جفت تهران تبریز

جفت تهران تبریز و کامیون 10 چرخ حمل بار به تبریز و کامیون 15 تنی را برای ارسال دربستی انواع کالا و بار ها از ما بخواهید. میثم لواسان بزرگترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را در اختیار دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه باربری جفت تهران تبریز را در اختیارتان قرار دهد.

 

میثم لواسان اولین شرکت حمل در تهران است که در خط تهران تبریز به صورت تخصصی و مستمر فعالیت می کند. انواع کامیون های جفت را برای حمل بار از تهران به تبریز از سامانه حمل میثم لواسان درخواست کنید. کامیون های جفت را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

باربری تهران میثم لواسان با تکیه بر بیش از سی سال سابقه در زمینه حمل و باربری انواع کامیون ها از جمله کامیون جفت را برای ارسال بار به تبریز با بیمه نامه و بارنامه معتبر به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

به منظور آشنایی با جفت باربری با ما در این مقاله همراه باشید تا هرآنچه را که درباره کامیون جفت و باربری به تبریز با کامیون جفت و حمل بار به تبریز با کامیون جفت لازم است بدانید به شما بگوییم.

 

باربری با جفت تهران تبریز

تهران به دلیل مرکزیت و پایتخت بودن به عنوان بزرگترین و پر رفت و آمدترین مبدا بارگیری و باربری از تهران به تبریز شناخته شده است. باربری برای تبریز با انواع جفت باربری 15 تن باربری به تبریز با انواع کامیون ها امکان پذیر است، جفت باربری به تبریز، یکی از پرکاربردترین کامیون های حمل بار برای تبریز است.

 

اگر می خواهید با کم ترین نرخ کرایه و ارزان ترین تعرفه باربری بار خود را از تهران به تبریز ارسال کنید. به شما پیشنهاد می کنیم، جفت باربری خود را از سامانه حمل و باربری اینترنتی میثم لواسان در خواست کنید.

 

میثم لواسان نامیست آشنا در صنعت حمل و نقل جاده ای شهری و بین شهری باربری بهینه و اقتصادی از تهران به تبریز تنها با میثم لواسان ممکن است. جفت باربری ارزان تهران به تبریز را تنها با یک تماس رزو کنید.

 

آشنایی با جفت تهران تبریز

مشخصات اتاق ( بارخور ) جفت به شرح زیر است:

  • طول : 6/80 متر
  • عرض: 2/25 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 15 تن

 

جفت یکی از انواع رایج کامیون های باربری است که توانایی حمل بار تا ظرفیت 15 تن را دارد. برخی از مردم جفت را با ظرفیت باربری آن می شناسند و به همین دلیل این کامیون را کامیون 15 تن می نامند.

 

15 تن را برای حمل بار از تهران به تبریز، در اختیارتان قرار خواهیم داد. یکی از نام های معروف برای کامیون های جفت، کامیون 10 چرخ است که علت این نامگذاری تعداد چرخ های این کامیون می باشد. کامیون های جفت 10 چرخ دارند و با توجه به اتاقشان می توانند تا 15 تن بار را جابه جا کنند.

 

برای حمل بار به تبریز، جفت 10 چرخ پانزده تنی را با ارزانترین تعرفه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد. خدمات باربری میثم لواسان تنها با صورت حمل بار دربستی به تبریز ارائه می شود و یک کامیون جفت 15 تنی را به صورت دربستی برای ارسال بار از تهران به تبریز در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

حمل بار با جفت از تهران تبریز

کلیه خدمات ارسال بار از تهران به تبریز با جفت با ارزان ترین کرایه انجام می شود. میثم لواسان با کیقیت ترین خدمات حمل بار را در سریع ترین زمان ارائه می دهد.

 

  • ارسال بار از شمال تهران به تبریز با 10 چرخ
  • حمل بار از جنوب تهران به تبریز با 10 چرخ
  • ارسال  بار از شرق تهران به تبریز با 10 چرخ
  • حمل بار از غرب تهران به تبریز با 10 چرخ

 

تفاوتی ندارد مبدا شما برای حمل بار از کجای تهران است، سامانه حمل بار اینترنتی میثم لواسان در سریع ترین زمان ممکن جفت باربری را برای بارگیری به محل شما ارسال خواهد کرد. جابه جایی بار از تهران به تبریز با جفت را در سریع ترین زمان از ما بخواهید.

 

باربری انواع بار با جفت تهران تبریز

برای حمل انواع بار به تبریز که دارای ابعاد 6.80*2.25 و وزن 15 تن است، جفت ده چرخ مناسب ترین کامیون است. همه روزه انواع بار از تهران به تبریز ارسال می شود که برای حمل آن کامیون 10 چرخ 15 تنی مناسب است.

 

  • حمل کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی
  • ارسال کیسه مواد و کیسه جانبو
  • حمل لوله و اتصالات
  • ارسال انواع آهن آلات

 

بیمه نامه معتبر جفت تهران تبریز 

جفت باربری تهران تبریز شما را تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنا بیمه ایران قرار خواهیم داد. بیمه ایران معتبرترین بیمه باربری برای حمل بار شهری و بین شهری با جفت باربری به تبریز است. این بیمه نامه حداکثر تعهدات را پوشش می دهد و در صورت ورود خسارت معادل ارزش مالی آن را پرداخت می کند.

 

میثم لواسان کلیه خدمات باربری تهران تبریز را با کمترین تعرفه و بهترین خدمات در سریع ترین زمان برای شما در نظر دارد. هر روزه می توانید برای دریافت خدمات باربری تهران تبریز با ما در ارتباط باشید.

 

 

باربری سریع برای جفت تبریز

جفت یا همان 10 چرخ برای حمل بارهایی با تناژ 15 تن به کار گرفته می شود. برای حمل بار در درون شهر و بیرون شهر می توان از آن استفاده کرد.

 

لذا باربری باید تمام اقدامات لازم و کافی را برای به موقع رسیدن محموله مبذول دارد. کار هایی که برای حمل بار باید انجام شود توسط کادر کارشناسی به عمل می آید.

 

این افراد باید بدون معطلعی پس از ثبت درخواست باربری با جفت با راننده مربوطه هماهنگ کنند تا در زمان مقرر در محل بارگیری حاضر شوند و پس از اتمام آن و دریافت بارنامه رسمی در مسیر تبریز قرار بگیرد.

 

در طول راه به جز مواقع اضطراری متوقف نشود و بدون درنگ برای تخلیه بار در اسرع وقت اقدام کند. میثم لواسان با توجه به طول سابقه ای خود شناخت خوبی روی رانندگان دارد و بهترین های آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

رانندگانی که راه های فرعی را بلدند و مسیرها را به خوبی می شناسند. برای جفت تهران تبریز اگر به دنبال باربری معتبر و سریع هستید ما همه روزه آماده خدمت رسانی هستیم.

 

حمل بار دربستی با جفت تهران به تبریز

برای اینکه بارتان کمتر در معرض خطر و آسیب باشد بهترین راه استفاده از روش حمل بار به صورت دربستی است. این گونه که یک جفت برای حمل بار شما به تبریز اختصاص داده می شود.

 

رو باری و کنار باری انجام نمی شود و فقط بار شما تا مقصد حمل می شود. با این روش در سریع ترین زمان ممکن بار تحویل داده می شود و ایمنی بالایی دارد.

 

خودروی جفت ظرفیت تحمل بارها تا 15 تن را دارد و با رعایت این وزن، نوع بار مهم نیست و می توان در صورت تناسب هر نوع باری را از تهران به تبریز با جفت ارسال کرد.

 

هزینه حمل بار با جفت از تهران به تبریز نیز با توجه به نوع و حجم بار شما و مسافت تهران تبریز در نظر گرفته می شود. میزان بیمه نیز متناسب با بار شما است.

 

اگر برای حمل بار خود به صورت دربستی به دنبال جفت تهران تبریز هستید میثم لواسان همه روزه دارای بهترین جفت ها است و می تواند به راحتی در اختیار شما قرار دهد.

برای حمل بار با جفت تهران تبریز بارنامه رسمی صادر می شود؟

برای حمل بار از تهران به تبریز با جفت، چون باربری بیرون شهر است باید بارنامه صادر شود تا در پلیس راه مانعی برای عبور و مرور خودرو های باربری وجود نداشته باشد و باربری در این خصوص الزام دارد.

چه بار هایی با جفت از تهران به تبریز حمل می شود؟

در خصوص انواع بار تفاوتی دارد مواد غذایی - آهن آلات - فولاد - قوطی - لوله ها - چوب - پارکت و... را می توان با جفت از تهران به تبریز حمل کرد تنها نکته این است که بار ارسالی تا 15 تن باشد.

سبد خرید
تماس سریع