حمل-بار-به-بازارچه-مرزی-و-بنادر

حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر

یکی از مهمترین و حیاتی ترین خدمات در شرکت حمل و نقل میثم لواسان حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر است. بنادر و بازارچه های مرزی به دلیل اهمیتی که برای واردات و صادرات کالاهای تجاری و بازرگانی دارند، بسیار مورد توجه است.

 

همین مسئله موجب شده تا میثم لواسان خدمات حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر را به عنوان یکی از مهمترین خدمات باربری خود به شما صاحبین بار عزیز ارائه دهد.

 

برای آشنایی با بهترین و منصف ترین باربری برای حمل بار به شهرستان، با ما در این مقاله همراه باشید. میثم لواسان شناخته شده ترین شرکت حمل و نقل برای ارسال بار به نقاط صفر مرزی و بندرها و لنگرگاه ها است.

 

حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر با انواع کامیون  

ممکن است باری که قصد ارسال آن به بنادر و لنگرگاه ها را دارید هر چیزی باشد. انتخاب کامیون مناسب و متناسب با بار ارسالی شما در فرآیند بار گیری شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

شرکت حمل ونقل میثم لواسان انواع کامیون ها را برای حمل بار به سراسر ایران در اختیارتان قرار خواهد داد. حمل بار صادراتی به نقطه صفر مرزی را با انواع کامیون انجام خواهیم داد.

 

انواع تریلی و کامیون و خاور و نیسان را برای ارسال بار از تهران به بازارچه های مرزی و بنادر را با کمترین تعرفه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

نکته ای که برای حمل بارهای پلمپ دار باید به آن توجه کرد این است که تنها ماشین های باری که قابلیت پلمپ دارند. ترانزیت ها و خاور های مسقف و اتاق دار هستند.

 

تریلی حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر

  • تریلی کفی
  • بغلدار یا لبه دار
  • تریلی چادر یا ترانزیت

 

انواع تریلی با توجه به حجم و ابعادی که بار شما دارد توانایی حمل بار تا ظرفیت 22 تن را دارد. انواع تریلی ها را تنها با یک تماس برای باربری به بازارچه های مرزی و بنادر از سامانه حمل و نقل اینترنتی میثم لواسان رزرو کنید.

 

کامیون حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر

  •  تک
  • کامیون جفت

 

تک و جفت ها متداول ترین کامیون هایی هستند که برای حمل بار تا ظرفیت 10. 15 تن کاربرد دارند.

 

خاور حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر

  • مسقف
  • خاور روباز
  • مبلی
  • خاور اتاق دار

 

خاورها عموما برای حمل بار تا ظرفیت سه تن مناسب هستند.

 

نیسان حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر

خودروی نیسان ها را برای حمل سریع بار از تهران به بازارچه ها و بنادر انتخاب کنید. نیسان ها توانایی حمل بار تا ظرفیت 2 تن را دارند.

 

برای درخواست سریع نیسان باربری از تهران به تمام نقاط تهران، با میثم لواسان تماس بگیرید.

 

حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر با بارنامه دولتی و بیمه 

عموما بارهایی که برای بازارچه های مرزی و بنادر ارسال می شود ارزش مالی بالایی دارد. بنابراین لازم است که برای حمل بار به مناطق مرزی مجوز را دریافت کرده و از همه مهمتر بار خود را تحت پوشش بیمه قرار دهید.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان همواره در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات خود برای رضایت صاحبین بار عزیز می کوشد.

 

ارائه خدمات باربری با بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر، برای حمل بار به بنادر و نقاط مرزی، موجب شده تا بتوانیم امنیت و سلامت را برای باربری شما فراهم کنیم.

 

اهمیت باربری با بیمه و بارنامه دولتی به بنادر و لنگرگاه 

بیمه باربری شرکت حمل میثم لواسان، بیمه معتبر، بیمه ایران است. بیمه ایران بار شما را به صورت حداکثر بیمه خواهد کرد و تمام خسارت هایی که ممکن است. در حین انجام فرآیند باربری و حمل به بار شما وارد شود را جبران خواهد کرد.

 

بارنامه دولتی صادر شده از شرکت حمل ونقل میثم لواسان از طرف وزارت راه بوده و با داشتن یک گدرهگیری منحصر به فرد که در همان بارنامه درج شده می توانید تمام اطلاعات موردنیاز درباره راننده و ناوگانی که دارد را از سایت وزارت راه استعلام بگیرید.

 

هزینه حمل بار به بازارچه مرزی و بنادر

تمام افرادی که قصد جابه جایی بار از نقطه ای به نقطه دیگر را دارند، هزینه های باربری از فاکتور های مهم آنها است.

 

 

میثم لواسان با داشتن بیش از هزاران سرویس حمل بار دربستی از تهران به نقاط مرزی و بنادر با ارزان ترین تعرفه باربری به عنوان منصف ترین باربری در تهران شناخته شده است.

 

میثم لواسان این اطمینان را به شما می دهد که با کمترین تعرفه باربری و ارزان ترین نرخ کرایه، بار شما را حمل خواهد کرد.

 

مقالات مرتبط:

سبد خرید
تماس سریع