخصص آن است.

 

خدمات باربری از تهران به اردبیل با جفت

ارسال انواع بار از تهران برای اردبیل با خدمات با کیفیت ارائه می شود. ما مجهزترین خودروهای باربری را در دسترس داریم که با کرایه ارزان در اختیارتان قرار می دهیم.

 

در سریع ترین زمان اعلام بار می کنیم تا مناسب ترین خودرو ببرای شما فراهم شود. بیمه نامه معتبر و بارنامه دولتی را برای تسریع امر باربری صادر می کنیم.

 

ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کادری مجرب صورت می گیرد. مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه نیز از خدمات میثم لواسان برای حمل بار به شهرستان است.

 

حمل بار ارزان با جفت تهران اردبیل

خوب است که بدانید خدمات باربری میثم لواسان به صورت اسنپ بار است. اسنپ بار باعث شده تا از نظر زمانی و مکانی محدودیتی وجود نداشته باشد و بتوانیم برای تمام نقاط تهران سرویس حمل بار به اردبیل را فراهم کنید.

 

تفاوتی ندارد مبدا شما برای حمل بار از کجای تهران است، سامانه حمل بار اینترنتی میثم لواسان در سریع ترین زمان ممکن جفت باربری را برای بارگیری به محل شما ارسال خواهد کرد.

 

کامیون های جفتی که باربری میثم لواسان در اختیار شما قرار می دهد، به صورت حمل بار دربستی به اردبیل هستند.

 

شماره تماس باربری تهران اردبیل:

  • 021-33332425
  • 021-33864006

 

باربری انواع بار با جفت تهران اردبیل

برای حمل انواع بار به اردبیل که دارای ابعاد 6.80*2.25 و وزن 15 تن است، جفت ده چرخ مناسب ترین کامیون است.

 

همه روزه انواع بار از تهران به اردبیل ارسال می شود که برای حمل آن جفت مناسب است. از جمله حمل انواع دستگاه و حمل انواع آهن آلات و حمل انواع چوب و ام دی اف و حمل انواع پالت و کیسه جامبو.

 

کامیون جفت ده چرخ در اصلاح حمل به پانزده تنی معروف هستند. اما این بدان معنا نیست که حتما باید بار شما پانزده تن وزن داشته باشد بلکه این حداکثر تناژ قابل حمل برای جفت باربری است.

 

صدور بیمه نامه معتبر جفت تهران اردبیل 

جفت باربری تهران اردبیل شما را تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنا بیمه ایران قرار خواهیم داد. بیمه ایران بارشما را تحت پوشش بیمه حداکثری قرار می دهد.

 

صفرتاصد خسارت ها احتمالی که ممکن است به بار شما وارد شود را دربر خواهد گرفت. اگر محموله شما خسارت ببیند معادل ارزش مالی آن به قیمت پرداخته می شود.

 

بارنامه دولتی جفت تهران اردبیل

تردد جفت تهران اردبیل نیازمند بارنامه دولتی است. این سند توسط وزارت راهداری در باربری بین شهری از ضروریات است.

 

باربری بین شهری میثم لواسان بارنامه دولتی را به صورت الکترونیکی صادر می کند تا امر حمل از تهران به اردبیل با جفت هر چه سریع تر انجام شود.

 

همین حالا برای ثبت سفارش جفت تهران اردبیل با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر یک بار با ما باربری را تجربه کنید از مشتریان دائم ما خواهید شد.

سبد خرید
تماس سریع