حمل-بار-از-شهرک-صنعتی-احمد-آباد-کهریزک

حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک

شهرک صنعتی کهریزک، در خیابان آوینی استقرار دارد. راه های دسترسی اتوبان تهران قم است. واحدهای مختلفی در این منطقه استقرار دارد که می توان از: کارخانه های تولید کننده دستگاه های انار دون کن، سفره یکبار مصرف، کیسه زباله، هم چنین چاپ و ساخت نایلون و نایلکس نام برد.

 

حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک نیز به دلیل ماهیت صنعتی داشتن مورد توجه باربری های مختلف قرار دارد.

 

روزانه وسایل باربری زیادی از این شهرک در حال حمل بار به شهرستان ها هستند. میثم لواسان نیز با سابقه درخشان خود در حیطه حمل، اعلام می کند برای خدمت رسانی آماده و پیشگام است.

 

کامیون جفت و تک حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک

برای جابه جایی بار از انواع کامیون ها می توان استفاده کرد. کامیون وسیله باری است که فسمت بارگیر آن به کشنده متصل است و برای حمل بارها با ظرفیت زیاد و سنگین طراحی شده است.

 

به طور متوسط میتوان گفت کامیون ها برای حمل بار هایی بین 6 تا 40 تن تولید شده اند. تحت شرایطی میتوان از کامیون ها برای حمل بارها در سطح بین المللی نیز استفاده کرد.

 

در این مقاله قصد داریم در خصوص کامیون تک و جفت به بحث بپردازیم و شما را با این قسم از کامیون آشنا نماییم.

 

شماره تلفن باربری تهران

02133864006

 

کامیون تک حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک

این نوع کامیون حمل بار دارای ساخت فنی بسیار خوبی است. از بهترین خودروهای حمل بار محسوب می گردد. محصول شرکت بنز است. اصولا روباز هستند و در شرایط اضطراری می توان برای مراقبت بیشتر از چادر و نایلون استفاده کرد.

 

کامیون تک یا همان 6 چرخ برای حمل بارهایی تا وزن 10 تن مناسب است. حدود طول این خودرو 5.5 است و حدود عرض آن 2.5 می باشد. برای حمل بارهایی مانند آرد، برنج، انواع مواد غذایی، انواع میوه جات، سیمان و … مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کامیون جفت حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک

کامیون جفت یا همان 10 چرخ نیز از کاربردی ترین خودرو های حمل بار است که دارای سه اکسل است (اکسل قطعه ای ثابت در خودرو است که یک محور اصلی برای نصب چرخ ها محسوب می گردد.) معروف ترین کامیون جفت ولوو اف ام 460 است. توان حمل بار با ظرفیت 15 تن را دارد.

 

باربری ها برای حمل آهن آلات، لوازم صنعتی، سازه ها، آسانسور ها از این وسیله استفاده می کنند. ابعاد کامیون جفت به طول تقریبی 7 متر و عرض 2.45 است.

 

میثم لواسان برای حمل بار از شهرک صنعتی تجریشی همه روز انواع تک و جفت را با مناسبترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

باربری ارزان از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک

همان طور که می دانید برای تعیین قیمت حمل بار، موارد بسیاری وجود دارد که با بررسی آن ها توسط تیم کارشناسان این مبلغ اعلام می گردد.

 

تعرفه ای از پیش تعیین شده که مازاد بر آن نمی توان مبلغی دریافت کرد. ادعای ارزان بودن ادعایی بی اساس است. این صفت نشانگر بی تجربگی و کم سابقه بودن یک باربری است.

 

جرا که نرخ تصویب شده باربری تهران با در نظر گرفتن هزینه هایی است که برای ارائه خدمات باید در نظر گرفت. باربری هایی که اقدام به کاهش هزینه حمل می نمایند.

 

در نهایت هم که نمی توانند از پس هزینه های اضافی برآیند اقدام به زخمی کردن می نمایند و قیمت را بالا میبرند.

 

یک باربری خوب نرخ مصوبه را اعلام می کند و خدمات مناسبی ارائه می دهد. اگر قصد دارد کاهش هزینه ای داشته باشد تا وضعیت اقتصادی مشتریان را درک کند اقدام به ارائه تعهدات اضافی می نماید.

 

حمل بار میثم لواسان همواره طبق اصول پیش رفته و تخطی نکرده است. برای حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک بطور ایمن با ما همراه باشید.

 

بیمه نامه معتبر حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک

صاحبان بار همواره برای سلامت بار خود به دنبال دریافت ضمانت هستند. این تضمین باید از سمت باربری ها داده شود. این امر جز وظایف آن ها به حساب می آید. شرکت های حمل و نقل باید با بررسی های لازم یک شرکت بیمه ای معتبر را انتخاب کنند.

 

در ازا مبلغی را به عنوان حق بیمه دریافت می کنند. به این تربیت خیال صاحبان بار آسوده می گردد تا اگر خسارتی وارد گردد جبران آن به راحتی میسر می گردد.

 

برای برخورداری از تعهدات در سطوح بالا برای حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک میثم لواسان انتخاب مناسبی است.

 

خدمات باربری از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک

در خصوص خدمات باربری ها باید اذعان داشت ارتباط زیادی با سابقه یک شرکت حمل دارد. هر چه سابقه بیشتر باشد به دلیل رویایی با شرایط مختلف دامنه خدمات نیز گسترده تر می شود.

 

خدمات شرکت ها متنوع و مختلف است. کارهایی که یک باربری برای حمل باید انجام دهداز قرار ذیل است.

 

زمانی که صاحب بار برای ثبت سفارش تماس می گیرند، کادر حمل باید اطلاعات ضروری در خصوص نوع بار و مشخصات آن، شهر مقصد و زمان تحویل بار را دریافت نمایند.

 

بعد از ثبت سفارش با رانندگان حمل بار هماهنگ کنند که در اولین زمان ممکن در محل حاضر شوند و اقدام به بارگیری نمایند. همچنین پیگیر باشند تا به موقع در مقصد حاضر باشند و بار را تخلیه کنند.

 

همچنین باید اقدام به صدور بار نامه و بیمه نامه معتبر نمایند تا در صورت ورود هر نوع اختلال، صاحبان بار و رانندگان از خدمات مربوطه برخوردار گردند.

 

میثم لواسان با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص آمادگی خود را برای همراهی شما و تسریع و تسهیل حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک شما اعلام میدارد.

 

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل بار تهران شهرستان بر اساس مصوبات اتحادیه باربری تهران ابلاغ و توسط کارشناسان اجرا می گردد.

 

مشاوره رایگان

این تیم آموزش های لازمه را دیده اند و به روزترین اطلاعیه ها دسترسی دارند. شما می توانید از ابتدا تا انتهای فرآیند حمل بار را مطلع گردید و ابهامات خود را رفع کنید.

 

برای خدمت رسانی به شما عزیزان میثم لواسان مشاورانی را برای کمک رسانی به شما آموزش داده است. برای برخورداری از خدمات مشاوره ای در خصوص حمل بار از شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک با شماره های ذیل تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.

سبد خرید
تماس سریع