جفت تهران اهواز

جفت تهران اهواز و کامیون 10 چرخ و کامیون 15 تنی برای ارسال باز از تهران به شهرهای جنوبی کشور ( حمل بار تا 15 تن از تهران برای اهواز ) را تنها با یک تماس از سامانه باربری میثم لواسان بخواهید.

 

باربری میثم لواسان بزرگترین ناوگان باربری تهران به اهواز را در اختیار دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن جفت باربری به اهواز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

میثم لواسان اولین شرکت حمل و نقل در تهران است که در خط تهران اهواز به صورت تخصصی و مستمر فعالیت می کند.

 

انواع کامیون های جفت را برای حمل بار ارزان به اهواز از سامانه حمل و نقل میثم لواسان درخواست کنید. کامیون های جفت را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

به منظور آشنایی با جفت باربری با ما در این مقاله همراه باشید تا هر آنچه را که درباره کامیون جفت و باربری به اهواز با کامیون جفت و حمل بار به اهواز با کامیون جفت لازم است بدانید به شما بگوییم.

 

ارسال بار با جفت تهران اهواز

تهران به دلیل مرکزیت و پایتخت بودن به عنوان بزرگ ترین و پر رفت و آمدترین مبدا بارگیری و باربری از تهران به اهواز شناخته شده است.

 

باربری برای اهواز با انواع کامیون ها امکان پذیر است، جفت باربری به اهواز، یکی از پرکاربردترین کامیون های حمل بار برای اهواز است.

 

میثم لواسان با تکیه بر بیش از سی سال سابقه در زمینه حمل و نقل و باربری انواع کامیونه ها ازجمله کامیون جفت را برای ارسال بار به اهواز با بیمه نامه و بارنامه معتبر به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

اگر می خواهید با کمترین نرخ کرایه و ارزانترین تعرفه باربری بار خود را از تهران به اهواز ارسال کنید، به شما پیشنهاد می کنیم.

 

جفت باربری خود را از سامانه باربری اینترنتی میثم لواسان در خواست کنید. میثم لواسان نامی است آشنا در صنعت حمل جاده ای شهری و بین شهری باربری اقتصادی از تهران به اهواز تنها با میثم لواسان ممکن است.

 

خدمات میثم لواسان برای ارسال بار به اهواز به صورت دربستی است. برای رزرو کامیون حمل بار دربستی به اهواز همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

آشنایی با جفت تهران اهواز

اگر می خواهید باری را با کامیون جفت 10 چرخ ( کامیون 15 تن ) از تهران به اهواز ارسال کنید، لازم است  اطلاعاتی درباره این کامیون باربری داشته باشید.

 

در اینجا به طور مختصر مشخصات کامیون 10 چرخ یا به عبارت بهتر جفت باربری را آورده ایم. باربری محدوده شرق تهران اهواز تخصص ما است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای حمل بار با جفت از تهران به اهواز می توانید با کارشناسان حمل میثم لواسان در تماس باشید. مشخصات اتاق ( بارخور ) جفت به شرح زیر است:

 

  • طول: 6/80 متر
  • عرض: 2/25 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 15 تن

 

جفت یکی از انواع رایج کامیون های باربری است که توانایی حمل بار تا ظرفیت 15 تن را دارد. برخی از مردم جفت را با ظرفیت باربری آن می شناسند و به همین دلیل این کامیون را کامیون 15 تن می نامند.

 

کامیون 15 تن را برای حمل بار از تهران به اهواز، در اختیارتان قرار خواهیم داد. یکی از نام های معروف برای کامیون های جفت، کامیون 10 چرخ است که علت این نامگذاری تعداد چرخ های این کامیون می باشد.

 

باربری ارزان تهران به اهواز را با شرک حمل و نقل میثم لواسان تجربه کنید. کامیون های جفت 10 چرخ دارند و با توجه به اتاقشان می توانند تا 15 تن بار را جابه جا کنند.

 

حمل بار ارزان با جفت از تهران اهواز

میثم لواسان خدمات باربری تهران اهواز با جفت را با کرایه ارزان برای شما ارائه می دهد. ما بهترین و مجهزترین خودروهای باربری را در نظر داریم.

 

ارسال در سریع ترین زمان ممکن توسط کادری مجرب و متخصص انجام می شود. ما برای شما تخفیفات خوبی در نظر داریم که در زمان ثبت سفارش می توانید از آن بهره مند شوید.

 

  • ارسال بار از شمال تهران به اهواز با ده چرخ
  • حمل بار از جنوب تهران به اهواز با ده چرخ
  • ارسال بار از شرق تهران به اهواز با ده چرخ
  • حمل بار از غرب تهران به اهواز با ده چرخ

 

تفاوتی ندارد مبدا شما برای حمل بار از کجای تهران است، سامانه حمل بار اینترنتی میثم لواسان در سریع ترین زمان ممکن جفت باربری را برای بارگیری به محل شما ارسال خواهد کرد.

 

باربری انواع بار با جفت تهران اهواز

برای حمل انواع بار به اهواز که دارای ابعاد 6.80*2.25 و وزن 15 تن است، جفت ده چرخ مناسب ترین کامیون است. همه روزه انواع بار از تهران به اهواز ارسال می شود که برای حمل آن جفت مناسب است.

 

  • ارسال کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی با جفت 15 تن به اهواز
  • حمل کیسه مواد و کیسه جانبو با جفت 15 تن به اهواز
  • ارسال لوله و اتصالات با جفت 15 تن به اهواز
  • حمل انواع آهن آلات با جفت 15 تن به اهواز

 

جفت ها همانطور که گفته شد به کامیون های 15 تنی معروفند. اما این بدان معنا نیست که برای ارسال بار با جفت حتما باید بار شما 15 تن وزن داشته باشد. 15 تن حداکثر تناژ قابل حمل با کامیون جفت است.

 

صدور بیمه نامه معتبر جفت تهران اهواز 

جفت باربری تهران اهواز شما را تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنا بیمه ایران قرار خواهیم داد. بیمه باربری از مهمترین اسنادی است که برای ارسال بار بین شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

 

میثم لواسان با همکاری بیمه ایران، خدمات باربری با کامیون جفت را تحت پوشش حداکثری بیمه ایران به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

بارنامه صادر شده برای حمل بار به اهواز بارنامه تمبردار است که از طرف وزارت راه صادر می شود. باربری با بیمه برای اهواز تنها با میثم لواسان ممکن است.

 

باربری دربستی با جفت تهران اهواز

یکی از خدمات حمل بار تهران اهواز میثم لواسان، باربری دربستی است. به این صورت که شما محموله خود را به ما می سپارید و ما فقط بار شما را با خودروی مناسب به اهواز انتقال می دهیم.

 

ارزان ترین باربری تهران برای اهواز با بیمه نامه معتبر قانون تجارت و بارنامه دولتی انجام می شود. ارسال در سریع ترین زمان ممکن توسط کادر مجرب ارائه می گردد.

 

برای دریافت خدمات با کیفیت تهران اهواز فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید. میثم لواسان نامی آشنا در صنعت حمل است.

 

خدمات باربری با جفت تهران اهواز

همان طور که ذکر شد جفت می تواند تا 15 تن محموله را از تهران برای اهواز انتقال دهد. این خودرو توانایی باربری انواع کالا را دارد و از خودروهای کاربردی است.

 

کرایه جفت باربری تهران اهواز تا حد زیادی بستگی به وزن بار و طول مسیری که از تهران به شهرستان باید طی شود، دارد.

 

هر روزه می توانید برای دریافت خدمات حمل بار با جفت از تهران برای اهواز با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

میثم لواسان یک باربری معتبر و خوب در تهران است که خدمات با کیفیت عالی را در سریع ترین زمان توسط کادر مجرب انجام می دهد.

سبد خرید
تماس سریع