کفی-تهران-یزد

کفی تهران یزد

سامانه حمل و باربری میثم لواسان ( ارائه دهنده انواع تریلی کفی تهران یزد ) با افتخار اعلام می کند که بیش از سی سال است که در زمینه حمل بار از تهران به شهرستان ها فعالیت می کند و انواع تریلی کفی تهران یزد را با کمترین کرایه باربری در اختیارتان قرار می دهد.

 

کفی ها یکی از پرکاربردترین تریلی ها هستند که برای حمل بارهای شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند. اگر برای ارسال بار از تهران به شهرستان، تریلی کفی موردنیاز شما است، با ما در این مقاله همراه باشید.

 

ارازن ترین تعرفه باربری کفی حمل بار به یزد را از ما بخواهید. میثم لواسان نام آشناترین سامانه حمل و نقل شهری و بین شهری در تهران است. میثم لواسان متخصص در حمل بار  به یزد با تریلی کفی از تهران به شهرستان ها است.

 

حمل بار با کفی تهران یزد

روزانه برای حمل بار از تهران انواع کامیون ها موردنیاز است تریلی کفی از پرترددترین ماشین های باری است. تریلی کفی جزو ماشین های باری سنگین است که عموما برای حمل بارهایی چون آهن آلات، پالت و کیسه مواد مناسب است.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان با دسترسی به بزرگترین سامانه حمل و نقل و باربری کشور، در سریع ترین زمان ممکن می تواند کفی حمل بار به یزد را در اختیارتان قرار دهد.

 

بهترین خدمات حمل بار با کفی تهران یزد را برای شما ارائه می دهیم. با مناسب ترین نرخ باربری بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

حمل بار با کفی تهران یزد از بازار آهن

انواع تریلی کفی را در سریع ترین زمان ممکن برای حمل بار از بازار آهن برای یزد در اختیارتان قرار خواهیم داد. میثم لواسان نزدیک ترین باربری در نزدیکی بازارهای آهن تهران است.

 

ما باربری تهران یزد را با بیمه نامه معتبر و بارنامه دولتی در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب انجام می دهیم.

 

هر روزه می توانید برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید و از خدمات ما بهره مند شوید. میثم لواسان نام آشنا در صنعت باربری است.

 

ارسال دربستی انواع بار به یزد با تریلی کفی

کلیه خدمات باربر تهران یزد به صورت دربستی است. ما تریلی کفی را برای ارسال بار شما از تهران به یزد اختصاص می دهیم.

 

ارسال به صورت دربستی بسیار امن است و در اسرع وقت محموله در مقصد تحویل داده می شود. برای دریافت خدمات حمل بار با تریلی کفی از تهران بیشتر با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

  • حمل دربستی آهن آلات به یزد با تریلی کفی
  • ارسال دربستی میلگرد و تیرآهن و نبشی و ناودانی
  • حمل دربستی دکل و تیر برق به یزد با تریلی کفی
  • ارسال دربستی ورق و لوله به یزد با تریلی کفی
  • حمل دربستی کیسه مواد و کیسه جانبو ( جانبو بگ ) به یزد با تریلی کفی
  • ارسال دربستی پالت به یزد با تریلی کفی

 

حمل بار با انواع کفی از تهران

تریلی ( کفی 18 چرخ ) یکی از کامیون های کشنده موردنیاز در صنعت حمل و نقل می باشد. مشخصات کلی کفی ها به شرح زیر است:

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/45 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن

 

کفی ها عموما دارای 2 نوع کشنده هستند که متناسب با طول بار شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد. تریلر کفی 18 چرخ از طول 12/20 الی 13/60 موجود می باشد.

 

پس برای اعلام بار و درخواست کفی باربری برای یزد لازم است طول بار را در اختیار کارشناسان حمل قرار دهید تا بتوانند متناسب با نوع بار کفی موردنیاز را در اختیار شما قرار دهد.

 

ظرفیت کفی برای حمل بار به یزد

برای ارسال بارهای سنگین از 15 تن تا 23 تن می توان از کفی استفاده کرد. این خودرو برای انتقال بار با ارتفاع غیر استاندارد بسیار مناسب است.

 

هزینه باربری تهران یزد با کفی تا حد زیادی به وزن و حجم بار دارد. کارشناسان به طور دقیق قیمت باربری را مشخص می کنند و به شما اطلاع می دهند.

 

حمل بار با کفی به یزد و دیگر شهرستان ها

میثم لواسان یک باربری تهران به شهرستان معتبر با بیش از 40 سال سابقه و تجربه است. ما خدمات متعددی را با کیفیت بالا در سریع ترین زمان ارائه می دهیم.

 

ارسال انواع بار با کفی با کرایه ارزان و بیمه نامه معتبر است. ما برای شما تخفیفات خوبی نیز در نظر داریم که هزینه های شما را کاهش می دهد.

 

برای دریافت خدمات زیر با کارشناسان با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا اقدامات لازم انجام شود.

 

 

نرخ باربری با کفی به یزد

یکی از خودروهای ارسال بار به یزد کفی است که ظرفیت حمل تا 23 تن را دارد. این خودرو مناسب حمل بار داخلی و خارجی است که کاربردهای فراوانی دارد.

 

کرایه کفی بر اساس مصوبات اتحادیه باربری مورد محاسبه قرار می گیرد. برای آگاهی از قیمت دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید و نوع بار خود را اعلام کنید.

 

ما با ارزان ترین کرایه بهترین کفی ها را برای شا در دسترس داریم. ارسال در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب ما انجام می شود.

سبد خرید
تماس سریع