حمل-بار-به-استان-های-شرقی

حمل بار به استان های شرقی

هر منطقه ای که صنعت وجود دارد، ناخودآگاه نظر شرکت های باربری را به خود جلب میکند و بساط حمل و نقل پهن می شود. حمل بار به استان های شرقی از دید باربری ها محفوظ نمانده و بساط حمل و نقل به راه است.

از گذشته انسان ها برای حمل بار از روش های گوناگون استفاده کرده اند. اما با پیشرفت هایی که در صنعت حمل بار رخ داده، روش های قدیمی جای خود را به وسایل باری داده و تسهیل بخشیده است.

میثم لواسان نیز با گذشت زمان تجربیات بی نظیری را کسب کرده و برای در اختیار گذاشتن آن پیشرو می باشد. مشتاقانه برای کمک و تسهیل حمل بار شما مساعدت نموده و اعلام آمادگی داریم.

استان های واقع شده در شرق کشور عبارتند از : خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان.

 

حمل بار به خراسان شمالی

مرکز استان خراسان شمالی بجنورد است. خراسان شمالی اقوام ترک، کرد، فارس و ترکن را در خود جای داده است. کار خانه های فراوان و مهمی در این استان استقرار دارد که بر جاذبه آن می افزاید.

کارخانه هایی مانند سیمان، پلاستیک، پروفیل و فرآورده های گوشتی. هم چنین مجمع فولاد اسفراین و پتروشیمی در این منطقه در حال فعالیت هستند. اهمیت این شهر به وضوح مشخص است و حمل بار به خراسان شمالی در توجه بسیار قرار دارد.

 

حمل بار به خراسان جنوبی

خراسان جنوبی در شرق ایران قرار دارد و مرکز آن بیرجند می باشد. از نظر مساحت، سومین شهر در ایران است.

استان خراسان جنوبی دارای صنایع و کارخانجات بسیار است که میتوان به کارخانه کاغذ سازی، کارگاه های تولیدی محصولات پلاستیکی و لاستیکی، صنایع دستی مانند بافت فرش و آهنگری اشاره کرد.

هم چنین وجود معادن مهم مثل معدن مس و اورانیوم بر اهمیت صنعت حمل بار به خراسان جنوبی می افزاید. حضور باربری ها در این ناحیه رو به فزونی است و اقتصاد این استان همواره در حال رونق است.

 

حمل بار به خراسان رضوی

این استان در شمال شرق کشور واقع گردیده است که با افغانستان هم مرز است. صنعت به طور چشمگیری در این منطقه رو به رشد می باشد و شهرک های صنعتی متعددی از قبیل چناران، فریمان، گناباد، کاشمر، تربت جام تاسیس گردیده اند.

معادن زیادی مانند سنگ تزئینی، گچ، آهک نیز در این استان وجود دارد و بر صنعتی بودن این منطقه تاکید دارد. حمل بار به خراسان رضوی از قدیم الایام با خدمات ویژه توسط حمل بار میثم لواسان انجام شده و ادامه دارد.

 

حمل بار به سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان واقع در جنوب شرق ایران استو دومین شهر وسیع به حساب می آید. آب و هوای خشک و گرم دارد. به دلیل موقعیت ترانزیتی عالی صنعت حمل و نقل در این استان در حال رشد است.

با توجه به ورود صنایع مختلف در این استان، باربری ها روی این منطقه نیز تمرکز داشته و اقدام به ارائه خدمات گوناگون می نمایند. این امر به اقتصاد نا به سامان سیستان و بلوچستان نیز کمک می کند و منجر به بهبود آن می شود.

حمل بار به سیستان و بلوچستان نیز از تارگت های مهم برای میثم لواسان است که تلاش خود را برای انجام هرچه بهتر خدمات را می نماید.

 

هزینه حمل بار به استان های شرقی چگونه تعیین میگردد؟

کلیه قیمت ها به وسیله آیین نامه اتحادیه در زمان های مختلف معین می گردد و باربری ها مکلف به تبعیت از این مصوبه هستند. تجاوز از این مبلغ تخلف و در همین مرجع قابل رسیدگی و شکایت می باشد.

این مبلغ کلیه هزینه های لازم برای پیاده سازی خدمات را در بر دارند و به صورت استاندارد تعیین می گردد لذا تناسب در آن رعایت شده است. پس نباید باربری ها اقدام به افزایش قیمت نمایند.

این مبلغ شامل کرایه خودرو و بیمه و کمیسیون باربری است که مجموعا اعلام می گردد. درصد کمیسیون نیز مشخص است.

ما نیز برای اثبات حسن نیت خود این مبلغ را اعلام می کنیم و هیچ گونه افزایش قیمت نداریم. کافیست تجربه حمل بار را با ما بچشید.

 

مدت زمان لازم برای حمل بار به استان های شرقی چقدر است؟

طول مدت حمل بار به استان های شرقی عوامل متعددی بستگی داردکه مهم ترین آن سرعت عمل کارشناسان حمل در پروسه حمل و نقل است. اگر کارشناسان تمامی فرآیند را بدون فوت وقت انجام دهند بی شک در اسرع وقت بار در مقصد تخلیه می گردد.

انتخاب خودروی حمل که با تناژ بار ارسالی تناسب داشته باشد نیز بسیار اهمیت دارد و در سرعت حمل موثر است.

مسافتی که بار باید حمل شود نیز از موارد دیگر است طبیعتا مسیری که طولانی باشد نیازمند هزینه های بیشتر مانند سوخت است، پس هزینه حمل نیز به تبع آن افزایش می یاید.

لوازمات و تجهیزات نیز در صورت نیاز، به هزینه باربری اضافه میشود. هم چنین اگر برای حمل کارگر لازم دارید باید دستمزد آن را جدا از هزینه حمل بپردازید.

مجموع این موارد برابر با نرخ حمل و نقل است که توسط کارشناسان باربری تعیین می گردد. لذا برای دریافت نرخ دقیق با ما تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما بگذاریم.

 

بیمه نامه معتبر برای حمل بار به استان های شرقی کدام است؟

قرارداد بیمه سندی است که به موجب آن شرکت بیمه متعهد می گردد در ازای مبلغی که به عنوان حق بیمه دریافت می کند، اقدام به جبران خسارت هایی که از زمان بارگیری تا تخلیه ممکن است حادث گردد، نماید.

لازم به ذکر است که باید در بند های قرارداد به نوع خسارت اشاره شده باشد تا مشمول بیمه گردد. عموما برابر با ارزش مالی، بار تحت حمایت بیمه قرار میگیرد.

میثم لواسان نیز برای اطمینان خاطر شما عزیزان بیمه نامه معتبری را در نظر دارد که تا سقف حداکثری تعهدات را شامل میشود. این بیمه، بیمه نامه قانون تجارت ایران است که بسیار با ارزش و معبر است.

بیمه نامه مانند ضمانتی است که برای حفاظت از بار خود در برابر وقایع ناگوار و حوادث دریافت می کنید. اینگونه یقین دارید که بارتان محفوظ است.

 

شرکت ها در حمل بار به استان های شرقی چه خدماتی ارائه می دهند؟

خدمات شرکت ها متفاوت است و بستگی به سیاست کاری هر باربری دارد که از چه برنامه هایی برای پیشبرد اهداف خود استفاده میکند. اصولا بعد ثبت سفارش حمل بار کارشناسان مجموع اقداماتی انجام می دهند:

  • صدور بارنامه دولتی برای رانندگان که مجوز عبور و مرور آن هاست.
  • ارائه بیمه نامه معتبر که از بار در برابر خطرات محافظت میکند.
  • انتخاب وسیله نقلیه باری که برای نوع و وزن بار مناسب است.
  • تحویل کالا و اثاث در زمانی که صاحب بار تقاضا داشته است.

اصولا باربری ها خدمات دیگری نیز انجام میدهند که حین ثبت سفارش شما را مطلع می سازند. خدمات هر شرکت نشانگر میزان تعهدات اوست لذا در تعیین باربری دقت کنید تا از بهترین خدمات بهره مند شوید.

چه بیمه ای برای حمل بار به استان های شرقی مناسب است؟

بیمه ای برای حمل بار به استان های شرقی معتبر است که حداکثر تعهدات را دارا باشد و معادل ارزش مالی بار را پوشش دهد.

هزینه کارگر در حمل بار به اشتهارد جز هزینه حمل است؟

خیر دستمزد کارگر به صورت جداگانه محاسبه می شود و به هزینه بابری اضافه می گردد اگر برای حمل بار خود نیاز به کارگر دارید کارشناسان را مطلع کنید.

سبد خرید
تماس سریع