حمل-بار-از-شهرک-صنعتی-قلعه-میر

حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر

شهرک صنعتی قلعه میر جز شهرک های صنعتی تهران است که در شهرستان بهارستان در بخش گلستان قراردارد.

 

این شهرک نیز مانند شهرک های دیگر دارای واحد های زیادی در زمینه های گوناگون است. حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر به دلیل وجود فعالیت های صنعتی، رو به گسترش است.

 

سازه سازان امید تهران، که به طراحی و ساخت پالت های فلزی می پردازند، واحدهایی که به ساخت انواع درب های بطری اشتغال دارند، کارخانه هایی که اقدام به تولید دستگاه های پشمک سازی می نمایند، از این قبیل اند.

 

باربری ها به دلیل وجود و وفور فعالیت های صنعتی، در شهرک صنعتی قلعه میر ورود کرده و جابه جایی و حمل دستگاه های ساخته شده و محصولات بسته بندی شده را تسهیل می بخشند.

 

در این راستا شرکت حمل میثم لواسان با کسب تخصص لازم در طی سال های فعالیت خود، برای حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر، خدمات ویژه ای را ارائه می دهد که می توانید برای دریافت آن با ما ارتباط برقرار نمائید.

 

هزینه حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر

مشکلات اقتصادی موجود و افزایش صعودی قیمت ها، بر همه جنبه ها تاثیرگذار بوده و در حوزه حمل بار نیز موثر واقع گردیده است.

 

همه افراد به دنبال کاهش هزینه های خود هستند و به همین دلیل برخی از باربری ها از این موضوع به نفع خود استفاده می کنند و با شعار ارزان قیمت بودن، اقدام به جذب مشتریان بیشتر می کنند.

 

لازم به ذکر است که نرخ کرایه از پیش تعیین شده است و باربری ها حق کاهش یا افزایش ندارند.

 

نرخی که توسط اتحادیه باربری تهران معین می گردد متناسب با سطح خاصی از خدمات است که شرکت های باربری باید انجام دهند. برخی باربری ها با کاهش سطح خدمات استاندارد، کرایه را نیز کاهش می دهند.

 

صاحبان بار که اطلاعات زیادی در این خصوص ندارند، تصور می کنند ارزان بودن نرخ کرایه به نفع آن هاست.

 

لذا متذکر می شویم این کرایه های پایین صرفا جهت بازار گرمی بوده و باید مراقب باشید تا خسارت و آسیبی از این حیث به شما وارد نشود.

 

شما می توانید برای آگاهی کامل از شرایطی که در میزان هزینه مصوب اتحادیه، موثر است با کارشناسان میثم لواسان تماس بگیرید. کارشناسان ما همه روزه اقدام به ارائه مشاوره بصورت رایگان می نمایند.

 

 

تریلی حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر

وسیله های حمل بار از تعدد و تنوع بالایی برخوردار هستند و هر کدام مناسب برای حمل باری طراحی شده اند. ظرفیت و توان هر کدام نیز متفاوت است.

 

برای انتخاب نوع خودرو باید شرایطی از قبیل وزن بار، مسافت حمل، وضعیت آب و هوایی و … را مورد بررسی قرار داد. یکی از پرکاردبرد ترین آن ها تریلی است.

 

تریلی در دسته خودروی حمل بار سنگین است. در حمل  بار جاده ای بسیار پر کاربرد است.

 

برای حمل بارهای بالای 15 تن تا نهایت 22 تن استفاده می شود. تریلی اقسام مختلفی دارد که در ذیل به معرفی آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

تریلی کفی

نوعی تریلی است که دیواره ندارد و کف پوشیده ای چوبی دارد. برای حمل طیف زیادی از کالاها و بارها مناسب است. حمل سنگ، پالت، محموله هایی که ارتفاع استاندارد ندارند، کیسه های جامبو و خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تریلی ترانزیت یا چادری

این نوع تریلی برای جابه جایی و حمل بارهای صادراتی و گمرکی مناسب است. بارکش این خودروی باری توسط برزنت پوشیده شده است. تریلی چادری دو نوع هستند یا دو محورند یا سه محور. چادرها نیز یا ثابت هستند یا کشویی.

 

تریلی کانتینر

این نوع برای حمل کانتینر آب و امثال آن مورد استفاده قرار می گیرد. سبک ترین نوع تریلی است.

 

تریلی بغلدار

اطراف این تریلی دیواره دارد. دیواره ها متحرک هستند. برای بارهایی که نمی توان آن ها را روی هم قرارداد بسیار مناسب هستند.

 

هم چنین در خصوص بار هایی که بارگیری آن ها به وسیله لیفتراک انجام می شود از این وسیله باری استفاده می گردد.

 

ارزان ترین باربری شرق تهران میثم لواسان در طول مدت فعالیت حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر با رانندگان بسیاری همکاری می کند و از این جهت انواع تریلی ها را در دسترس دارد و قادر است با توجه به نیاز شما آن ها را در اختیارتان قرار دهد.

 

سریع ترین باربری حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر

همه افراد تمایل دارند حمل بار آن ها در سریع ترین زمان ممکن و به نحو احسنت انجام شود. مدیریت زمان در عرصه حمل و نقل بسیار مهم است.

 

برای نیل به این هدف، در همین ابتدا توصیه می شود بدون فوت وقت با دپارتمان مشاوره باربری ها تماس حاصل نمایید.

 

چرا که این افراد متخصص در این امر هستند و راهنمای خوبی به حساب می آیند. به صورت مختصر فرآیند حمل بار را برای شما بیان می کنیم تا اطلاعات لازم را دریافت نمائید.

 

تیم های اختصاص داده شده برای حمل، مهم ترین عامل سرعت دادن به این امر هستند. از ابتدا تا انتهای کار بر عهده این تیم قرار دارد.

 

پس از دریافت سفارش حمل و دریافت کامل اطلاعات، اقدام به ثبت سفارش می نمایند. سپس با رانندگان هماهنگی می نمایند، نوع بار و کرایه مقرر را اعلام می کنند و پس از دریافت تایید آن ها، بارنامه و بیمه نامه صادر می گردد.

 

رانندگان را به محل بارگیری هدایت می کنند و پیگیری های لازم را انجام می دهند تا بار در زمان مقرر و در صحت و سلامت به مقصد رسیده و تخلیه گردد. پس از تحویل بار، کار باربری به پایان می رسد.

 

ما نیز در حمل بار میثم لواسان تیمی را به این موضوع اختصاص داده ایم و همواره دوره های آموزشی برگزار می کنیم تا به مسائل مختلف آگاه باشند و اطلاعاتی به روز داشته باشند.

 

برای آگاهی از نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل بار به این مقاله مراجعه کنید یا از کارشناسان میثم لواسان درخواست کنید تا بررسی و به شما اعلام کنند.

 

حمل بار با بیمه از شهرک صنعتی قلعه میر

شرکت های باربری در ازای کمیسیونی که دریافت می کنند تعهداتی در برابر صاحبان بار دارند. مهم ترین آن صدور بیمه نامه معتبر است. بیمه نوعی تضمین به حساب می آید.

 

باری که برای حمل به باربری سپرده می شود دارای ارزش مالی بسیار است. معقول است که برای آن ضمانت در نظر گرفته شود.

 

شرکت های بیمه تعدد و تنوع بالایی دارند. باید هوشمندانه دست به انتخاب زد. طبق قراردادی که منعقد می گردد، شرکت بیمه متعهد می گردد برابر ارزش مالی بار، در تمام مواردی که در موضوع بیمه قید گردید اقدام به جبران آن نماید.

 

چنانچه زیانی به بار وارد شد، خسارت مقرر را بپردازد. بیمه برای آسودگی خاطر صاحبان بار است.

 

شرکت باربری تهران میثم لواسان با بررسی های بسیار معتبر ترین نوع بیمه را برای شما انتخاب کرده و با انعقاد قراردادی، بیمه قانون تجارت ایران را با حداکثر تعهدات در اختیار شما قرار می دهد.

 

مقالات مرتبط:

باربری کرج به شهرستان

سبد خرید
تماس سریع