همه-چیز-درمورد-بیمه-باربری

همه چیز درمورد بیمه باربری

همه چیز درمورد بیمه باربری اینترنتی را از میثم لواسان بخواهید. در برخورد با مسائل باربری نیاز است همه چیز درمورد بیمه باربری را بدانید.

 

هر زمان نیاز پیدا کردید باری را از نقطه ای به نقطه دیگر جابه جا کنید. به این معنا است که با مسئله باربری مواجهه شده اید فرقی نمی کند بار شما در حد یک نیسان است.

 

یا یک ترانزیت به هر حال باید مطمئن باشید بار شما سالم به مقصد می رسد به همین منظور باید بار خود را تحت پوش بیمه قرار دهید.

 

پس لازم است در زمینه باربری اطلاعات کافی داشته باشید و همه چیز درمورد بیمه باربری بدانید تا دچار مشکل در زمینه بیمه بار خود نشوید.

 

همه چیز درمورد بیمه باربری که لازم است بدانید 

بیمه باربری ضامن سلامت بار شما درجاده ها و مسیرهای حمل بار می باشد. همه چیز در مورد بیمه باربری را از متخصصین حمل بار میثم لواسان استعلام بگبرید.

 

برای اطلاع از هزینه و مخارج بیمه باربری و همچنین شرایط بیمه باربری فقط کافی است با یک تماس با متخصصان بیمه و پشتیبانی میثم لواسان در تماس باشید.

 

همه چیز درمورد هزینه بیمه باربری

هزینه بیمه باربری به صورت درصدی با توجه به ارزش بار حمل شده محاسبه می شود.

 

برای اطلاع از چگونگی محاسبه ارزش بار و میزان هزینه ای که برای بیمه بار خود باید بپردازید با میثم لواسان همراه باشید.

 

چرا لازم است همه چیز درمورد بیمه باربری بدانیم 

تا این جا فهمیدیم که بیمه باربری چه ضرورتی دارد حال  با عنوان چند مثال به شما خواهیم گفت چرا لارم است باربری خود را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

 

از قدیم گفتن که همیشه بهتر است نیمه پر لیوان را ببینیم. اما در زمینه حمل و نقل و باربری و همچنین بیمه بار لازم است که نیمه خالی لیوان را ببینم.

 

یعنی باید همیشه جاده را پر خطر در نظر بگیریم و به آن فکر کنیم که اگر اتفاقی درراه برای بار بیافتد و ما چیزی از همه چیز درمورد بیمه باربری ندانیم چه باید کنیم؟

 

اینجا است که ضرورت باربری تحت پوشش برایتان آشکار خواهد شد. لازم است که باربری خود را تحت پوشش بیمه قرار دهید تا اگر خدایی ناخواسته خسارت احتمالی به بار شما وارد شد، نگران هزینه های آن نباشید.

 

 

بیمه-باربری-چه-ویژگی-هایی-دارد-؟
همه چیز درمورد بیمه باربری

 

بیمه باربری چه ویژگی هایی دارد ؟

بیمه باربری شرکت های حمل و نقل معمولا به دو صورت است. برخی از شرکت ها بار شما را به دو صورت حداقلی بیمه می کنند برخی دیگر مانند میثم لواسان بار شما را به صورت حداکثری بیمه می کنند.

 

بیمه حداکثری این اطمینان خاطر را به شما می دهد که بارتان حتی اگر به بدترین شکل ممکن خسارت ببیند بیمه از صفر تا صد آن را به شما پرداخت خواهد کرد.

 

میثم لواسان بار شما را به صورت حداکثری تحت پوشش بیمه ایران قرار می دهد.

 

خدمات و تعهدات بیمه ای چگونه است؟

شرکت حمل و نقل میثم لواسان با همکاری بیمه ایران خدمات بیمه باربری خود را ارائه می دهد. به شما این اطمینان را می دهد که اگر در جاده ها اتفاقی برای بار شما بیافتد.

 

بیمه ایران آن را به صورت تمام و کمال طبق تعهدات و توافق ها پرداخت خواهد شد. پس در این جا لازم است همه چیز را د مورد بیمه باربری بدانید.

 

برای اطلاع از شرایط  عمومی بیمه های باربری می توانید به سایت بیمه ایران مراجعه کنید و تمام تعهدات و خدمات را در آنجا مطالعه فرمایید.

 

ماشین باربری تحت پوشش بیمه 

انواع ماشین های حمل بار در شرکت حمل و نقل میثم لواسان موجود است. از نیسان گرفته تا ترانزیت ماشین هایی که در میثم لواسان مجاز یه دریافت بیمه نامه برای حمل بار هستند در زیر لیست شده است:

 

  • خاور
  • تک
  • جفت
  • کفی
  • لبه دار
  • اتاق دار
  • بوژی
  • 18 چرخ
  • 10 چرخ
  • 8 چرخ
  • 6 چرخ

 

توجه داشته باشید بار هایی که توسط نیسان حمل می شوند تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. به همین دلیل ممکن است باری که قصد حمل آن را دارید در حد نیسان حجم داشته باشد.

 

اما به علت ارزشی که دارد و لزمی که در صدور بارنامه بیمه نامه آن وجود دارد موجب می شود که مجبور شوید بار خود را با خاور حمل کنید تا بتوان برای آن بیمه نامه معتبر صادر کرد.

 

نکته مهم در مورد حمل بار با بیمه

این نکته در واقع یک اخطار است به شما توجه داشته باشید که روزی که قصد حمل بار دارید سازمان ها و مراکزی که قرار است بیمه نامه از آن صادر گردد تا بتوانید در صورت لزوم از آنها استعلام بگیرد.

 

متاسفانه بعضی از شرکت های حمل و نقل سود جو و فرصت طلب از این گونه فرصت ها سو استفاده می کنند و بارنامه جعلی و غیر معتبر صادر می کنند.

 

در این شرایط اگر مشکلی برای بار شما پیش بیاید هیچ سارمانی به شما پاسخ گو نخواهد بود و شما را دچار دردسر خواهد کرد.

 

میثم لواسان برای صدور بار نامه با بیمه ایران همکاری دارد به همین دلیل صدور بیمه نامه در روز های تعطیل از جانب میثم لواسان امکان پذیر نیست.

 

حمل-انواع-بار-با-بیمه 
همه چیز درمورد بیمه باربری

 

حمل انواع بار با بیمه 

  • حمل آهن آلات ( رول و ورق و میلگرد و تیر آهن) تحت پوشش کامل بیمه
  • همه چیز درمورد حمل جهیزیه و لوازم منزل تحت پوشش کامل بیمه
  • ارسال اثاث منزل و اسباب کشی تحت پوشش کامل بیمه
  • حمل کالاهای صادراتی و بازرگانی تحت پوشش کامل بیمه
  • ارسال بارهای ترافیکی، حجیم و فوق سنگین تحت پوشش کامل بیمه

 

بیمه باربری و حمل کالا چیست 

بیمه باربری و حمل و نقل کلا ( زمینی، دریایی، هوایی ) بیمه ای است که موجب آن بیمه بیمه گر در مقابل دریافت حق بیمه از بیمه گذار متعهد می شود.

 

اگر در اثر وقوع خطرهای موضع بیمه کالا تلف شده است دچار خسارت شود بیمه تمام خسارات وارد شده به بار را تمام و کمال پرداخت می کند.

سبد خرید
تماس سریع