جفت تهران شیراز

میثم لواسان بهترین و اولین انتخاب برای حمل و جابه جایی بار از با انواع کامیون ها از جمله جفت تهران شیراز است.

 

باربری میثم لواسان اولین شرکت حمل بار به شهرستان است که در خط تهران شیراز به صورت تخصصی و مستمر فعالیت می کند.

 

کامیون های جفت را برای حمل بار از تهران به شیراز از سامانه حمل و نقل میثم لواسان درخواست کنید. انواع کامیون های جفت را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

میثم لواسان با تکیه بر بیش از سی سال سابقه در زمینه حمل و باربری انواع کامیون ها از جمله کامیون جفت را برای ارسال بار به شیراز با بیمه نامه و بارنامه معتبر به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

به منظور آشنایی با جفت باربری با ما در این مقاله همراه باشید تا هرآنچه را که درباره کامیون جفت و باربری به شیراز با کامیون جفت و حمل بار به شیراز با کامیون جفت لازم است بدانید به شما بگوییم.

 

بیمه نامه معتبر برای جفت شیراز

ما کلیه کالا و بارهای شما را تحت پوشش کامل بیمه معتبر قرار می دهیم تا در صورت بروز حادثه جبران آن به راحتی میسر گردد. سلامت بار باید مورد حفاظت قرار بگیرد.

 

ما اینگونه سلامت بار شما را تضمین می کنیم حمل بار به شیراز تخصص ماست کار را به متخصص بسپارید. کلیه بار بیمه می شود تا خسارات احتمالی قابل مطالبه باشد.

 

ما برای شما بیمه نامه معتبر قانون تجارت ایران را صادر می کنیم و حداکثر سقف تعهدات را شامل می شود. برای دریافت خدمات باربری با جفت تهران تبریز با ما تماس بگیرید.

 

باربری با جفت تهران شیراز

تهران به دلیل مرکزیت و پایتخت بودن به عنوان بزرگترین و پر رفت و آمدترین مبدا بارگیری و باربری از تهران به شیراز شناخته شده است.

 

باربری به شیراز با انواع کامیون ها امکان پذیر است، جفت باربری به شیراز، یکی از پرکاربردترین کامیون های حمل بار برای شیراز است.

 

اگر می خواهید با کمترین نرخ کرایه و ارزانترین تعرفه باربری بار خود را از تهران به شیراز ارسال کنید، به شما پیشنهاد می کنیم جفت باربری خود را از سامانه حمل و باربری اینترنتی میثم لواسان درخواست کنید.

 

میثم لواسان نامیست آشنا در صنعت حمل و نقل جاده ای شهری و بین شهری باربری بهینه و اقتصادی از تهران به شیراز تنها با میثم لواسان ممکن است.

 

آشنایی با جفت تهران شیراز

جفت از انواع کامیون های باربری تهران شیراز است که انواع بار تا 15 تن را می تواند جابه جا کند. مشخصات اتاق ( بارخور ) جفت به شرح زیر است:

 

  • طول: 6/80 متر
  • عرض: 2/25 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 15 تن

 

جفت یکی از انواع رایج کامیون های باربری است که توانایی حمل بار تا ظرفیت 15 تن را دارد. برخی از مردم جفت را با ظرفیت باربری آن می شناسند و به همین دلیل این کامیون را کامیون 15 تن می نامند.

 

15 تن را برای حمل بار از تهران به شیراز در اختیارتان قرار خواهیم داد. یکی از نام های معروف برای کامیون های جفت، کامیون 10 چرخ است که علت این نامگذاری تعداد چرخ های این کامیون می باشد.

 

کامیون های جفت 10 چرخ دارند و با توجه به اتاقشان می توانند تا 15 تن بار را جابه جا کنند. بهترین خدمات باربری را از میثم لواسان بخواهید.

 

  • جفت 10 چرخ
  • 10 چرخ ( ده چرخ )
  • کامیون 15 تن ( پانزده تن )

 

برای حمل بار به شیراز، جفت 10 چرخ پانزده تنی را با ارزان ترین تعرفه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

حمل بار با جفت از تهران شیراز

  • ارسال بار از شمال تهران به شیراز با ده چرخ
  • حمل بار از جنوب تهران به شیراز با ده چرخ
  • ارسال بار از شرق تهران به شیراز با ده چرخ
  • حمل بار از غرب تهران به شیراز با ده چرخ

 

تفاوتی ندارد مبدا شما برای حمل بار از کجای تهران است، سامانه حمل بار اینترنتی میثم لواسان در سریع ترین زمان ممکن جفت باربری را برای بارگیری به محل شما ارسال خواهد کرد.

 

باربری انواع بار با جفت تهران شیراز

برای حمل انواع بار به شیراز که دارای ابعاد 6.80*2.25 و وزن 15 تن است، جفت ده چرخ مناسب ترین کامیون است. همه روزه انواع بار از تهران به شیراز ارسال می شود که برای حمل آن جفت مناسب است.

 

  • ارسال کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی با جفت 15 تن به شیراز
  • حمل کیسه مواد و کیسه جانبو با جفت 15 تن به شیراز
  • ارسال لوله و اتصالات با جفت 15 تن به شیراز
  • حمل انواع آهن آلات با جفت 15 تن به شیراز
  • ارسال بار 15 تنی با جفت

 

مقالات مرتبط:

سبد خرید
تماس سریع