حمل-بار-به-گنبد-کاووس

حمل بار به گنبد کاووس

شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان است و از شهرهای شمالی به حساب می آید. حمل بار به گنبد کاووس به خاطر موقعیتی که دارد در نقطه توجه شرکت های حمل و نقل قرار دارد.

 

باربری های مختلف اقدام به گسترش فعالیتی خود در این منطقه می نمایند و درآمد مطلوبی کسب می کنند.

 

این مورد تاثیر به سزایی در اقتصاد این منطقه نیز دارد و موجب می شود بازار کار در این شهر رونق یابد و جذب سرمایه نمایند.

 

در حوزه باربری به استان گلستان میثم لواسان نیز پیشرو است و خدمات مختلفی برای حمل بار به گرگان، گنبد کاووس و سایر شهرستان ها ارائه می دهند.

 

میثم لواسان به طور مداوم در حال تردد در لاین تهران گنبد کاووس می باشد و سابقه ای درخشان در این محدوده دارد.

 

از چه خودرویی برای حمل بار به گنبد کاووس استفاده می شود؟

برای جا به جایی و انتقال بار و کالاها نیاز به خودروهای باری است. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی ماشین های باری از نظر تجهیزاتی بسیار مدرن و به روز شده اند.

 

وسایل باربری قابلیت حمل بارهایی با تناژ خاص را دارند ازین رو برای هر باری از خودرویی که توانایی لازم را داشته باشد استفاده می گردد.

 

انواع خودرو های پرکاربرد کامیون ها و نیسان است. کامیون ها تعدد بسیار دارند و به دسته های مختلفی تقسیم می گردند.

 

تریلی کفی، تریلی بغلدار، تریلی کمرشکن، تریلی ترانزیت، تریلی بوژی، تریلی یخچال دار از این قسم می باشند.

 

تریلی پر کاربردترین نوع کامیون است که هم به دلیل قدرت بدنی بالا و هم مجهز بودن به تمامی امکانات لازم بسیار خواهان دارد.

 

برای آگاهی از اینکه کدام وسیله باری مناسب است در ابتدا باید با کارشناسان حمل تماس حاصل نمایید و خصوصیات بار و کالا خود را اعلام نمایید تا با بررسی موارد لازم به طور دقیق برای شما تعیین کنند چه وسیله باری مناسب است.

 

این موضوع بسیار حائز اهمیت است چرا که اشتباه در آن موجب آسیب رسانی به محموله شما خواهد شد.

 

تفاوت نیسان با کامیون در چند نکته خلاصه می شود. اول اینکه نیسان در نهایت قادر به حمل بار با وزن 2 تن است. دومین نکته این است که هزینه حمل با نیسان بسیار کمتر از کامیون است.

 

نکته سوم در این مورد است که از نیسان بیشتر در باربری درون شهری استفاده میشود ولی کامیون بیشتر برای حمل بار برون شهری کاربرد دارد.

 

به کارشناسان حمل بار به گنبد کاووس میثم لواسان اعتماد کنید و بارتان را به ما بسپارید. ما به بهترین شکل اقدام به حمل آن می نماییم.

 

حمل بار به گنبد کاووس با کامیون

کامیون ها انواع مختلفی دارند که هر یک برای ارسال باری با حجم و وزن مشخصی به کار گرفته می شوند.

 

میثم لواسان با دسترسی به انواع کامیون ها روند باربری تهران گنبد کاووس را تسریع و تسهیل می بخشد.

 

برای شما مجهزترین خودروها از قبیل تک و جفت، انواع خاور و تریلی، مسقف، 808 و 608 را در دسترس داریم.

 

حمل بار به گنبد کاووس به صورت خرده بار یا دربستی؟

پاسخ به این سوال در درجه اول بستگی به این دارد وزن بار شما چقدر است. چرا که برای حمل بار به صورت خرده بار، بار شما فضای یک کامیون را کاملا پر نمی کند در غیر این صورت از این روش نمی توان بهره جست. حال به موضوع اصلی می پردازیم.

 

در حمل بار به صورت دربستی باربری خودروی حمل را برای بار شما اختصاص می دهد و ارسال و تحویل بار در اسرع وقت صورت می گیرد. حمل بار دربستی مانند یک محافظ برای سلامت بار شماست. این نوع حمل بار بسیار مقبول و مطلوب است.

 

خرده بار متدی است که در آن چند بسته محموله دارید که تصمیم به انتقال آن دارید. به باربری ها می سپارید تا برای حمل آن اقدام نمایند.

 

زمانی که چند صاحب بار سفارش حمل به صورت خرده را ثبت کردند، شرکت حمل و نقل به صورت یکجا به جابه جایی آن ها اقدام می نماید.

 

همانطور که نمایان است دو حالت وجود دارد: اولین حالت این است که سلامت بار حین پروسه انتقال اولویت دارد و صرف نظر از وزن کمی که دارد شما تمایل دارید

 

همچنان از روش دربستی استفاده کنید. حالت دوم هزینه حمل است که برای شما اهمیت دارد، لذا به دنبال کاهش هزینه های خود هستید. در این حالت از خرده بار استفاده کنید.

 

پیشنهاد ما وابسته به خواسته شما هست اما در حمل بار دربستی علی رغم مبلغ بالای هزینه، شما اقدام به مراقبت بیشتر از کالا و اثاثیه خود می نمایید و ریسک خطرات احتمالی تا حد زیادی کاسته می شود.

 

آیا بیمه برای حمل بار به گنبد کاووس اجباری است یا اختیاری؟

بیمه نوعی قرارداد دو جانبه است که صاحب بار با پرداخت حق بیمه مناسب با وزن بار جبران خسارت را از بیمه خریداری می کند. در ازا شرکت بیمه نیز ملزم به ایفای تعهد است.

 

این موافقت نامه منافع دو طرف را تامین می کند و به اصطلاح دو سر سود است. تنها نکته ای که وجود دارد این است که شرکت بیمه مکلف به پوشش و حمایت بندهای قید شده در قرارداد است.

 

لازم به توضیح است در این خصوص بین باربری شهری و بین شهری تفاوت وجود دارد. باربری بین شهری چون مستلزم صدور بارنامه دولتی است،

 

بیمه نمودن بار اجبار و الزام دارد و نمی توان از آن روی گرداند. اما در باربری شهری می توان از بیمه کردن محموله صرف نظر کرد و به عبارت دیگر بیمه اختیاری می باشد.

 

جدا از هر اجبار، الزام و اختیار این نکته وجود دارد که حق بیمه بسیار ناچیز است. باری هایی که در حال حمل هستند ارزش مالی و پولی دارند. بنابراین شایسته است هزینه نمایید و از بروزخسارت بیشتر جلوگیری نمایید و ضمانت بار خود را حمایت نمایید.

 

باربری میثم لواسان در این خصوص بررسی های لازم را تحقیق نموده و بهترین و معتبرترین آن را برای شما برگزیده است.

 

ما با ارائه بیمه قانون تجارت ایران که سقف حداکثری تعهدات را پوشش می دهد به وظیفه اصلی خود جامه عمل پوشاندیم و به تعهد خود عمل نمودیم. حالا دیگر نوبت این است که شما اعتماد خود را به ما اعلام نمایید.

 

منظور از خدمات ویژه در حمل بار به گنبد کاووس چیست؟

باربری ها جز دسته شرکت های خدماتی هستند که هسته اصلی آن ها انجام عملیاتی برای حمل بار است.

 

سوابق باربری در ارائه خدمات با کیفیت تر موثر است چرا که پستی بلندی ها را چشیده و متناسب با نیازها و شرایط دامنه تعهدات خود را افزایش می دهند و خدمات گوناگون را در دستور کار خود قرار می دهند.

 

منظور از خدمات آپشن هایی است که برای ارسال بار از حین بارگیری تا تخلیه در مقصد است. به طور خلاصه اشاره می کنیم که بعد از دریافت سفارش حمل بار، تیم کارشناسی اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

انتخاب رانندگان با سابقه و خوش برخورد که توانایی رویایی و مقابله با هر نوع خطر را دارند و با کلیه مسیر های خلوت و فرعی آشنا هستند.

 

پس از وصول تاییدیه این افراد، باید توضیحات لازم را داده، بیمه نامه و بار نامه دولتی را صادر کنند و در زمان مقرره رانندگان را برای بارگیری به محل فرستاده و پیگیر باشند.

 

راننده ها باید در موعد در مقصد حضور یافته و بار را تخلیه نمایند. ارائه تخفیفات مناسبتی و دوره ای نیز بسیار باب شده و در روش کار باربری ها ورود کرده است.

 

تعرفه حمل بار به گنبد کاووس چقدر است؟

برای آگاهی از نرخ باربری تهران گنبد کاووس باید اطلاعاتی در خصوص بار خود به کارشناسان اعلام کنید. نوع بار ما تعیین کننده خودروی حمل بار به گنبد کاووس است.

 

هزینه حمل بار هر ماشین باربری نیز متناسب با وزنی است که ظرفیت جابه جایی آن را دارد. مثلا خودرویی که می تواند 10 تن بار انتقال دهد کرایه کمتری نسبت به ماشینی دارد که 20 تن ظرفیت دارد.

 

علل دیگری نیز وجود دارد که در هزینه باربری تهران گنبد کاووس تاثیر دارد و توسط کارشناسان مورد محاسبه قرار می گیرد. مثلا طول مسیری که باید طی شود، شرایط اقتصادی جامعه، نرخ ارز و طلا.

 

سریع ترین راه برای آگاهی از تعرفه باربری تهران گنبد کاووس تماس با کارشناسان میثم لواسان است که تخصص و علم کافی را دارند.

 

اطلاعات بیشتر در خصوص کرایه حمل بار به گنبدکاووس در مقاله نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل بار تهران شهرستان دریافت کنید.

 

مقالات مرتبط:

حمل بار به کرمان

چند خاور برای حمل بار به گنبد کاووس داریم؟

خاور انواع زیادی دارد و هر کدام مناسب برای باری است اما پر کاربردترین خاور ها خاور مسقف و روباز هستند که در حمل بار به گنبد کاووس بسیار مورد استفاده قرار دارند.

چه بار هایی را میتوان در حمل بار به گنبد کاووس ارسال کرد؟

محدویتی در این خصوص وجود ندارد و میتوان هر باری را حمل کرد با پیشرفت های بسیار در زمینه حمل و نقل و ساخت انواع ماشین های باری حمل انواع بار به گنبد کاووس تسهیل یافته است.

سبد خرید
تماس سریع