حمل-بار-از-شهرک-صنعتی-پرند

حمل بار از شهرک صنعتی پرند

در غرب ایران، در شهرستان رباط کریم تهران، شهرک صنعتی پرند واقع گردیده است. این منطقه دارای موقعیت جغرافیایی ویژه و خاصی می باشد.

 

به گونه ای که اصناف متعدد و مختلفی از قبیل سازندگان قطعات خودرو، برق، صنعت فلزات، ارائه دهندگان خدمات تجاری مشغول به کار هستند.

 

هم چنین بیش از 400 کارخانه بزرگ مانند سبلان، فراسو، کمپارس و فن نیرو در این مکان استقرار دارند. لذا حمل بار از شهرک صنعتی پرند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

هر منطقه ای که ماهیت صنعتی داشته باشد از ایام قدیم همواره مورد توجه تجار و شرکت های حمل بوده و هست.

 

بیش از 20 شهرک صنعتی در تهران مستقر است که هر کدام از این شهرک ها ویژگی های مختلفی دارند که جاذبه اقتصادی ایجاد می کنند.

 

همه باربری ها تلاش می کنند با دادن امتیاز های مختلفی مشتریان بیشتری کسب و به افزایش درآمد خود بپردازند.

 

شرکت حمل بار میثم لواسان نیز بیش از پنجاه سال است که در شهرک های صنعتی مختلف فعالیت و استمرار داشته و تجربیات کافی را در این حیطه کسب کرده است.

 

باربری خوب

وقتی مسئله حمل بار از شهرک صنعتی پرند مطرح می گردد اولین سوال این است کدام باربری؟ چگونه میتوان یک باربری خوب را پیدا کرد؟

 

کاملا صحیح است چرا که با گستردگی و فراوانی شرکت های حمل، سنجش کیفیت و اعتبار به آسانی امکان پذیر نیست و ابهامات زیادی به وجود می آید. برای انتخاب باربری خوب نکات زیادی باید مورد توجه قرار بگیرد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

 

در درجه اول باید به عقبه یک باربری دقت کنید باربری هزچه با سابقه تر، با تجربه تر. تخصص و مهارت با استمرار و ثبات به وجود می آید. تجربیات باعث می شود هنگام رویایی با مشکلات و موانع، تصمیمات درست گرفته شود.

 

یکی از فاکتورهای مهم در حمل بار تنوع در خودرو های حمل است. چرا که بر مبنای نوع بار خودروی خاصی مورد نیاز است. وسیله حمل باید هوشمندانه انتخاب گردد چرا که تصمیم اشتباه موجب افزایش نرخ کرایه و  ورود خسارت به بار می شود.

 

ارزان ترین باربری باید در انتخاب رانندگان نیز دقت داشته باشد. افرادی را انتخاب کنند که مورد اعتماد باشند چرا که اکثر بارها ارزش مالی دارند و صاحبان بار باید اطمینان حاصل کنند که اموالشان در امنیت قراردارد.

 

هم چنین رانندگان باید به اصطلاح راه بلد باشند و به مسیرهای کوتاه و فرعی آگاهی داشته باشند که بدون معطلی بار را به مقصد برسانند.

 

حمل بار ارزان از شهرک صنعتی پرند

باربری ها در ازای خدماتی که برای حمل و جابه جایی بارها ارائه می دهند، کرایه مصوبه اتحادیه باربری تهران را دریافت می کنند. لازم به ذکر است که کمیسون خود را بر روی هزینه کرایه از قبل اضافه کرده اند.

 

امکان افزایش به این نرخ مصوبه وجود ندارد و اقدامی غیر قانونی محسوب می گردد. در صورت افزایش قیمت می توان در مراجع مربوطه اعتراض کرد.

 

کاهش هزینه بار به این معنا نیست که از میزان کمیسیون خود می کاهند، بلکه به این معنا است که سطح کیفی خدمات خود را پایین می آورند. یا بعد از ثبت سفارش و دریافت بیعانه اقدام به افزایش نرخ کرایه های خود می نمایند.

 

از کارگران موقتی که تخصص لازم و کافی ندارند استفاده می کنند. وسیله نقلیه ای که برای حمل بار شما در نظر می گیرند تجهیزات لازم را ندارد یا تناسبی با بارتان ندارند که امکان ورود آسیب به بار را افزایش می دهد.

 

بیمه نامه هایی صادر می کنند که از اعتبار بالایی برخوردار نمی باشد. برای جابه جایی بار برنامه ریزی نمی کنند و ممکن است زمان تخلیه با تاخیر مواجه گردد.

 

لذا شایسته است برای حمل بار از شهرک صنعتی پرند با هزینه مقرون به صرفه توام با خدمات با کیفیت، نکات فوق را در بابری ها بررسی کنید و سپس دست به انتخاب بزنید.

 

میثم لواسان با سال ها فعالیت در حوزه حمل و نقل آمادگی خود را برای تجربه کردن حمل باری متفاوت اعلام می دارد.

 

حمل بار سریع از شهرک صنعتی پرند

عوامل متعددی برای تسریع در فرآیند حمل بار موثر می باشد. در اکثر مواقع با توجه به نوع بار ضروری است که در سریع ترین زمان ممکن بار به مقصد برسد و تخلیه گردد.

 

گاهی نیز صاحبان بار درخواست تسریع در ارسال بار را به عللی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

برای سرعت بخشیدن به مراحل حمل در ابتدا باید در نظر داشت که کارشناسان قسمت حمل به اندازه کافی مهارت و تخصص دارند.

 

چرا که صفر تا صد حمل بار توسط این گروه به انجام می رسد. کارشناسان بایستی بلافاصله پس از دریافت و ثبت سفارش کلیه اقدامات لازم را در راستای حمل بار انجام دهند.

 

با دریافت مشخصات کامل بار از قبیل نوع و حجم، وسیله نقلیه مورد نیاز را انتخاب و با رانندگان آن ها هماهنگی های لازم را بعمل آورند. سپس اقدام به صدور بیمه نامه و بارنامه نمایند.

 

به طور منظم رانندگان را پیگیری کنند تا به موقع در محل بارگیری حاضر شوند تا بتوانند در زمان مشخص شده اقدام به تخلیه در مقصد نمایند.

 

تیم حرفه ای و آموزش دیده باربری تهران میثم لواسان همه روزه برای خدمت رسانی حاضرند. کافی است با شماره های مندرج در ذیل تماس گرفته و خواسته خود را اعلام نمایید. لازم به ذکر است که ارائه مشاورات در زمینه حمل کاملا رایگان است.

 

بیمه نامه معتبر حمل بار از شهرک صنعتی پرند

تمامی باربری ها برابر قوانین و مقررات مکلف اند تا برای تضمین سلامت بار اقدام به انعقاد قرارداد با یک شرکت بیمه معتبر نمایند.

 

لذا حق بیمه ای دریافت میکنند و کلیه بار را برابر با ارزش مالی آن تحت پوشش بیمه قرار می دهند. دیگر دلیلی بر نگرانی صاحبان بار باقی نمی ماند چرا که در صورت ورود هرگونه خسارت که موضوع بیمه بوده، جبران آن به راحتی امکان پذیر می باشد.

 

بیمه نامه، نوعی تعهد نامه است. خطرات بسیاری بار را تهدید می کند باید شرایطی فراهم گردد که درصد تهدید کاهش یابد.

 

شرکت های بیمه بسیار متفاوت و متعدد هستند و در اینجا نیز انتخاب دشوار می گردد. این هوشمندی باربری را می طلبد که بهترین آن را برگزیند.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان با بررسی های بسیار در تعهدات بیمه ای، بهترین آن را برای حفظ امنیت بار شما در نظر گرفته و طرف قرارداد گردیده است.

 

ما بیمه قانون تجارت ایران را با حداکثر تعهدات برای شما انتخاب کردیم تا جای هیچگونه نگرانی باقی نماند. ما همواره می کوشیم تا وظایف مربوط به حمل بار از شهرک صنعتی پرند را به درست ترین شکل ممکن انجام دهیم.

 

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل بار به شما اطلاعات مفیدی را انتقال می دهد.

سبد خرید
تماس سریع