حمل-بار-با-بیمه

حمل بار با بیمه

خدمات حمل بار با بیمه نامه معتبر ارائه داده می شود تا صاحب بار نگران سلامت بار خود نباشد. باربری از تهران به شهرستان میثم لواسان با بیمه نامه قانون تجارت برای شما انجام می دهد. ما کلیه خدمات باربری را با تجهیزات کامل و ارزان ترین هزینه حمل بار ارائه می دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

حمل بار با بیمه از تهران

از دیر باز مسئله بیمه در صنعت حمل و نقل و باربری از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است. این مهم برای تجار و صاحبان کالا و تمام عزیزانی که قصد حمل بار و حمل کالا و حمل اثاثیه منزل با قیمت های بالا و ارزش ریالی بالا را دارند.

 

از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد همواره این دغدغه بین صاحبان کالا از مهمترین موارد مورد نظرشان بوده و بسیار مهم می باشد. به طوری که برای انتقال بار به دنبال باربری معتبر با بیمه واقعی تحت پوشش شرکت های بزرگ حمل و نقل می گردند.

 

باربری به شهرستان با بیمه ایران

برای باربری به شهرستان از تهران با بیمه ایران با میثم لواسان تماس بگیرید. مشاوران ما برای حمل بار به شما مشاوره کامل و رایگان می دهند. می توانید به صورت دربستی بار خود را با انوع ماشین های باربری با بیمه کامل ارسال کنید و نگران هیچ گونه مشکلی نباشید.

 

بیمه ایران می تواند هرگونه خسارات ناشی وارد شده به بار شما را تمام و کمال پرداخت کند. بار شما به هر ارزشی که باشد شرکت میثم لواسان آن را به همان مبلغ بیمه می کند. شرکت معتبر ما بار شما را به مبلغ 30 میلیون تومان بیمه رایگان می کند.

 

حمل بار با انواع ماشین با بیمه

ما مناسب ترین خودروهای باربری را برای شما در دسترس داریم که با توجه به نوع بار در اختیارتان قرار می دهیم. مثلا اگر بار شما 2 تن باشد نیسان، 4 تن باشد خاور و اگر 10 یا 15 تنی باشد به ترتیب تک و جفت را برای شما فراهم می کنیم.

 

کلیه بار شما تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و فرقی ندارد با چه خودرویی تصمیم دارید بار خود انتقال دهید. بیمه نامه ضامن سلامت بار شماست و در صورت ورود خسارت برابر ارزش مالی آن پرداخت می گردد.

 

میثم لواسان برای شما بیمه نامه کامل و واقعی قانون تجارت را انتخاب کرده که تا حداکثر سقف تعهدی را پوشش می دهد. هدف ما جلب رضایت شما و تجربه باربری خوب از تهران برای شهرستان است.

 

باربری-به-شهرستان-با-بیمه-ایران

 

حمل بار با بیمه به صورت دربستی

خدمات حمل بار به شهرستان به صورت دربستی است به این صورت که خودروی حمل بار فقط محموله شما را جابه جا می کند و نباید بار دیگری در کنار بار شما قرار بگیرد.

 

هر باری با خودرویی که مناسب باشد از مبدا به مقصد انتقال داده می شود. زیرا خودرو باید محموله را به صورت کامل پوشش دهد تا در برابر حوادث از آن محافظت کند.

 

ما محموله شما را به صورت کامل تحت پوشش بیمه قانون تجارت قرار می دهیم و هر خسارتی که به آن تصریح شود پرداخت می گردد.

 

ما بهترین خدمات حمل بار را با کمترین کرایه برای شما انجام می دهیم و افرادی متخصص را برای راهنمایی شما به کار می گیریم.

 

حمل بار با بیمه در باربری بین شهری

باربری به دو صورت انجام می شود باربری درون شهری و بین شهری. در حالت اول محموله از محدوده ای به محدوده دیگری در یک شهر انتقال داده می شود. اما در باربری بین شهری حمل بار از یک شهر به شهر دیگر است.

 

در باربری بیرون شهری وزارت راهداری شرکت های حمل مکلف به صدور بیمه نامه هستند و در صورت تخلف مسئولیت خسارت بر عهده خاطی است.

 

بیمه نامه سند ضمانتی است که ارزش بار شما را در برابر خطرات بیرونی حفظ می کند و معادل خسارت وارده را به قیمت می پردازد.

 

میثم لواسان به عنوان یک باربری محدوده شرق تهران باربری به شهرستان را با بیمه نامه معتبر و واقعی قانون تجارت انجام می دهد.

 

تاثیر بیمه بر هزینه باربری تهران به شهرستان

همان طور که می دانید بیمه نامه یکی از مهم‌ترین مجوزات قانونی برای ارسال انواع بار و کالا از تهران به شهرستان است. باربری ها مکلف اند کل بار شما را تحت پوشش کامل بیمه نامه معتبر قرار دهد و از زمان بارگیری تا تخلیه هر خسارتی که به بار وارد شد قابل مطالبه گردد.

 

بیمه نامه بی مابین صاحب بار و شرکت بیمه منعقد می گردد و برای هر دو طرف تکالیفی ایجاد می کند. مثلاً شرکت بیمه موظف است خسارات وارده به بار را جبران کند در اول صاحب بار باید مبلغی را به عنوان هزینه بیمه نامه پرداخت کند. میزان حق بیمه با توجه به ارزش مالی بار و کالا مورد محاسبه قرار می گردد.

 

لذا نمی توان عددی را به صورت مشخص به این منظور اعلام کرد. شما باید مشخصات کامل بار از قبیل وزن و حجم آن را به کارشناسان اطلاع دهید تا آن ها به طور دقیق هزینه بیمه نامه را برای شما محاسبه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تماس سریع