حمل-بار-به-استان-های--جنوبی

حمل بار به استان های جنوبی

وسعت شهر های جنوب، از جنوب ترین نطقه زاگرس تا شمال خلیج فارس را در بر میگیرد. مناطق جنوبی به دلیل وجود نفت، بنادر تجاری و فعالیت های وارداتی و صادراتی هم چنین مناطق آزاد بسیار پر تردد و مهم به شمار می روند. رقابت باربری ها برای حمل بار به استان های جنوبی بسیار شدید است و همه روزه چند صد خودروی حمل بار به سمت جنوب سرازیر می شوند.

حمل بار به شهر های جنوبی به دلیل مسافت زیاد و ناهمواری های مسیر دارای دشواری های بسیار زیادی می باشد. لذا ضروری است برای انتقال و جا به جایی کالا و اثاثیه خود از باربری های مورد اعتماد استفاده کنید. میثم لواسان با بیش از پنجاه سال سابقه در زمینه حمل و نقل در این خط در حال فعالیت است و خدمت رسانی می کند.

 

هزینه های حمل بار به استان های جنوبی به چه صورت تعیین می گردد؟

عوامل دخیل برای حمل بار به استان های جنوبی بسیار متعدد اند. ما در این مقاله مهم ترین آن ها را بیان می کنیم تا آگاهی نسبی پیدا کنید. در ابتدا متذکر می شویم کلیه نرخ کرایه ها توسط اتحادیه بنا بر عوامل متععدی تعیین می گردد. کلیه شرکت های حمل و نقل موظف اند از این مبلغ تبعیت کنند.

چیستی بارتان، وزن و حجمی که دارد مهم ترین عامل است. چرا که متناسب با آن وسیله نقلیه باری را معین میکنند و سپس کرایه مشخص می شود. کمیسیون باربری ها نیز به میزان کرایه اضافه می شود و مجموعا محاسبه میگردد.

مسیر حمل بار به جنوب بسیار زیاد و طاقت فرساست و نیازمند خودرو های حمل به روز و مجهز است چرا که طی کردن مسیر های طولانی مشکلات و موانع خاص خود را دارند که باید احتیاط کرد. بنابراین مسیر تاثیر مستقیمی بر میزان نرخ حمل دارد.

ممکن است به دلیل شرایط خاص موقعیت این منطقه تجهیزات خاصی نیاز شود برای همین بایستی تمام لوازم لازم همراه با ماشین باشد تا در صورت مورد استفاده قرار گیرد. میثم لواسان به تمامی شهرهای جنوبی که در ذیل برخی از آن ها درج شده اقدام به حمل بار می نماید. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

 

حمل بار به بوشهر

بوشهر شهری است بندری که در جنوب ایران استقرار دارد. شهر بوشهر یک شبه جزیره است که  فقط از سمت مشرق به خشکی وصل است. از نظر صنعت حمل و نقل بسیار موقعیت خوبی دارد و همه روزه بار هایی از قبیل آهن آلات، مواد غذایی و … از تهران به بوشهر و بالعکس در حال ارسال است. در حمل بار به این شهر وسیله های باری متععدی مانند تریلی، ترانزیت، کفی، بغلدار در حال تردد هستند.

میثم لواسان به طور پیوسته در حال جا به جایی بار از سرتاسر تهران و شهرک های صنعتی به بوشهر است که برای آگاهی بیشتر میتوانید به مقاله حمل بار به بوشهر مراجعه نمایید.

 

 حمل بار به کرمان

کرمان از کلان شهر های ایران است که در جنوب شرق ایران واقع است. وسعتی بیش از 240 کیلومتر مربع دارد و از بزرگترین شهر ها محسوب می گردد. اقلیم این شهر نیمه کویری است و چهارمین شهر مرتفع است.

ما حمل بار به کرمان را بصورت تخصصی در اسرع زمان ممکن با خدمات بسیار ویژه انجام می دهیم. میتوانید برای آ؛گاهی بیشتر به صفحه مربوطه رجوع کنید.

 

حمل بار به فارس

استان فارس از نظر جمعیت و مساحت چهارمین شهر در ایران است. مرکز استان فارس شیراز است. گویش های لر، قشقایی، عرب و فارس در این منطقه سکونت دارند. باربری ها در این منطقه نیز نفوذ کرده و اقدام به ارائه خدمات حمل و نقل می نمایند.میثم لواسان نیز دامنه فعالیتی خود را در این قسمت گسترش داده و بار های زیادی از تهران به فارس در حال انتقال می باشد.

برای دریافت خدمات حمل بار به شیراز نیز میتوانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید تا اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

 

 حمل بار به خوزستان

استان خوزستان در جوار کرانه خلیخ فارس است و مرکز تولید نفت می باشد. از قدیمی ترین فلات های ایران در جنوب غرب است. شرکت های مهم مانند فولاد خوزستان و نفت و گاز اروندان در این منطقه مستقر هستند. همانطور که مشخص است به دلیل وجود منابع ارزشمند در این منطقه حمل بار به این شهر دارای اهمیت بسیار است.

میثم لواسان برای حمل بار به خوزستان اعلام آمادگی می نماید و منتظر تماس شماست تا تجربیات خود را در اختیارتان قرار دهد.

 

 حمل بار به کهگیلویه و بویر احمد

استان کهگیلویه و بویر احمد در امتداد رشته کوه زاگرس قرار دارد که مرکز آن یاسوج است. بالای 713 هزار نفر جمعیت دارد و از نظر مساحتی 1 درصد ایران را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که علی رغم صنایع فراوانی که در این استان وجود دارد از شهر های محروم است. اطلاعات بیشتری در مقاله حمل بار به کهگیلویه و بویر احمد برایتان قرار دادیم میتوانید از آن استفاده نمایید.

 

حمل بار به هرمزگان

استان هرمزگان در قسمت جنوبی ایران قرار دارد. قطب گردشگری ایران است. مرکز آن بندر عباس است که بسیار مهم و پر اهمیت است. شهر بندر عباس به دلیل موقعیتی که دارد برای باربری ها پر جاذبه است به همین دلیل خط تهران به هرمزگان همواره پر تردد است. برای حمل بار به هرمزگان با ما در ارتباط باشید تا شما را کمک کنیم.

 

 

خودرو های حمل بار به استان های جنوبی کدام اند؟

همانطور که مطلغ هستید باربری های از ماشین های مختلفی برای جابه جا کردن بار ها و کالا ها استفاده میکنند. به این دلیل که هر باری یک نوع خاصی را می طلبد و طراحی وسایل باری متفاوت اند. پر کاربرد ترین خودرو های حمل نیسان و اقسام کامیون است. در ادامه به توضیحات بیشتری میپردازیم.

خودروی نیسان بیشتر مناسب برای حمل بار های درون شهری است اما برای حمل بار بیرون شهری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این خودرو توانایی حمل بار تا 1 تن و 800 کیلو گرم را دارد. بدنه نیسان قوی است و جز خودرو های نقلیه عمومی به حساب می آید. سرعت حمل بار با این وسیله بسیار بالاست و محدودیت ترددی ندارد و از این جهت دارای امتیاز بسیار است.

کامیون های حمل بار برای سطح جاده ای و بین المللی بسیار پر کاربرد هستند. همه روزه کامیون های مختلفی از شهر های ایران در حال حمل بار به استان های جنوبی هستند. کامیون های مناسب حمل بار هایی با تناژ 22 تا 24 تن هستند و از انواع آن میتوان برای حمل بار های متفاوت بهره جست.

یکی از معروف ترین نوع کامیون، تریلی است که به کفی، بغلدار، ترانزیت، یخچال دار، کانتینربر، کمرشکن، کمپرسی، بونکر، تانکر تقسیم میشود. انواع بار قابل حمل با تریلی است در زیر نمونه بار هایی که با تریلی میتوان حمل نمود را ذکر می کنیم.

کفی: میلگرد – آهن – فولاد – کیسه جامبو

بغلدار: حبوبات – شکر – نمک – خاک معدن

ترانزیت: بار های بسته بندی شده با کارتن و جعبه و پالت فلزی

یخچال دار: میوه جات – سبزیجات – مواد غذایی – دارو

کانتینربر: کانتینر – مخازن

کمرشکن: انواع تجهیزات صنعتی – خودرو

کمپرسی: شن – ماسه – آسفالت – زغال سنگ – قیر

بونکر: سیمان – آرد – گندم

تانکر: بنزین – نفت – مایعات بهداشتی – مایعات اسیدی

 

حمل بار به استان های جنوبی چه مدت زمان طول می کشد؟

در خصوص زمان حمل بار به استان های جنوبی بایستی گفت به دلیل مسافت زیادی که از تهران دارند طبیعتا مدت زمان بیشتری نیاز هست. اما چنانچه فرآیند حمل و نقل به سرعت انجام شود میتوان این مدت زمان را کوتاه کرد. از زمان حمل بار مدت زمان باربری شروع می شود و تا زمانی که بار در مقصد تخلیه می گردد ادامه دارد.

کارشناسان حمل بار نقش مهمی دارند چرا که صفر تا صد را انجام می دهند لذا انجام امور در اسرع وقت در اختیار این افراد است. بعد از ثبت سفارش باید بلافاصله نوع خودرو را انتخاب نمایند و با رانندگان هماهنگ نمایند و پس از تایید آن ها، بارنامه و بیمه نامه صادر نمایند. رانندگان را در زمان مقرر به محل فرستاده تا اقدام به بارگیری نمایند. و فورا حرکت کرده و مقصد اقدام به تخلیه نمایند.

اگر این پروسه بدون فوت وقت اتفاق بیفتد می توان گفت بار در اسرع وقت به محل معینه میرسد. البته از آنجایی که حادثه خبر نمی کند، احتمال دارد مشکلات و موانعی پیش آید. چنانچه راننده کار بلد باشد، به راحنی از پس این مسائل بر می آید.

میثم لواسان با داشتن کادری مجرب و متخصص و آموزش دیده همواره به تسریع و تسهیل امورات حمل بار پرداخته و مهارت بسیار کاربردی دارد. پیشنهاد می شود یکبار حمل بار را با ما تجربه کنید تا تفاوت را احساس کنید.

 

حمل چه بار هایی به استان های جنوبی از تهران امکان دارد؟

با توجه به گسترش خودرو های حمل و خدمات جاده ای محدودیتی در حمل انواع بار به استان های جنوبی از تهران وجود ندارد. امروزه وسایل باری دارای کلیه امکانات و تجهیزات لازم هستند و متناسب با شرایط ساخته می شوند. از این رو هر باری با هر وزنی قابل حمل می باشد.

از انواع خوراکی هایی مانند مواد پروتئینی و شکر و نمک و نوشیدنی گرفته تا خودرو های سنگین و مواد نفتی و پتروشیمی و آهن آلات که همواره در حال جابه جایی ازجنوب به شهرستان ها و از شهرستان ها به جنوب می باشند. فقط کافیست دقت نمایید و در نظر بگیرید بارتان با مناسبترین خودرو و ماشین حمل به مقصد ارسال گردد تا زیانی وارد نگردد.

برای حمل بار به استان های جنوبی از بیمه نامه معتبر استفاده می کنید؟

ما برای حمل بار به استان های جنوبی بیمه قانون تجارت ایران را با حداکثر تعهدات انتخاب کردیم که معادل ارزش مالی بار شما را بیمه میکند تا چنانچه خسارتی وارد شد جبران گردد.

باربری خوب برای حمل بار به استان های جنوبی کدام است؟

یک باربری خوب جهت حمل بار به استان های جنوبی، باید دارای سابقه بلند مدت باشد چون هر چه سابقه بیشتر باشد مهارت و تجربه بیشتری دارد و میتواند روند حمل بار را تسهیل دهد.

سبد خرید
تماس سریع