حمل-بار-از-یافت-آباد

حمل بار از یافت آباد

بازار بزرگ مبل یافت آباد واقع درچهاراه یافت آباد در جنوب غرب تهران است. این بازار جز بزرگترین بازار مبل هاست و بیش از 8 هزار فروشگاه با برندهای مختلف و معروف در آن فعالیت دارند.

 

این شرایط خاص و ویژه بهانه خوبی برای دست اندازی شرکت های باربری به این منطقه گردیده چرا که روزانه بیش از صدها بار از این منطقه به سرتاسر تهران و ایران در حال جابه جایی است.

 

  • ارسال بار از یافت آباد به مشهد
  • حمل بار به اردبیل از یافت آباد
  • ارسال بار از یافت آباد به شمال
  • حمل بار به قم از یافت آباد

 

ارزان ترین نرخ کرایه حمل بار از یافت آباد

بازار بزرگ یافت آباد به دلیل مرکزیت فروش مبلمان و سرویس خواب حائز اهمیت است. به دلیل گران قیمت بودن محصولات لوکس و تزئینی باید دقت داشت یک باربری مناسب را برای حمل بار از یافت آباد را انتخاب کرد.

 

دسته ای از باربری ها به دلیل تجربه و سابقه کمی که در زمینه حمل بار دارند و به تازگی وارد حوزه حمل و نقل گردیده اند، برای بازار گرمی نرخ کرایه را پایین تر از قیمت واقعی کرایه مصوبه اتحادیه تهران ارائه می دهند.

 

سابقه نیم قرنی ما موید این مطلب است. ما طبق تعرفه کرایه را دریافت میکنیم اما به دلیل جلب رضایت مشتریان تخفیفات خاصی برای حمل و جابه جایی در نظر داریم.

 

نرخ کرایه حمل بار از یافت آباد را کارشناسان میثم لواسان با توجه به شرایطی که موثر در حمل است، مطابق با قوانین مصوبه برای شما تععین خواهند کرد برای آگاهی بیشتر تماس بگیرید.

 

خودروهای حمل بار

بارهایی که برای ارسال سفارش داده میشوند، برای جابه جایی نیازمند خودرو های حمل بار خاصی هستند. به دلیل تنوع بالا انواع خودرو لازم است آگاهی مختصری داشته باشید تا بتوانید برای نوع بار خود مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید و هزینه های حمل را کاهش دهید. در ذیل به صورت مختصر به معرفی آن ها می پردازیم.

 

کامیون حمل بار از یافت آباد

این نوع خودروی حمل برای جابه جایی و حمل بارهای سنگین طراحی و ساخته شده است. در حمل زمینی در سطح داخلی و بین المللی بسیار مناسب است. این نوع توانایی حمل بار هایی با وزن 6 تن تا 40 تن را دارد.

 

خاور حمل بار از یافت آباد

شرکت خودروی خاور تحت نظر شرکت خودروی سازی آلمان فعالیت می کند و دومین شرکت به حساب می آید. خاور برای حمل بارهایی با وزن حداکثر 5 تن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دو نوع خاور وجود دارد مسقف و روباز. خاور مسقف برای بار هایی است که برای جابه جایی آن ها مراقبت های خاصی ضرورت ندارد. روباز برای جابه جایی بارهایی است که نیازمند مراقبت هستند.

 

در اکثر مواقع از خاور برای حمل بار بین شهری استفاده می شود. خصوصا در حمل اثاثیه منزل بسیار کاربردی است. خاور جز ماشین باری نیمه سنگین است که از نظر نوع و حجم اقسام مختلفی دارد مانند : 808، 608، ایسوزو، لبه دار و …

 

تریلی حمل بار از یافت آباد

تریلی ساخته شده برای حمل بار در جاده هاست. اما در باربری شهری نیز کاربرد های فراوان دارد. برای حمل بار های سنگین و فوق سنگین مانند دستگاه های صنعتی و سنگ ها و … قابلیت دارد.

 

این خودرو در باربری داخلی و هم چنین بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. باربری بین المللی از یک کشور به کشور دیگر تحت شرایط و قوانین خاص صورت می گیرد. تریلی انواع گوناگونی دارد:

 

کفی: کشنده این خودرو ساخته شده از چوب و فولاد است. مقاوت بالایی دارد و برای بارهای سنگین مثل فلزات طراحی شده ایت.

 

بغلدار: تریلی بغلدار همان تریلی کفی است که دیواره هایی تا ابعاد 120 سانت دارد. حمل بارهایی با تریلی کفی ممکن نیست و نمی توان رو هم قرار داد با تریلی بغلدار بعمل می آید. کناره های متحرکی دارد که قابلیت بازشو دارند و بارگیری و تخلیه به دلیل متحرک بودن به آسانی انجام می شود.

نیسان حمل بار از یافت آباد

نیسان به دلیل مقرون به صرفه بودن و سرعت بالا در جابه جایی از پر طرفدار ترین خودرو های حمل است. در باربری درون شهری بسیار مناسب است نهایتا تا وزن 2 تن را قادر به حمل می باشد.

 

چنانچه برای حمل بار نیازمند خودروهای مختلف حمل بودید با میثم لواسان در ارتباط باشید. در مقاله نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری می توانید اطلاعات خوبی کسب کنید.

 

خدمات میثم لواسان در حمل بار از یافت آباد

سالیان سال است که باربری تهران میثم لواسان وارد حوزه حمل بار گردیده و تجربیات بسیاری کسب، و دارای تخصص کافی در حیطه حمل و نقل میباشد.

 

از همان ابتدا باربری میثم لواسان تمام تلاش خود را جهت تسهیل فرآیند حمل به کار برده و تمامی اصول اولیه و لازم را رعایت کرده. وظایفی که میثم لواسان بر عهده خود میداند محدودیت ندارد و منطبق بر نیاز و خواست مشتری میباشد.

 

کارشناسان ما همه روزه آماده هستند که برای راهنمایی و حمل بار از یافت آباد، شما را کمک کرده و پاسخگوی سوالات شما باشند.

 

ما نرخ کرایه مصوب را برای حمل بار در نظر داریم و ازین جهت تخطی نداشته ایم. اما انعطاف به خرج داده و با توجه به شرایطی تخفیفاتی ارائه یا سطح کیفی خدمات خود را افزابش میدهیم. این امر موجب میگردد تا شما با خاطری آسوده حمل بار خود را به ما بسپارید.

 

سرعت در ارسال بار از مواردی است که برای صاحبان بار بسیار مهم تلقی میگردد. تسریع در انجام حمل باید از شروع تا پایان با رعایت کلیه اصول لازمه بایستی رعایت گردد.

 

این امر نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. لذا کارشناسان باربری که برای این مورد اختصاص داده شده اند باید با مدیریت کردن زمان، از حین بارگیری تا لحظه تخلیه و تحویل، انجام امور حمل را تسریع و به درست ترین نحو ممکن انجام دهند.

 

مقالات مرتبط:

باربری تهران کرمان

باربری تهران شیراز

سبد خرید
تماس سریع