کفی-تهران-اردبیل

کفی تهران اردبیل

خودروی کفی در باربری تهران اردبیل برای حمل انواع بار تا ظرفیت 22 تن از تهران برای اردبیل مناسب است. 

 

میثم لواسان متخصص در باربری خط تخصصی تهران به اردبیل است و می تواند انواع کفی تهران اردبیل را در سریع ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

 

برای درخواست تریلی کفی از طریق شماره ها مشخص شده در انتها سایت با میثم لواسان در تماس باشید. ارازن ترین تعرفه باربری کفی حمل بار به اردبیل را از ما بخواهید.

 

باربری شرق تهران میثم لواسان نام آشناترین سامانه حمل شهری و بین شهری در تهران است. میثم لواسان متخصص در حمل بار با تریلی کفی از تهران به شهرستان ها است.

 

شماره تماس شرکت حمل بار تهران اصفهان:

  • 021-33332425
  • 021-33864006

 

حمل بار با کفی از تهران به اردبیل 

به منظور حمل بار به اردبیل، گزینه ها زیادی پیش روی شما است اما اگر تناژ بار زیاد است باید حمل بار با تریلی کفی را انتخاب کنید.

 

تریلی کفی جزو ماشین های باری سنگین است که عموما برای حمل بارهایی چون آهن آلات، پالت و کیسه مواد مناسب است.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان با دسترسی به بزرگترین سامانه حمل و نقل و باربری کشور در سریع ترین زمان ممکن می تواند کفی و بغلدار تهران اردبیل را در اختیارتان قرار دهد.

 

حمل بار با کفی تهران اردبیل از بازار آهن

یکی از مناسب ترین ماشین ها باربری برای حمل آهن آلات از تهران برای شهرستان تریلی کفی می باشد. این خودرو مناسب باربری داخلی نیز می باشد.

 

تریلی کفی به دلیل آن که از طرفین باز است و مانعی ندارد، برای بارگیری و تخلیه انواع آهن آلات از جمله میلگرد و لوله و ورق بسیار مناسب است.

 

انواع تریلی کفی را در سریع ترین زمان ممکن برای حمل بار از بازار آهن برای اردبیل در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

به منظور درخواست سریع کفی باربری لازم است با یک باربری در نزدیکی بازارهای آهن تهران همکاری داشته باشید.

 

شاد آباد، آهن مکان، خلازیر، خیابان ستاره، شورآباد، رجایی، ترانسفور، مهدی آباد، شمس آباد و آسیاب قرمز از مهم ترین بازارهای آهن تهران هستند.

 

ارسال دربستی به اردبیل با تریلی کفی 

کلیه خدمات و سرویس ها باربری میثم لواسان به صورت حمل بار دربستی به اردبیل بوده و امکان حمل بار به صورت روباری و کنار باری نداریم.

 

تریلی های کفی نیز به صورت دربستی در اختیار شما گذاشته می شوند و شما می توانید تا 22 تن به آن بار بزنید.

 

  • حمل دربستی آهن آلات به اردبیل با تریلی کفی
  • ارسال دربستی میلگرد و تیرآهن و نبشی و ناودانی
  • حمل دربستی دکل و تیر برق به اردبیل با تریلی کفی
  • ارسال دربستی ورق و لوله به اردبیل با تریلی کفی
  • حمل دربستی کیسه مواد و کیسه جامبو به اردبیل با تریلی کفی
  • ارسال دربستی پالت به اردبیل با تریلی کفی

 

با توجه به این که تریلی کفی مانند تریلی ها بغلدار یا ترانزیت داری لبه و اتاق نمی باشد، لازم است در نظر داشته باشید که بسته بندی بار به صورتی باشد که قابلیت مهار در تریلی کفی را داشته باشد.

 

بهترین نوع بسته بندی بار برای حمل با تریلی کفی بسته بندی به صورت پالتی و یا کیسه جامبو است. باربری معتبر تهران شهرستان میثم لواسان هر روزه برای ارائه خدمات آمادگی دارد.

 

حمل بار با انواع کفی از تهران 

تریلی ( کفی 18 چرخ ) یکی از کامیون های کشنده مورد نیاز در صنعت حمل و نقل می باشد. مشخصات کلی کفی ها به شرح زیر است:

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/45 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن

 

کفی ها عموما دارای 2 نوع کشنده هستند که متناسب با طول بار شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد. تریلر کفی 18 چرخ از طول 12/20 الی 13/60 موجود می باشد.

 

پس برای اعلام بار و درخواست کفی باربری برای اردبیل لازم است طول بار را در اختیار کارشناسان حمل قرار دهید تا بتوانند متناسب با نوع بار کفی موردنیاز را در اختیار شما قرار دهد.

 

حمل بار ارزان به اردبیل با انواع تریلی ها را به میثم لواسان بسپارید. برای رفع موانع احتماعلی اقدام به صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه کامل می کنیم.

 

شماره تماس باربری تهران اصفهان:

  • 021-33332425
  • 021-33864006

 

حمل بار با کفی تهران اردبیل با بیمه نامه معتبر

کفی باربری شما را تحت پوشش بیمه باربری، بیمه ایران قرار خواهم داد. شرکت حمل میثم لواسان معتبرترین باربری در تهران است.

 

کلیه خدمات باربری را با اخذ تمامی مجوزها اعم از بارنامه و بیمه نامه به شما عزیزان ارائه می دهد. حمل بار با تریلی کفی از تهران به صورت کاملا ایمن و تخصصی انجام می شود.

 

بیمه نامه باربری تهران اردبیل میثم لواسان بیمه قانون تجارت ایران است. ما کلیه محموله شما را سقف حداکثری پوشش می دهیم و در صورت ورود خسارت معادل ارزش مال به قیمت پرداخت می شود.

 

بارنامه دولتی کفی تهران اردبیل

برای ارسال انواع بار از تهران برای اردبیل با کفی بارنامه دولتی صادر می گردد. کلیه اطلاعات بار، صاحب بار، نوع بار، مبدا و مقصد در این سند درج شده است.

 

ما هر مجوزی که برای باربری ایمن تهران اردبیل لازم است را برای شما صادر می کنیم. میثم لواسان تسریع و تسهیل دهنده ارسال بار از تهران برای اردبیل است.

 

برای دریافت خدمات حمل بار تهران اردبیل هر روزه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. ما تحخفیفات ویژه ای نیز داریم که در زمان ثبت سفارش می توانید از ان بهره مند شوید.

سبد خرید
تماس سریع