حمل-بار-به-مراغه

حمل بار به مراغه

دومین شهرستان بزرگ آذربایجان شرقی، مراغه است. این شهرستان به باغ شهر ایران شهرت یافته است و رودخانه صوفی از وسط این شهرستان می گذرد.

 

به دلیل موقعیت جغرافیایی شرکت ملی نفت یک انبار در این منطقه احداث نموده که تامین کننده مواد نفتی شهر های اطراف آن است. از این رو حمل بار به مراغه رونق یافته است.

 

شرکت های باربری شرکت هایی هستند که برای رفاه حال صاحبان بار تاسیس شده و جا به جایی و انتقال کالا و اثاث را به عهده دارند.

 

به دلیل تحولات عظیم در صنعت خودرو سازی، امروزه دیگر مشکلی برای حمل بار های سبک و سنگین وجود ندارد. خودرو های باربری با تجهیزات فوق العاده روی کار آمده اند و امر باربری به شهرستان به سهولت واقع می گردد.

 

حدودا پنجاه سال است که میثم لواسان پا به عرصه حمل و نقل گذاشته و توانسته با به کارگیری آنچه کسب کرده خدمات ارزنده ای را ارئه دهد.

 

برای حمل بار به تبریز و آذربایجان شرقی نیز مهارت های بسیاری دارد که می توانید از آن ها منتفع شود. راه های ارتباطی با ما پیام رسان واتساپ و تماس تلفنی است و به راحتی می توانید برای ثبت سفارش از این دو روش استفاده کنید.

 

حمل بار به مراغه با تک

خودروی حمل بار به مراغه تک یاهمان 6 چرخ، محل بار ساده ای دارد و روباز است. برای حمل بارهایی تا 10 تن بسیار مناسب هستند.

 

محدودیتی از لحاظ نوع بار وجود ندارد فقط تناژ محموله ملاک است. باربری به شهرستان های ایران همه روزه توسط تک انجام می شود. از جمله بارهایی که میثم لواسان با تک به مراغه ارسال کرده از قبیل ذیل است:

 

  • حمل بار سیمان با کامیون تک به مراغه
  • ارسال بار مواد خوراکی با کامیون تک به مراغه
  • حمل بار میوه جات با کامیون تک به مراغه
  • حمل بار ضایعات با کامیون تک به مراغه
  • ارسال بار لوله و قوطی با کامیون تک به مراغه
  • حمل بار لوازمات الکترونیکی با کامیون تک به مراغه

 

نرخ باربری با تک بستگی به حجم و وزن بار دارد و کرایه ها متفاوت است. مسافت و فاصله مبدا تا مقصد نیز بسیار تاثیرگذار است.

 

اما در نهایت باید قوانین اتحادیه باربری برای تعیین آن در نظر گرفته شود. حمل بار به مراغه را با کامیون تک به میثم لواسان واگذار کنید و در اسرع وقت محموله خود را در مقصد تحویل بگیرید.

 

حمل بار به مراغه با جفت

در باربری درون شهری و برون شهری از خودروی جفت استفاده می شود. جفت همان 10 چرخ است و ظرفیت دارد بارهایی با تناژ 15 تن را جا به جا کند.

 

ما کلیه خدمات باربری برای حمل بار 15 تنی با جفت را ارائه می دهیم.اگر برای ارسال بار خود دنبال یک باربری با تجربه می گردید میثم لواسان می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

باربری به شهرستان از تهران همه روزه با میثم لواسان توسط انواع وسیله های باری خصوصا خودروی جفت انجام میشود.

 

مرکز امور مهم ما تهران است و مرکز اصلی پایتخت است اما کلیه شهرستان ها را پوشش می دهیم که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

 

  • حمل بار به مراغه از تهران
  • ارسال بار به تبریز از تهران
  • حمل بار به آذربایجان شرقی از تهران
  • ارسال بار به مرند از تهران
  • حمل بار به جلفا از تهران
  • ارسال بار به شهرهای غربی از تهران

 

بهترین و مدرن ترین خودروی جفت باربری را از ما بخواهید. ما در کم ترین زمان ممکن اقدام به ارسال بار می کنیم و سلامت بار در مقصد را تضمین می کنیم.

 

ما برای فرآیند باربری از تهران و حومه برنامه ریزی کرده ایم تا با آسان ترین روش ها حمل بار به شهرستان ها را انجام دهیم.

 

حمل بار به مراغه با مسقف

خودروی مسقف از دسته کامیون هاست. سقف این خودرو پوشیده است و برای حمل اثاثیه منزل و بار های حساس بسیار مقبول است.

 

زیرا محموله را از خطرات و شرایط جوی نامساعد محفوظ خواهد داشت. برای حمل بار به تمام مناطق شمالی، مرکزی، جنئبی، شرقی و غربی ایران کاربرد داشته و به کار گرفته می شود.

 

ما همه روزه خدمات باربری با مسقف را از تهران به شهرستان ها را ارائه داده و کرایه ارزان و مقرون به صرفه را دریافت می کنیم.

 

حمل بار با مسقف فقط به صورت دربست انجام می شود. اگر برای ارسال و انتقال بار خود نیازمند خودروی باری مسقف هستید و می خواهید بارتان در صحت و سلامت به مقصد برسد با انتخاب ما به هدف خود برسید.

 

 

کرایه حمل بار به مراغه

وقتی شما باربری به شهرستان را به شرکت حمل واگذار می کنید در ازای خدماتی که دریافت می کنید باید بهایی پرداخت کنید.

 

هزینه ای که شما می پردازید شامل کمیسیون باربری، کرایه راننده و حق بیمه می باشد. مرجع صالحه اقدام به قیمت دهی در خصوص هزینه حمل می نماید و این نرخ باربری به دلیل نوسانات موجود در جامعه به دلیل تحریم و تورم در حال تغییر است.

 

لذا نمی توان قیمت دقیقی برای ارسال و انتقال بار ارائه داد و باید به روز استعلام بگیرید. تنها راه این است که با کارشناسان باربری تماس گرفته و با دادن اطلاعات بار خود از میزان نرخ حمل مطلع شوید.

 

کارشناسان ما در تمام روزهای هفته برای ارائه خدمات در دسترس هستند و می توانید با تماس برقرار کردن به آنچه لازم دارید دست یابید.

 

از جمله مواردی که در قیمت گذاری هزینه حمل بار به آذربایجان شرقی و شهرستان های اطراف آن دخیل است

 

مشخصه های محموله و مسیر حمل از تهران تا مقصد است. عوامل دیگر شرایط اقتصادی و فصل باربری است که موثر واقع می گردند.

 

حمل انواع بار به مراغه

با توجه به اینکه انواع بارها مختلف است و هر کدام نیازمند خودروی مخصوص به خود برای جا به جایی هستند، باید تناسب بین بار و ماشین حمل بار حتما رعایت شود.

 

در غیر این صورت امکان آسیب رسی به محموله تشدید خواهد شد. امروزه خودرو ها به فراخور انواع بارها ساخته و تولید می شوند و محدودیتی در خصوص حمل بار های مختلف وجود ندارد.

 

بارها وزن های یکسانی ندارند و تناژشان با هم متفاوت است. از این رو در صنعت خودروسازی ماشین های حمل بار با ظرفیت های متفاوتی طراحی می شوند.

 

میثم لواسان در طول سال های باربری و خدمت رسانی در عرصه حمل بارهای زیادی ا از تهران به شهرستان ارسال نموده که در زیر نمونه هایی از آن را بیان می کنیم:

 

  • حمل بار آهن آلات از تهران به مراغه
  • ارسال بار فولاد از تهران به مراغه
  • حمل بار قوطی از تهران به مراغه
  • ارسال بار پارکت از تهران به مراغه
  • حمل بار دیوار پوش از تهران به مراغه
  • ارسال بار اثاثیه از تهران به مراغه
  • حمل بار دستگاه های صنعتی و تولیدی از تهران به مراغه

 

باربری به مراغه با بیمه نامه معتبر

با توجه به این که خطرات همیشه در کمین اند و گریز ناپذیر، باربری های برای حفظ ایمنی محموله ها در جریان حمل تدابیری را در نظر دارند که مهم ترین آن انتخاب شرکت بیمه معتبر است.

 

بیمه نامه سندی است که اگر خسارتی به بار وارد شد می توان با استفاده از آن شرکت بیمه را الزام به ایفای تعهد نمود.

 

تعهداتی که در قرارداد ذکر می شود چون تصریح شده باید انجام شود. صاحب بار نیز در قبال استفاده از خدمات بیمه ای باید مبلغی را به شرکت بیمه بپردازد.

 

میثم لواسان برای تامین این هدف با بررسی های انجام داده بیمه قانون تجارت ایران را برگزیده که سقف تعهدی حداکثری دارد و معادل ارزش بار و کالای شما را تحت پوشش قرار می دهد.

 

در باربری بین شهری تهران به مراغه ما کلیه بار شما را بیمه می کنیم و در صورت ورود خسارت معادل قیمت آن را می توانید از شرکت بیمه دریافت کنید.

 

ما فقط به سلامت رسیدن بار شما به مقصد می اندیشیم و تمام تلاش خود را در این راستا در خصوص حمل بار از تهران به مراغه می نماییم.

 

باربری مراغه با تخفیفات ویژه

باربری ها خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. تخفیفات نیز از جمله خدمات ویژه ای است که در امر حمل بار به مراغه مورد توجه قرار دارد و باعث جذب مشتری بیشتری می باشد.

 

شرکت های حمل تخفیفات مناسبتی یا برای حمل بارهای خاصی در نظر می گیرند. اما در هر حال به نفع صاحب بار است و می تواند هزینه خود را کاهش دهد.

 

ما نیز در خصوص حمل بار از تهران به مراغه تحت شرایط خاصی تخفیفاتی داریم که می توانید از آن ها برخوردار شوید. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با کادر حمل بار میثم لواسان تماس بگیرید و از شرایط آگاه شوید.

برای حمل بار از تهران به مراغه تخفیف دارید؟

تخفیفات جز خدمات ویژه ماست و تحت شرایطی می توانید از آن برخوردار شوید برای آگاهی بیشتر از شرایط آن در خصوص حمل بار خود از تهران به مراغه با کارشناسان حمل تماس بگیرید تا در جریان قرار بگیرید.

چه بار هایی را می توانید از تهران به مراغه حمل کنید؟

بارهایی که از تهران به مراغه حمل می شود از این قبیل اند: انواع آهن آلات- لوله- اتصالات- خودرو- دستگاه صنعتی- دیوارپوش- کفپوش- لوازم اداری- لوازم الکترونیکی- میلگرد- قوطی- رک- و... .

سبد خرید
تماس سریع