جفت تهران قشم

برای حمل بار از تهران به قشم و باربری از تهران به قشم با جفت تهران قشم انتخاب های بسیاری وجود دارد. میثم لواسان بهترین و اولین انتخاب برای حمل و جابه جایی بار از با انواع کامیون ها ازجمله جفت تهران قشم است.

 

میثم لواسان اولین شرکت حمل و نقل در تهران است که در خط تهران قشم به صورت تخصصی و مستمر فعالیت می کند. انواع کامیون های جفت را برای حمل بار به قشم از سامانه حمل و نقل میثم لواسان درخواست کنید.

 

انواع کامیون های جفت را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری برای قشم در اختیارتان قرار خواهیم داد. میثم لواسان با تکیه بر بیش از سی سال سابقه در زمینه باربری انواع کامیون ها از جمله کامیون جفت را برای ارسال بار به قشم با بیمه نامه و بارنامه معتبر به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

به منظور آشنایی با جفت باربری با ما در این مقاله همراه باشید تا هرآنچه را که درباره کامیون جفت و باربری به قشم با کامیون جفت و حمل بار به قشم با کامیون جفت لازم است بدانید به شما بگوییم.

 

باربری ارزان با جفت تهران قشم

تهران به دلیل مرکزیت و پایتخت بودن به عنوان بزرگترین و پر رفت و آمدترین مبدا بارگیری و باربری از تهران به قشم شناخته شده است باربری به قشم با انواع کامیون ها امکان پذیر است.

 

جفت باربری به قشم، یکی از پرکاربردترین کامیون های حمل بار برای قشم است. اگر می خواهید با کم ترین نرخ باربری و ارزانترین تعرفه بار خود را از تهران به قشم ارسال کنید، به شما پیشنهاد می کنیم.

 

جفت باربری خود را از سامانه حمل و نقل و باربری اینترنتی میثم لواسان درخواست کنید. تک باربری ارزان تهران به قشم را با بیمه نامه و بارنامه معتبر در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

میثم لواسان نامی است آشنا در صنعت حمل و نقل جاده ای شهری و بین شهری باربری بهینه و اقتصادی از تهران به قشم تنها با میثم لواسان ممکن است.

 

آشنایی با جفت تهران قشم

خودروی باربری جفت یکی از ماشین های باربری پرکاربرد است که برای ارسال محموله های 15 تنی به کار گرفته می شود. مشخصات اتاق ( بارخور ) جفت به شرح زیر است:

 

  • طول: 6/80 متر
  • عرض: 2/25 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 15 تن

 

جفت یکی از انواع رایج کامیون های باربری است که توانایی حمل بار تا ظرفیت 15 تن را دارد. برخی از مردم جفت را با ظرفیت باربری آن می شناسند.

 

به همین دلیل این کامیون را کامیون 15 تن می نامند. کامیون 15 تن را برای حمل بار از تهران به قشم، در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

یکی از نام های معروف برای کامیون های جفت، کامیون 10 چرخ است که علت این نامگذاری تعداد چرخ های این کامیون می باشد.

 

کامیون های جفت 10 چرخ دارند و با توجه به اتاقشان می توانند تا 15 تن بار را جابه جا کنند. برای حمل بار به قشم، جفت 10 چرخ پانزده تنی را با ارزانترین تعرفه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

حمل بار با جفت از تهران قشم

حمل بار از جنوب تهران به قشم با ده چرخ تفاوتی ندارد مبدا شما برای حمل بار از کجای تهران است. سامانه حمل بار اینترنتی میثم لواسان در سریع ترین زمان ممکن جفت باربری را برای بارگیری به محل شما ارسال خواهد کرد.

 

ارسال انواع بار در سریع ترین زمان ممکن با مجهزترین خودروها انجام می شود. در باربری تهران قشم با جفت کلیه محموله شما بیمه می شود و بارنامه نیز به صورت الکترونیکی صادر می گردد.

 

هر روزه می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در تماس باشید. کارشناسان اطلاعات لازم را درخصوص هزینه حمل بار و شرایط آن را در اختیار شما قرار می دهند.

 

باربری انواع بار با جفت تهران قشم

برای حمل انواع بار به قشم که دارای ابعاد 6.80*2.25 و وزن 15 تن است. جفت ده چرخ مناسب ترین کامیون است همه روزه انواع بار از تهران به قشم ارسال می شود که برای حمل آن جفت مناسب است.

 

باربری میثم لواسان از دیرباز تاکنون بارهای مختلفی را از تهران به قشم ارسال کرده است. هر باری با خودروی مناسب از نظر حجم و وزن انتقال داده می شود.

 

مهم نیست چه باری دارید ما بار شما را با ماشین باربری مناسب به قشم حمل می کنیم. برای دریافت خدمات با کیفیت و ارزان با ما تماس بگیرید.

 

  • ارسال کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی با جفت 15 تن به قشم
  • حمل کیسه مواد و کیسه جانبو با جفت 15 تن به قشم
  • ارسال لوله و اتصالات با جفت 15 تن به قشم
  • حمل انواع آهن آلات با جفت 15 تن به قشم

 

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل بار با انواع کامیون طبق تعرفه اتحادیه تهران مورد محاسبه و به شما اعلام می گردد.

 

حمل بار 15 تنی با جفت 

برای ارسال بار های 15 تنی، کامیون جفت بهترین انتخاب است و همین باعث شده تا جفت باربری را تحت عنوان کامیون های 15 تن بشناسیم. برای رزرو کامیون 15 تن، جهت حمل بار به قشم با ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

 

خدمات میثم لواسان بسیار متنوع است و با کیفیت بالا ارائه می شود. ما با سال ها تجربه کاملا تخصص داریم و بهترین ها را برای شما در نظر می گیریم.

 

بیمه نامه و بارنامه معتبر جفت تهران قشم 

جفت باربری تهران قشم شما را تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنا بیمه ایران قرار خواهیم داد. بیمه نامه قانون تجارت محموله شما را معادل ارزش مالی آن بیمه می کند تا اگر خسارتی وارد شد بتوانید به راحتی جبران کنید.

 

بارنامه دولتی نیز برای تردد مجاز انواع ماشین های باربری در مسیر حمل صادر می شود. این سند دولتی است و از طرف وزارت راهداری باربری ها مکلف به صدور آن هستند.

 

میثم لواسان بارنامه دولتی را به صورت الکترونیکی صادر می کند تا پروسه باربری را تسهیل یا تسریع ببخشد. هر روزه می توانید برای دریافت خدمات باربری ارزان و با کیفیت با ما تماس بگیرید.

سبد خرید
تماس سریع