حمل-بار-از-شهرک-صنعتی-تجریشی

حمل بار از شهرک صنعتی تجریشی

در سال 1375 شهرک صنعتی تجریشی در 5 فاز، در باقرشهر تهران تاسیس گردید. حدودا 85 درصد از فعالیت این منطقه به تولید پلاستیک اختصاص دارد.

 

زمانی که تصمیم به حمل بار از شهرک صنعتی تجریشی را دارید، باید شرایطی را مورد توجه قرار دهید. نیرو های مجرب و کاربلدی که برای جریان حمل در نظر گرفته شده اند اهمیت بسزایی دارند.

 

شهرک صنعتی تجریشی، از مهم ترین مراکز های خرید و فروش و هم چنین تولید کنندگان صنایع بالا دستی پلاستیک در سطح کشور می باشد.

 

واحدهایی که در این منطقه دایر هستند عباتند از: تولید گنندگان نایلون و نایلکس، تولیدکنندگان دستگاه های نایلون، تولید کنندگان پلاستیک های دسته دار، خریداران و فروشندگان ضایعات لوله پلی اتلین.

 

کلیه فرآیند حمل توسط تیم کارشناسان هدایت و به انجام میرسد. از ثبت سفارش تا تخلیه و تحویل بار تحت نظر این تیم قراردارد.

 

برای آگاهی بیشتر با ما در این مقاله همراه باشید. حمل و نقل میثم لواسان آمادگی خود را برای ارائه خدمات گوناگون اعلام می دارد تا پروسه حمل بار تسهیل یابد.

 

حمل بار به شهرستان از شهرک صنعتی تجریشی

در انواع حمل بار باید گفت در دو دسته جای دارند: حمل بار بین شهری و حمل بار درون شهری. حمل بار بین شهری از حساسیت بیشتری برخوردار است.

 

چرا که مسافت حمل طولانی است و مدت زمان زمان بیشتری نیاز دارد. لذا مراقبت بیشتری نیز می طلبد. خودروهایی که مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته باشند. تناسب بین بار و خودرو باید رعایت گردد هرگونه بی دقتی باعث افزایش ضریب ورود آسیب می گردد.

 

نحوه چیدمان بار در وسیله نقلیه باری باید صحیح و دقیق باشد و توجه کرد که بار در طول طی مسیر دچار ریزش و سقوط نگردد. همچنین باید در نظر داشت در زمان بارندگی، برای جلوگیری از خیس شدن و ورود زیان حتما از چادر استفاده کرد.

 

ما در مجموعه خود برای حمل بار از شهرک صنعتی تجریشی به شهرستان ها، دارای تخصص و مهارت بسیار زیادی هستیم و سالیان سال است که در این حیطه، فعالیت داریم. برای داشتن یک تجربه خوب باربری، به ما اعتماد کنید.

 

انواع خودروی حمل بار

بارها تاکید کرده ایم که در حین حمل، خودرو باید متناسب با نوع و حجم و وزن بار باشد. کارشناسان باربری ها حداکثر موارد وظیفه دارند بهترین نوع را انتخاب نمایند که عوامل متعددی در این انتخاب دخیل هستند. به اختصار انواع وسیله نقلیه باری را برایتان شرح می دهیم تا آگاهی نسبی به دست آورید.

 

برای حمل بار از شهرک صنعتی تجریشی نیز، از انواع کامیون و نیسان استفاده می گردد. کامیون تنوع زیادی دارد و برای بار هایی با ظرفیت خاصی طراحی شده اند. تریلی یا تریلر دسته ای از کامیون است که تنوع بسیار دارد. در این مقاله به انواع آن اشاره می کنیم.

 

ترانزیت، کامیون غول آسایی است که برای حمل بارهای سنگین در نظر گرفته می شود. این خودروی باری سطح بین الملل پرکاریردتر است. اما در سطح داخلی نیز می توان از آن استفاده کرد.

 

تریلی کفی این تریلی توان حمل بار هایی با وزن 24 تا 27 تن را دارد. بارکش این وسیله حمل دیواره ندارد.

 

تریلی تیغه دار، برای حمل کانتینر  و مخازن در نظر گرفته می شود. و برای بارهای معمولی نمیتوان از این نوع استفاده کرد.

 

کمرشکن دارای عرض بزرگ است و بار هایی که ارتفاع استاندارد ندارند با این خودرو حمل می شنود. تریلی بغلدار دیواره هایی دارد که قابلیت باز و بسته شدن دارند.

 

تریلی یخچالی دارای سیستم سرد کننده است و برای جابه جایی مواد غذایی و گوشت و لبنیات طراحی شده است. کمپرسی، برای حمل دستگاه کمپرس است.

 

میکسر نوعی تریلی است که قسمت بارگیر آن مخزن بسته و دستگاه مخلوط کن دارد. همچنین دارای یک مخزن گردان است که تا مقصد در حال چرخش است تا بتن در آن خشک نشود.

 

شماره تلفن باربری تهران:

02133864006

 

محاسبه هزینه حمل بار از شهرک صنعتی تجریشی

تعیین نرخ حمل بار توسط اتحادیه باربری تهران به عمل می آید. متاسفانه این نرخ دارای ثبات نیست و موجبات بدبینی را فراهم آورده است. اما اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهیم که تا حد زیادی می تواند برای تعیین هزینه حمل شما را کمک کند.

 

دلایل زیادی در تعیین این هزینه مورد توجه قرار دارد که می توان به آن اشاره کرد. در درجه اول باید مشخص شود وزن بار چقدر است و چه حجمی دارد تا با آگاهی از این مطلب خودروی حمل بار مناسب را برگزید. چرا که انواع کامیون های مورد نیاز کرایه های متفاوتی دارند.

 

مسیر حمل بار بر اساس اینکه حمل بار درون شهری است یا برون شهری، می تواند بر میزان هزینه جابه جایی بار موثر باشد.

 

طبیعتا هرچه مسیر طولانی تر باشد نرخ کرایه نیز بیشتر می شود. هم به دلیل افزایش مصرف سوخت خودرو و هم به دلیل تجهیزات بیشتر و پیشرفته ای که مورد نیاز قرار دارد.

 

وضعیت آب و هوایی نیز موثر است. در فصول سرد و بارندگی تجهیزاتی برای حمل بار نیازمند است که شاید در فصول دیگر اهمیت خاصی ندارند. هنگام بارندگی باید از چادر استفاده کرد. تا کالاها و اثاثیه آسیبی نبینند.

 

دو مقاله زیر برای آگاهی شما از نرخ باربری پیشنهاد می شود:

 

 

ارزان ترین باربری

در ابتدا باید گفت باربری ارزان مساوی است با خدمات بی کیفیت. اتحادیه باربری همواره نرخ کرایه را معین و به شرکت های حمل اعلام می دارد.

 

افزودن بر میزان مصوبه خلاف و قابل پیگیری است.با توجه به اینکه این نرخ با توجه به هزینه هایی که شرکت ها باید در برابر خدمات پرداخت کنند مشخص می گردد، هر گونه کاهش قیمت، سطح کیفی آن را پایین می آورد.

 

افزایش قیمت ها در زمینه حمل نیز داخل شده و آن را نیز متاثر ساخته است. چگونه می توان با این ارقام سرسام آور از میزان هزینه حمل کاست و خدمات با کیفیت ارائه داد؟

 

باربری هایی که اقدام به چنین عملی می کنند و خود را ارزان ترین شرکت معرفی می کنند یا از میزان تعهدات خود می کاهند یا پس از دریافت مبلغی به عنوان بیعانه و ثبت سفارش اقدام به افزایش قیمت می نمایند.

 

میثم لواسان همواره نرخ کرایه را بر اساس چیزی که توسط اتحادیه تصویب شده، دریافت می کند و سطح کیفی تعهدات خود را حفظ می کند.

 

در این راستا برای جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات ویژه می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

سبد خرید
تماس سریع