ترانزیت-تهران-تبریز

ترانزیت تهران تبریز

ترانزیت تهران تبریز و تریلی 18 چرخ کانتینردار برای تبریز و تریلی چادردار برای حمل بار از تهران را از سامانه باربری میثم لواسان درخواست کنید.

 

میثم لواسان انواع ترانزیت تهران تبریز را با پایین ترین تعرفه حمل بار در اختیار شما صاحبین بار عزیز قرار خواهد داد برای درخواست ترانزیت به منظور جابه جایی بار به تبریز با میثم لواسان تماس بگیرید.

 

شرکت حمل میثم لواسان سال ها است که از سیستم حمل و باربری سنتی فاصله گرفته و خدمات خود را به صورت به روز و مدرن به شما عزیزان ارائه می کند.

 

سامانه حمل بار اینترنتی میثم لواسان بزرگ ترین و اولین سامانه هوشمند باربری در ایران است. برای درخواست انواع ترانزیت و تریلی چادری جهت حمل بار از تهران به تبریز، تنها کافی است از طریق شماره های درج شده در انتها همین مقاله، درخواست خود را ثبت کنید.

 

کارشناسان حمل بار میثم لواسان در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را پیگیری خواهند کرد و ترانزیت موردنیاز شما را به مبدا بارگیری ارسال خواهند کرد. حمل بار به تبریز را با کمترین کرایه به ما بسپارید.

 

ارسال بار با ترانزیت تهران تبریز

خدمات باربری میثم لواسان، تنها از مبدا تهران ارائه می شود، این بدان معنا است که برای حمل بار از سایر شهرستان ها سرویس نداریم.

 

اگر باری در تهران دارید که در حد ظرفیت یک ترانزیت است و می خواهید آن را با ترانزیت به تبریز ارسال کنید، با میثم لواسان تماس بگیرید.

 

میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل و باربری تهران به شهرستان ها و به ویژه تبریز است. شرکت حمل و نقل میثم لواسان بیش از سی سال است که در زمینه حمل بار به تبریز فعالیت می کند.

 

به جرات می توان گفت که میثم لواسان متخصص حمل بار با ترانزیت به تبریز است. ما بیش از 30 سال سابقه داریم و بهترین خدمات باربری را ارائه می دهیم.

 

باربری ارزان با ترانزیت تهران تبریز

تریلی چادری ( ترانزیت ) یکی از کامیون های کشنده موردنیاز در صنعت حمل و نقل می باشد و برای حمل انواع کالاهی تجاری و بارهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ترانزیت ها بیشتر برای حمل بارهایی که برای بنادر و لنگرگاه ها و نقاط صفر مرزی ارسال می شوند، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

چرا که از بین تمام انواع تریلی ها، تنها ترانزیت است که قابلیت پلمپ دارد. برای حمل بار به تبریز لازم است ترانزیت موردنیاز خود را از یک شرکت حمل و نقل معتبر در تهران درخواست کنید.

 

  • حمل بار به چرمشهر با جفت
  • باربری تهران به اردبیل با تک
  • باربری تهران به جلفا با لبه
  • حمل بار به کرمانشاه با کفی
  • باربری ارزان تهران به اصفهان با نیسان

 

ترانزیت تهران تبریز با کرایه ارزان

اتحادیه باربری پس از اینکه برای حمل بار به تبریز با ترانزیت قیمت گذاری را انجام داد به شرکت های حمل و نقل ابلاغ می کند. هیچ افزایش قیمتی نباید صورت بگیرد.

 

در صورت مشاهده هرگونه تخلفات از طرف باربری ها می توانید اقدام به شکایت به مرجع صالحه که همان اتحادیه باربری است نمایید.

 

درخصوص کاهش هزینه باربری از سوی برخی شرکت های حمل نیز باید گفت این کار منطقی نمی باشد و احتمال فریب وجود دارد.

 

چرا که این نرخ مصوبه با توجه به خدمات لازم در نظر گرفته شده است مثلا کرایه، مسیر حمل، کمیسیون باربری و بیمه.

 

هزینه حمل بار تهران شهرستان استاندارد است و کاهش از آن ممکن است به معنای کاهش از سطح کیفی خدمات باشد.

 

این امر ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. لذا دقت کنید این قبیل شعارهای تبلیغاتی شما رو دچار اشتباه و خطا نکند.

 

ترانزیت چادری از انواع کامیون ها، در دسته تریلی است. برای ارسال بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در جاده های داخلی و بین المللی نیز بسیار کاربرد دارد و جاده ها مملو از این خودروها هستند. از دیگر مزایای ترانزیت برای حمل بار به تبریز این است. ظرفیت باربری تا 24 تن را دارد و برای صاحبان بار بسیار مقبول است.

 

میثم لواسان در تمام صالح های باربری خود همواره از نرخ اتحادیه متابعت داشته و نه از آن فراتر رفته و نه با پایین آوردن کیفیت خدمات به کاهش آن اقدام کرده است.

 

مجوز های باربری تهران ترانزیت 

عموما بارهایی که با ترانزیت حمل می شود از ارزش مالی بالایی برخوردار است. باید در باربری و اخذ مجوز های مربوط به باربری آن حساسیت زیادی به خرج دهید.

 

توصیه اکید ما به شما برای ارسال بار به شهرستان ها ( تبریز ) این است که بدون بارنامه تمبردار و بیمه نامه معتبر اقدام به بارگیری نکنید.

 

از یک شرکت حمل و نقل معتبر بخواهید که ترانزیت باربری را با تمامی مجوزهای موردنیاز در اختیار شما قرار دهند.

 

ترانزیت تهران تبریز با بیمه نامه و بارنامه تمبردار

میثم لواسان تمام مجوزهای لازم برای حمل بار با ترانزیت به تبریز را فراهم می کند. ازجمله این مجوزها بارنامه و بیمه نامه است.

 

بیمه باربری میثم لواسان بیمه ایران است و بارنامه از طرف وزارت راه صادر شده و دارای کدرهگیری منحصر به فرد است.

 

برای اطلاع از هزینه های مربوط به بیمه باربری برای حمل بار با ترانزیت تهران تبریز می توانید با ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

 

درباره ترانزیت بیشتر بخوانیم

ترانزیت چادری 18 چرخ از طول 12/20 الی 13/60 و با ارتفاع 2/80 موجود می باشد و کشنده آن می تواند تا 22 تن بار را جابه جا کند.

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/5 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22تن

 

باربری دربستی با ترانزیت تهران تبریز

خدمات حمل بار تهران تبریز با ترانزیت به صورت دربستی است. ما با بهترین خودروی ترانزیت انواع محموله 15 تا 24 تنی شما را از تهران برای تبریز انتقال می دهیم.

 

کرایه ترانزیت به وزن بار و طول مسیر بستگی دارد. نرخ باربری توسط کارشناسان محاسبه و به طور دقیق به شما اطلاع داده می شود.

 

برای دریافت خدمات باربری تهران تبریز با ترانزیت فقط کافی است با ما تماس بگیرید. مشاوره باربری کاملا رایگان و تخصصی است.

برای حمل چه بار هایی از تهران به تبریز از ترانزیت استفاده می شود؟

ترانزیت تهران تبریز، از انواع کامیون است و می تواند بار هایی با وزن 24 تن را حمل کند به همین دلیل مناسب برای حمل بار های سنگین است هم چنین به دلیل مسقف بودن برای حمل بار های حساس بسیار مناسب است و می تواند در جاده های خارجی نیز باربری کند.

آیا بیمه کردن باری که از تهران به تبریز با ترانزیت حمل می شود الزامی است؟

بار ترانزیت تهران تبریز باید بیمه شود زیرا اولا باربری بیرون شهر است و به دلیل اجبار در صدور بارنامه، بیمه نامه نیز ضروری است دوما با توجه به اینکه این خودرو برای حمل بار های سنگین است که ارزش مالی بالایی دارند باید اقدام به بیمه کرد.

سبد خرید
تماس سریع