حمل-بار-به-اسکو

حمل بار به اسکو

اسکو از جمله شهرستان های کهن در آذربایجان شرقی است. آب و هوای ملایم دارد و به دلیل وجود بناهای تاریخی منطقه ای توریستی است.

 

کارگاه های چاپ باتیک در این شهرستان مستقر هستند و تولید پارچه های ابریشمی اسکو را به قطب هنر و صنعت در آذربایجان تبدیل کرده است. این موارد بستر حمل بار به اسکو را بیش از پیش گسترش داده و توجه باربری ها را جذب می نماید.

 

موقعیت جغرافیایی شهرستان اسکو و و مجاورت آن با شهر های صنعتی نظیر تبریز بر اهمیت آن می افزاید و حمل بار به تبریز، موجبات باربری به اسکو را نیز تسهیل نموده است.

 

شرکت های حمل همواره به دنبال فرصت ها هستند تا سطح فعالیتی خود را به تمام شهرستان ها گسترش دهند و در این خصوص میثم لواسان با بیش از چند قرن تجربه و تخصص وارد عرصه باربری شده است.

 

هدف اصلی ما کمک رسانی به صاحبان بار است تا بتوانند با کمترین نرخ، در موعدی که مد نظر آن هاست اقدام به ارسال محموله خود نمایند.

 

ما همواره در تلاشیم تا مهارت خود را برای هر چه آسان تر کردن امر باربری شما به کار ببندیم و خدمات شایانی در حوزه حمل و نقل عرضه کنیم. در این مقاله به شرح نکات مهم و ضروری برای حمل بار می پردازیم.

 

تریلی حمل بار به اسکو

اگر شما باری دارید که وزن آن بالای 15 تن است، گزینه مناسب به کارگیری انواع تریلی برای باربری به شهرستان است.

 

این خودرو برای حمل بارهایی که سنگین هستند طراحی شده است و توانایی جابه جایی محموله در سطح جاده های داخل ایران و خارج را دارد. تنوع بالای تریلی موجب شده انواع بار قابل ارسال و انتقال باشند.

 

خودرو باید به گونه ای انتخاب شود که بار کلیه حجم آن را پوشش دهد. اگر بیشتر باشد یا کمتر باید نوع ماشین باری را تغییر داد. کفی، بغلدار، کمپرسی از اقسام تریلی هستند.

 

قدرت بدنه این ماشین بسیار زیاد است و جز پر کاربردترین نوع کامیون ها هستند. اگر برای حمل بار خود به اسکو تریلی نیاز دارید ما بهترین های آن را برای شما در دسترس داریم.

 

برای آگاهی از نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری و تخفیفات ویژه ما با کارشناسان تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

 

تک و جفت حمل بار به اسکو

تفاوت هایی بین خودروی تک و جفت وجود دارد. ماشین باری تک دارای 6 چرخ و جفت دارای 10 چرخ است. برای حمل بارهایی با وزن 10 تن از خودروی حمل تک و اگر بار 15 تن باشد از جفت استفاده می شود.

 

خودروی تک طولی حدود 5.8 متر و عرض آن 2.2 است. طول خودروی جفت 7 متر و عرض حدود 2.5 متر می باشد.

 

اگر بار شما مواد غذایی، میوه، سیمان و شن باشد که تناژ آن 10 تن است طبیعتا انتخاب شما می تواند خودروی تک باشد.

 

اما اگر بالای 10 تن و تا 15 تن باشد باید از ماشین باری جفت استفاده کنید. این دو نوع خودرو دارای محبوبیت بین صاحبان بار است و همه روزه بارهای زیادی در جاده ها در حال انتقال با تک و جفت می باشند.

 

اگر برای حمل بار بین شهری و یا درون شهری نیازمند انواع خودروی باری تک و جفت هستید با انتخاب میثم لواسان مناسب ترین وسیله را با هزینه حمل بار مناسب برای باربری به شهرستان و اسکو در دسترس دارید.

 

ترانزیت چادری حمل بار به اسکو

خودروی ترانزیت چادری یکی از انواع تریلی است که برای جا به جایی و ارسال بار های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اگر باری دارید که حساس است و نیاز به ایمنی و مراقبت بالایی دارد هم چنین وزن آن تا 24 تن است، ما به شما این وسیله باری را پیشنهاد می کنیم. به دلیل قدرت و توانایی بالای این وسیله بسیار مناسب برای باربری جاده ای است.

 

میثم لواسان با در اختیار داشتن ترانزیت چادری به روز و مجهز این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بار خود را با داشتن شرایط فوق به راحتی از تهران به اسکو و دیگر شهرهای ایران ارسال کنید.

 

فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در جریان هر آن چه لازم است در حوزه باربری بدانید قرار دهیم. اگر برای حمل بار به آذربایجان شرقی نیز نیاز به مساعدت و راهنمایی دارید تیم کارشناسی ما هروزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

تعرفه حمل بار به اسکو از تهران

نمی توان قیمت دقیقی برای حمل بار اعلام کرد. ابتدا باید بررسی هایی انجام شود سپس اقدام به تعیین نرخ تعرفه نمود. باری که قرار است حمل شود دارای وزن و حجمی است که باید مشخص باشد.

 

خودروی حمل باید به نحوی انتخاب شود که بار را در خود جای دهد. کرایه وسایل باری نیز متفاوت است و همچنان بستگی به تناژ محموله دارد.

 

کارشناسان مجرب میثم لواسان برای آگاهی دادن به شما در خصوص هزینه باربری آموزش های لازم را دیده و مطابق با نرخ اتحادیه اقدام به محاسبه قیمت می نمایند. برای اطلاع از تعرفه باربری به اسکو از تهران و سایر خدمات حمل بار به شهرستان ها با ما تماس بگیرید.

 

حمل بار به اسکو با بیمه نامه معتبر

شرکت های بیمه برای محافظت بار شما تاسیس شده اند. شما می توانید با پرداخت هزینه بیمه بار خود را در برابر خطرات و حوادث ایمن نمایید.

 

باربری در حمل بار خارج شهر مکلف است اقدام به صادر نمودن بیمه نامه نماید. اما در باربری داخل شهر می توان به مسئولیت صاحب بار بیجک صادر نمود.

 

بیمه نامه سندی است که مطابق آن شرکت بیمه را ملزم به جبران خسارات وارده به محموله می نماید. باربری اینترنتی تهران شهرستان میثم لواسان آماده ارائه خدمات با کیفیت است.

 

خساراتی که در بندهای قرارداد به آن ها تصریح شده است. بیمه شونده نیز در مقابل باید حق بیمه را پرداخت کند و خدمات بیمه ای را خریداری نماید.

 

هدف ما این است با خیالی آسوده فرآیند حمل و نقل بار شما را به انجام برسانیم و محموله در سلامت کامل در مقصد به دست شما برسد.

 

حمل بار به اسکو در سریع ترین زمان

صاحبان بار تمایل دارند محموله هایشان در زمانی که مقرر داشته اند تحویل داده شود. در برخی موارد تاخیر باعث می شود تا ارزش بار کاهش یابد یا تلف شود.

 

بنابراین باید پروسه حمل بار با سرعت هر چه بیشتر انجام شده تا زیانی از بابت دیرکرد به بار وارد نشود. ما برای اینکه کالا و بار شما را در همان موعد معینه در مقصد تحویل بدهیم تدابیری در نظر داریم.

 

می توانید برای برخورداری از این خدمت ویزه با ما همراهی کنید. ما برای تسریع و تسهیل حمل بار شما اعلام آمادگی می کنیم.

 

خدمات حمل بار به اسکو

میثم لواسان برای حمل بار به اسکو خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد. از ابتدا تا انتها باربری کادر کارشناسی با صبوری اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

پس از ثبت سفارش فورا اعلام بار می شود تا مناسب ترین خودروی حمل بار به اسکو انتخاب شود. پس از توافق با راننده، ماشین به محل بارگیری که می تواند هر نقطه ای از تهران باشد، می رود.

 

در این حین کارشناس حمل بیمه نامه معتبر و بارنامه دولتی صادر می کند تا حمل بار به اسکو در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. تا زمانی که بار به محل تخلیه برسد می توانید از کادر پشتیبانی مراحل باربری به اسکو را جویا شوید.

 

حمل بار به اسکو با نیسان

کوچکترین خودروی حمل بار به اسکو نیسان است که توان باربری تا 2 تن را دارد. این خودروی باربری بسیار سریع است و هیچ گونه محدودیت ترددی ندارد.

 

در سریع ترین زمان با ارزان ترین تعرفه بار از تهران به اسکو ارسال می شود. خدمات نیسان با بهترین کیفیت ارائه می شود و بیمه نامه معتبر قانون تجارت صادر می شود. برای آگاهی بیشتر و ثبت سفارش حمل بار با نیسان به اسکو با مشاوران ما تماس بگیرید.

چه مدت طول می کشد بار به اسکو حمل شود؟

نمی توان زمان مشخصی برای حمل بار به اسکو بیان کرد چرا که بستگی به عواملی همچون نوع خودرو و مسافت و وضعیت آب و هوایی دارد اگر زمان دقیق می خواهید با باربری تماس بگیرید.

کرایه تریلر حمل بار به اسکو چقدر است؟

برای حمل بار به اسکو اگر تریلی در نظر دارید باید بدانید که انواع مختلفی دارد که متناسب با بار شما انتخاب می شوند کرایه تریلر ها نیز با توجه به حجم بار شما و تجهیزاتی که نیاز دارد معین خواهد شد.

سبد خرید
تماس سریع