تک-تهران-تبریز

تک تهران تبریز

تک تهران تبریز و کامیون 6 چرخ 10 تنی باربری به تبریز را برای حمل و جابه جایی انواع بار تا ظرفیت 10 تن از سامانه حمل و نقل میثم لواسان بخواهید. 

 

میثم لوسان سال ها است که در خط تخصصی تهران به تبریز فعالیت دارد و انواع تک تهران تبریز را با کمترین نرخ کرایه در اختیار شما صاحبین بار عزیز قرار می دهد.

 

سامانه باربری محدوده شرق تهران میثم لواسان ارزان ترین نرخ کرایه باربری را برای حمل بار به تبریز با انواع کامیون تک را برای شما فراهم خواهد کرد. 

 

برای درخواست تک باربری از تهران به شهرستان ها با سامانه حمل بار میثم لواسان تماس بگیرید. میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل الکترونیک است.

 

برای ثبت سفارش می توانید با شماره های ما تماس بگیرید. خدمات باربری تهران تبریز با تک با کرایه ارزان و بیمه نامه معتبر قانون تجارت ارائه می شود.

 

برای دریافت تخفیفات ویژه همین حالا سفارش باربری خود را ثبت کنید تا کارشناسان اقدامات لازم را نیز انجام دهند.

 

ارسال بار با تک تهران تبریز

همه روزه برای ارسال بار از تهران به تبریز، انواع کامیون های باربری مورد نیاز است. یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین کامیون ها باری ارسال بار از تهران به شهرستان ها از جمله تبریز کامیون می باشد.

 

باربری تهران به شهرستان میثم لواسان با دسترسی به بزرگ ترین سامانه حمل و نقل و باربری کشور، در سریع ترین زمان ممکن تک باربری به تبریز را برای بارگیری انواع بار، خدمت شما ارسال می کند.

 

سامانه حمل میثم لواسان سازوکاری شبیه به اسنپ دارد و تمامی کامیون های تک که در خط تهران ه تبریز فعالیت می کنند در این سامانه حضور دارند.

 

به محض اعلام بار شما در سامانه حمل و نقل میثم لواسان، ارزان ترین و کم تعرفه ترین کامیون باربری را برای رزرو خواهیم کرد.

 

به منظور باربری برای تبریز  تا ظرفیت 10 تن پیشنهاد ما به شما حمل بار با تک 6 چرخ است. حمل بار به تبریز با تک با ارزان ترین کرایه انجام می شود.

 

حمل انواع بار با تک تهران تبریز 

آشنایی با انواع کامیون ها در زمینه حمل و نقل و باربری یکی از ضروریات است. لزوم آشنایی با انواع کامیون های باربری در چیست؟

 

  • صرفه جویی در هزینه های باربری تهران تبریز
  • حمل اصولی بار بدون هیچ آسیب یا ضربه ای به آن
  • سرعت در باربری
  • مهار بار به بهترین شکل ممکن

 

در این مقاله کامیون مورد بحث ما، کامیون تک است که به صورت اجمالی به بررسی آن خواهیم پرداخت. اسم دیگر کامیون های تک، 6 چرخ بوده که مشخص می کند این کامیون 6 چرخ دارد.

 

تک ها قابلیت حمل بار تا ظرفیت 10تن را دارند. بسیاری از مردم نیز تک ها را به اسم کامیون ها 10 تنی می شناسند. بنز تک، بنز ش شش چرخ (بنز 6 چرخ)، کامیون 10 تنی، تک 6 چرخ را برای حمل انواع بار از تهران به تبریز از ما بخواهید.

 

دسته کم یابی از تک ها هستند که به تک بغل بازشو معروفند. تک های بغل بازشو از طرفین باز می شود و برای حمل بارهایی که بارگیری آنها با لیفتراگ است، مناسب خواهد بود.

 

با تک چه بار هایی را می توان از تهران به تبریز حمل کرد؟

این ماشین باری ظرفیت این را دارد که بارهایی را حمل کند که تا 10 تن وزن دارند. اگر حجم و وزن بار مناسب با تک باشد محدودیتی درخصوص نوع بار اصولا وجود ندارد.

 

شما می توانید بارهای مختلفی از تهران به تبریز را با تک حمل و جابه جا کنید. در ذیل به نمونه بارهایی که تک می تواند حمل کند اشاره می کنیم:

 

  • ارسال  میوه جات با تک به  تبریز
  • حمل خشکبار با تک به تبریز
  • ارسال آهن با تک به تبریز
  • حمل شن و ماسه با تک به تبریز
  • ارسال دیوارپوش با تک به تبریز
  • حمل مف پوش با تک به تبریز
  • ارسال گچ با تک به تبریز

 

اگر باری دارید که خودروی حمل آن تک است و به دنبال باربری مقرون به صرفه و مطمئن هستید، میثم لواسان می تواند در ایام هفته مناسب ترین خودرو های تک را در اختیار شما قرار دهد.

 

با کم ترین هزینه در اسرع وقت بارتان از تهران به تبریز ارسال می گردد و سلامت بارتان را با بیمه قانون تجارت ایران تضمین می کنیم.

 

عموما کامیون ها تک مجهز به چادر و پلاستیک هستند و برای حفاظت از بار شما در برابر آب دیدگی، از آن ها استفاده می کنند.

 

لازم به ذکر است که کلیه خدمات باربری میثم لواسان به صورت حمل بار دربستی به تبریز است و اگر بار شما از ظرفیت 10 تن کمتر است و می خواهید به صورت کنار باریآن را حمل کنید باید با باربری های خرده بار تماس بگیرید.

 

تک تهران تبریز با بیمه نامه معتبر 

حمل بار با تک به تبریز را با بیمه معتبر ایران انجام می دهیم. حمل بار ارزان از تهران به تبریز با انواع کامیون های تک را تحت پوشش بیمه ایران قرار خواهیم داد.

 

ما کلیه بار را با بیمه نامه معتبر قانون تجارت ایران بیمه می کنیم تا اگر خسارتی در مسیر حمل تهران تبریز به بار وارد شد بتوان به راحتی برای مطالبه آن اقدام کنید.

 

اگر می خواهید یک باربری تهران تبریز مطمئن و امن را تجربه کنید میثم لواسان بهترین گزینه است. لازم به ذکر است که کلیه این خدمات با کرایه ارزان ارائه می شوند.

 

  • حمل بار به اسفراین
  • باربری تهران به بندر امام
  • باربری تهران به شاهرود
  • حمل بار به دامغان
  • باربری تهران به بجنورد
  • باربری ارزان تهران به رشت 

 

هزینه حمل بار با تک تهران تبریز 

در ابتدا باید بدانید خودروی باربری تک همان 6 چرخ است. که توانایی حمل بار تا 10 را دارد. هم در باربری داخل شهر و هم بیرون شهر بسیار کاربردی است و محدودیتی جز تناژ بار ندارد.

 

هر نوع باری از قبیل شن، ماسه، گچ، خشکبار، میلگرد را با رعایت وزن می توان از تهران به تبریز با تک ارسال و انتقال داد.

 

نرخ کرایه تک توسط مرجع آن با توجه به علل دخیل از قبیل حجم و ماهیت بار هم چنین تناز آن، مسافتی که از تهران تا تبریز است و فصل باربری و تجهیزات لازمه معین می شود و به شرکت های حمل ابلاغ می گردد تا مطابق آن کرایه دریافت کنند.

 

شرکت های حمل نباید اقدام به افزایش این مبلغ نمایند. چرا که این نرخ استاندارد است. کارشناسان حمل با توجه به شرایط مذکور این مبلغ را تعیین می کنند و در اختیار شما قرار می دهند.

 

اگر تصمیم دارید بار خود را با تک از تهران به تبریز جابه جا کنید و می خواهید به قیمت دقیق برسید بهترین و سریع ترین راه این است با کادر حمل بار میثم لواسان تماس تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

کرایه تک تهران تبریز چقدر است؟

بستگی دارد بارتان چند تن است و چه حجمی دارد مسافت تهران به تبریز چقدر است و چه خودرویی مناسب برای بار شماست، هزینه بیمه نامه چقدر است و چه خدمات اضافی برای حمل بار با تک از تهران به تبریز نظیر کارگر و... لازم دارید.

ماشین باری تک چند تن بار خشکبار می تواند از تهران به تبریز حمل کند؟

اگر بارتان خشکبار است و خودروی تک را انتخاب کردید باید بدانید این خودرو می تواند تا 10 تن بار را جا به جا کند چنانچه باری که قصد ارسال آن با تک از تهران به تبریز را دارید با این تناژ مطابقت دارد می توانید از این وسیله استفاده کنید.

سبد خرید
تماس سریع