حمل-بار-به-رودبار

حمل بار به رودبار

رودبار شهری مهم در حوزه باربری است و حمل بار به رودبار از قدیم الایام با بهترین خودروهای حمل از تهران انجام شده است. باربری به رودبار با کم ترین کرایه ها و خدمات با کیفیت ارائه می شود و ارسال در کم ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

 

انواع بار از قبیل آهن آلات، خشکبار، دستگاه صنعتی، شن و…  هر روزه از مسیر تهران به سمت رودبار در حال انتقال هستند. انواع خودروهای حمل نیسان، تک، جفت، مسقف، روباز، تریلی کفی، بغلدار و ترانزیت برای باربری به رشت از تهران مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کامل ترین بیمه نامه برای ضمانت بار شما صادر می شود و بارنامه دولتی برای تردد مجاز بار و خودرو ارائه داده می شود. علاوه بر رودبار، برای حمل به شهرستان های دیگر نیز خدمات باربری ارائه می دهیم:

 

 

ارزان ترین تعرفه باربری به رودبار

برای احتساب هزینه حمل بار از تهران به رودبار باید وزن و حجم دقیق بار را به کارشناسان حمل ما اطلاع دهید. آدرس دقیق مبدا و مقصد را نیز باید اعلام کنید تا با توجه به بار و مسافتی که قرار است طی شود کرایه باربری به رشت مشخص شود.

 

بعد از تعیین کرایه، حق بیمه و کمیسیون به آن اضافه شده و مجموعا به صاحب بار اعلام می شود. اگر خدمات بسته بندی و کارگری نیز دارید این مبالغ نیز باید به هزینه حمل اضافه شود. میثم لواسان با تخفیفات ویژه ای که در نظر دارد همواره ارزان ترین نرخ کرایه را ارائه داده است.

 

در صورت تمایل برای ارسال بار به رودبار از تهران با شماره های مندرجه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان باربری تهران به شهرستان رودبار را از صفر تا صد برای شما انجام می دهند. ما برای شما تخفیفات خوبی نیز داریم.

 

حمل بار دربستی از تهران به رودبار

باربری به رودبار از تهران فقط به صورت دربستی انجام می شود به این صورت که خودروی حمل فقط بار شما را تا مقصد انتقال می دهد. یعنی حجم بار شما کل یک خودرو را پر می کند و وزن بار با ظرفیت خودرو تناسب دارد.

 

ما خرده بار، کنار باری و روباری نداریم فقط به صورت دربست اقدام به حمل می کنیم. برای ارسال بار از تهران به رودبار به صورت دربستی با کمترین نرخ باربری با ما تماس بگیرید. ما در سریع ترین زمان بار و محموله شما را جابه جا می کنیم و سلامت بار را تضمین می کنیم.

 

بیمه نامه کامل حمل بار به رودبار

محموله ارسالی دارای ارزش است و باید احتیاط کرد تا در صورت ورود آسیب بتوان خسارت را تامین کرد. به همین دلیل باربری ها در حمل بار بین شهری برای صدور بیمه نامه اجبار دارند و مسئول هستند.

 

اما در باربری درون شهری می توان با مسئولیت صاحب بار بیمه صادر نکرد. ما معادل ارزش مالی بار شما را تحت پوشش قرار می دهیم و در صورت ورود خسارت از زمان بارگیری تا تخلیه بیمه اقدام به پرداخت می کند.

 

بیمه ما قانون تجارت ایران با حداکثر سقف تعهدی است که بیمه نامه ای کامل است. باربری تهران به رودبار را با بیمه نامه معتبر از ما بخواهید تا با خاطری آسوده بارتان از مبدا تهران به مقصد رودبار حمل شود.

 

حمل بار به رودبار با نیسان

خودروهای حمل دارای تنوع بسیار هستند که سریع ترین آن نیسان است. خودروی نیسان برای تردد ممنوعیت ندارد و بدون محدودیت داخل شهر و خارج شهر عبور و مرور دارد.

 

نیسان تهران رودبار با کم ترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید هر باری را با نیسان از تهران به رودبار انتقال دهید و محدودیتی جز وزن بار وجود ندارد.

 

باری که نیسان می تواند حمل کند تا 2 تن است و بیشتر از 2 تن باید با خاور ارسال شود. اگر برای حمل بار دربستی از تهران به رودبار به دنبال نیسان هستید با ما تماس بگیرید.

 

حمل بار به رودبار با تریلی

یکی از پرکاردبرترین خودرو های حمل بار به شهرستان رودبار انواع تریلی باربری است. تریلی تنوع و کاربرد زیادی دارد که طراحی شده برای ارسال بارهای سنگین است.

 

کفی مناسب حمل بارهایی با ارتفاع غیر استاندارد و تا 23 تن است. لبه دار خودرویی است که می تواند بارهای بسته بندی را انتقال دهد زیرا دارای دیواره است.

 

ترانزیت چادری که نوعی تریلی مسقف است که می تواند 24 تن بار را جابه جا کند. محاسبه کرایه تریلی با توجه به نوع آن و وزن باری است که ارسال می شود.

 

بهترین و به روزترین تریلی های باربری تهران رودبار را به ما سفارش دهید. ما در سریع ترین زمان ممکن صفر تا صد ارسال بار به رودبار را برای شما انجام می دهیم.

 

حمل بار به رودبار با خاور

برای ارسال انواع بار که تا 4 تن وزن دارند خاور می تواند خودرو مناسبی باشد به شرطی که حجم بار پوشش داده شود. برای خدمات خاور از تهران به رودبار می توانید میثم لواسان را به عنوان باربری معتبر انتخاب کنید.

 

خاور انواع مختلفی دارد و هر کدام برای ارسال محموله خاصی به کار گرفته می شود. مثلا می توان از خاور روباز برای انتقال بارهای غیرحساس استفاده کرد.

 

مسقف برای جابه جایی اثاثیه منزل بسیار کاربردی است و به دلیل داشتن تجهیزات می تواند به خوبی از بار در برابر خطرات جاده ای محافظت کند. مجهزترین خاورهای روباز و مسقف را با ارزان ترین کرایه برای شما فراهم می کنیم و بیمه نامه قانون تجارت برای جبران خسارات صادر می گردد.

 

حمل بار به رودبار با تک

خودروی حمل بار تهران رودبار تک ظرفیت ارسال بار تا 10 تن را دارد. ما با کرایه ارزان و مناسب روند باربری تهران رودبار را برای شما ارائه می دهیم. برای دریافت خدمات باربری بین شهری می توانید تماس بگیرید و مشخصات بار خود را اعلام کنید تا کادر ما اقدامات لازم را برای شما انجام دهند.

 

حمل بار به رودبار با جفت

خودروی باربری تهران رودبار جفت برای محموله های 15 تنی است. ما با کرایه مناسب کامیون تهران شهرستان را برای شما فراهم می کنیم. خدمات ما عبارتند از: ارسال سریع، مجهزترین کامیون های باربری، بیمه نامه کامل، کادری متخصص، بارنامه دولتی و تخفیفات ویژه.

 

نحوه ثبت سفارش حمل بار به رودبار از تهران

برای اینکه بتوانید سفارش خود را ثبت کنید کافی است با شماره مندرجه در ذیل تماس بگیرید. کارشناسان ما هر روزه برای پاسخگویی به درخواست های شما آماده هستند.

 

هم چنین می توانید در واتساپ پیام دهید و نوع بار و آدرس مبدا و مقصد را اعلام کنید. کارشناسان پس از استعلام کرایه با شما تماس می گیرند.

 

خدمات حمل بار به روبار

میثم لواسان در نظر دارد کلیه خدمات باربری تهران رودبار را با کیفیت عالی ارائه دهد. ما در سریع ترین زمان برای کرایه خودروی باربری مناسب اعلام بار می کنیم و در اختیار شما قرار می دهیم.

 

برای محافظت از ارزش مالی بار شما تحت پوشش کامل بیمه قرار می گیرد و بارنامه الکترونیکی نیز صادر می گردد تا خودرو در مسیر حمل با موانع مواجه نشود.

 

ما تخفیفات ویژه و مشاوره رایگان نیز داریم که هر روزه می توانید از آن بهره مند شوید. فقط کافی است با شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

حمل بار به رودبار از تهران چقدر زمان بر است؟

نمی توان به طور دقیق طول مدت حمل بار به رودبار از تهران را اعلام کرد زیرا به عوامل متعددی بستگی دارد اما از زمان بارگیری حداق 24 ساعت در نظر گرفته می شود.

برای ثبت سفارش حمل بار به رودبار چکار باید کرد؟

فقط کافی است با باربری حمل بار به رودبار در تهران تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید تا کارشناس مربوطه خدمات لازم را برای ارسال انجام دهند.

سبد خرید
تماس سریع