حمل-بار-از-شهرک-صنعتی-صفادشت

حمل بار از شهرک صنعتی صفادشت

شهرک صنعتی صفا دشت با دارا بودن بیش از 450 کارخانه و کارگاه و هم چنین دارا بودن واحد های کشاورزی و دامداری، جاذبه صنعتی مطلوبی دارد. این شهرک طبق مصوبه سال 1388 هیئت وزیران، به صورت شهرک صنعتی غیردولتی ثبت و فعالیت می نماید.

 

شرکت غیر دولتی به شرکتی اطلاق می گردد که با تصویب مجلس ایجاد شده و بیش از نیمی از بودجه سالیانه آن از منابع غیردولتی تامین میشود و خدمات عمومی ارائه می دهد.

 

شهرک صنعتی صفا دشت در بخش ملارد البرز قراردارد و از ادغام چند روستا با هم تشکیل شده است. همچنین این منطقه محدودیت تردد ترافیکی ندارد و این یک مزیت محسوب می گردد.

 

به خاطر بعد صنعتی که این شهرک دارد، روزانه بارهای بسیار زیادی از این مکان به تمام نقاط ایران ارسال می گردد و برای شرکت های حمل و نقل محبوبیت زیادی دارد.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان نیز تمایل دارد که تجربه و تخصص چندین و چند ساله خود را در حوزه حمل بار از شهرک صنعتی صفادشت در اختیار صاحبین بار قرار دهد و خدمتی نوین در این زمینه ارائه دهد. برای آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.

 

بیمه نامه معتبر برای حمل از شهرک صنعتی صفادشت

بیمه حمل بار به بیمه ای اطلاق میگردد که طبق آن بیمه گر در ازای دریافت مبلغی به عنوان حق بیمه از بیمه گذار تعهد می دهد خساراتی که موضوع بیمه هست و به علت جابه جایی از مکانی به مکان دیگر به بار وارد می شود، جبران نماید. در زمینه حمل و نقل اصولا بیمه معادل با ارزش مالی بار است.

 

در فرآیند باربری نیازبه بیمه به شدت احساس می گردد. چرا که هیچکس مایل به متضرر شدن نمی باشد. یکی از اصلی ترین وظایف باربری ها این است که بیمه نامه معتبر برای صاحبان بار صادر کنند تا نگرانی به وجود نیاید.

 

لذا ضروری است شرکت بیمه ای معتبری را انتخاب و با این انتخاب درست ریسک ضرر و زیان احتمالی را کاهش دهند.

 

باربری ارزان برای شهرک صنعتی صفادشت

باربری های مختلفی با توجه به نیاز افراد به حمل و نقل شکل گرفته اند و روز به روز در حال افزایش اند. این امر موجب به وجود آمدن فضای رقابتی بین شرکت های باربری گردیده و دایره انتخاب را برای صاحبان بار افزایش داده است.

 

باربری ها برای جذب بیشتر مشتری خدمات متفاوت و به روزی را در دستور کار خود قرارداده اند تا اینگونه در بازار رقابتی ثبات پیدا کنند.

 

در این میان آن هایی که جایگاه خوبی ندارد با شعار باربری ارزان به میدان آمده و با ارائه سطح پایینی از خدمات، اقدام به کاهش قیمت کرایه ها می کنند.

 

با توجه به وضعیت بد اقتصادی افراد به سوی این باربری ها سوق می یابند و با مشکلات عدیده ای مواجه می گردند. همچنین برخی از باربری ها در ابتدا قیمت پایینی را اعلام میکنند و سپس به دلایل واهی قیمت کرایه را افزایش می دهند.

 

شرکت میثم لواسان وارد این دو سیاست نمی شود و از تعرفه اتحادیه تهران پیروی میکند. اما برای رعایت حال مشتریان خدمات گسترده ای را ارائه میدهد و از سطح کیفی خدمات خود نمی کاهد.

 

همواره متعهد به حسن نیت بودیم و هستیم و اصول استاندارد را رعایت میکنیم. حمل بار از شهرک صنعتی صفا دشت را به ما بسپارید.

 

 

نیسان حمل بار از صفا دشت

یکی از روش های متداول حمل بار استفاده از خودروی حمل نیسان است.نیسان  برای بارهایی که حجم کمی دارند بسیار مناسب است.

 

دو ویژگی عمده دارد که آن را از سایر انواع خودرو متمایز می نماید: 1- سرعت بالا در جابه جایی و حمل. 2- قدرت موتوری بالا.

 

میثم لواسان نیز دارای خودرو نیسان است که سال ها برای حمل اثاثیه منزل، لوازم اداری، میوه جات و … با کرایه ای مقرون به صرفه در حال خدمت رسانی می باشد.

 

  • حمل بار به اردبیل از صفادشت با نیسان
  • ارسال بار به قم از صفادشت با نیسان
  • حمل بار به مشهد از صفادشت با نیسان
  • ارسال بار به کرمان از صفادشت با نیسان
  • حمل بار به یزد از صفادشت با نیسان
  • ارسال بار به اصفهان از صفادشت با نیسان
  • حمل بار به شیراز از صفادشت با نیسان

 

خدمات باربری شهرک صنعتی صفادشت

تمامی شرکت های باربری، شرکت خدماتی محسوب می شوند. چرا که هدف از تشکیل آن ها ارائه خدمات و تسهیل انجام امور می باشد.

 

این شرکت ها در ازای دریافت کمیسیون معین و مشخص اقدام به انجام حمل بار می کنند. در واقع خدمات هر شرکت باربری، وظایفی است که آن شرکت در برابر مشتریان خود دارد.

 

از زمانی که سفارشی ثبت می گردد، باربری باید مجموع اقداماتی را انجام دهد. کارشناسان بایستی مشخصات کامل بار را دریافت کنند.

 

بعد از این مرحله انتخاب خودروی حمل مطرح می گردد که باید بطور کامل متناسب با ماهیت بار ارسالی باشد. البته در این مورد نظر مشتری نیز ملاک است.

 

سپس کلیه هماهنگی ها از جمله صدور بارنامه و تحویل آن به رانندگان، صدور بیمه نامه برای حفظ سلامت بار صورت می گیرد.

 

شرکت حمل بایستی پیگیری های لازم را انجام دهد تا بارگیری در اسرع وقت انجام شود و در زمان معین شده تخلیه و تحویل داده شود. همچنین لازم است باربری از سلامت بار اطمینان حاصل کند.

 

تیم کارشناسی و پشتیبانی باربری ها تمام اقدامات لازم و مذکور در فوق را برای حمل بار از شهرک صنعتی صفادشت بصورت مرتب و منظم انجام داده و پس از تخلیه در صورت سالم بودن بار کار باربری به پایان میرسد.

 

خاور حمل بار از صفا دشت

تنوع خودروهای حمل بسیار زیاد است و با توجه به گستردگی صنعت حمل در حال افزایش است. هر خودرویی برای حمل باری در نظر گرفته می شود چرا که در ابتدا باید نوع بار محرز گردد.

 

اصولا این وظیفه کارشناسان حمل بار است چون در این خصوص تجربه و اطلاعات دارند. یکی از پرکاربردترین خودرو های، خاور است.

 

برای حمل و جابه جایی بارهایی با وزن 3 الی 8 تن تحت شرایطی می توان از خاور استفاده کرد. خاور انواع مختلفی دارد :

 

خاورهای مسقف: که برای جابه جایی بارهایی با حجم کم مانند اثاثیه منزل و جهیزیه و لوازم اداری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تجهیزات حفاظتی کاملی را لازم دارد چون بارهای حمل شده توسط این خودرو دارای حساسیت بالایی هستند.

 

خاورهای روباز: عموما برای جابه جایی و حمل بار هایی که حساسیت خاصی ندارد و وزن آن ها حدودا 3500 کیلوگرم است.

 

چنانچه برای حمل بار از شهرک صنعتی صفا دشت به سرتاسر ایران به انواع خاور نیاز دارید، باربری تهران میثم لواسان آمادگی خود را برای خدمت رسانی به شما عزیزان اعلام می دارد.

 

چنانچه در خصوص نرخ کرایه سوالی دارید لازم است با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید تا کادر میثم لواسان کرایه دقیق را به شما اعلام کنند.

 

مقالات مرتبط:

باربری تهران کرمان

باربری تهران شیراز

سبد خرید
تماس سریع