خاور-تهران-اهواز

خاور تهران اهواز

شرکت حمل و نقل میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات حمل بار بین شهری و خاور تهران اهواز است به جرات می توان گفت میثم لواسان کامل ترین ناوگان حمل و نقل و باربری را در اختیار دارد.

 

باربری تهران به شهرستان برای حمل بار با خاور برای اهواز می تواند انواع خاورهای مورد نیاز شما را با پایین ترین تعرفه حمل بار در اختیارتان قرار دهد.

 

  • مسقف برای اهواز از تهران
  • روباز برای اهواز از تهران
  • حمل بار به تریلی به اهواز
  • 808 برای اهواز از تهران
  • 608 برای اهواز از تهران
  • مبلی برای اهواز از تهران
  • حمل بار با نیسان به اهواز

 

باربری با خاور تهران اهواز

برای حمل بار ارزان به اهواز از تهران برای اهواز با انواع خاورها، با ما تماس بگیرید. با ارزان ترین نرخ کرایه بهترین خدمات را برای شما ارائه می دهیم.

 

شرکت حمل میثم لواسان بزرگ ترین ناوگان حمل و باربری شهری و بین شهری است و بیش از سی سال است که در خط تخصصی تهران به اهواز فعالیت دارد.

 

انواع خاورها برای ارسال بار به اهواز را از سامانه حمل و نقل میثم لواسان درخواست کنید. ما در کوتاه ترین زمان مجهزترین خودروهای باربری را برای شما ارسال می کنیم.

 

باربری ارزان با خاور تهران اهواز

ارزان ترین نرخ کرایه را با بهترین کیفیت برای باربری تهران به اهواز در اختیارتان قرار خواهیم داد. ارسال در سریع ترین زمان با بهترین تجهیزات انجام می شود.

 

ما کم ترین کرایه را داریم چون بر اساس مصوبات اتحادیه باربری هزینه حمل بار با خاور به اهواز را محاسبه می کنیم.

 

کلیه خدمات ما با بیمه نامه معتبر قانون تجارت و بارنامه دولتی ارائه می گردند. ما در امر باربری متخصص هستیم و می توانید باربری تهران اهواز با خاور را با ما تجربه کنید.

 

خاور مبلی باربری به اهواز 

خاور مبلی یا سایر کامیونت هایی که دارای سقف می باشند چه به صورت فلزی و چه به صورت چادری می باشند و فضای بارگیری آنها دارای سقف می باشد، به خاور مسقف هم معروف هستند.

 

ماشین خاور ارزان حمل مبل را در سریع ترین زمان ممکن برای باربری تهران به اهواز در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

خاور مبلی نام دیگر همان خاور مسقف می باشند و چون برای حمل مبلمان هم از آن استفاده می شود، به مبلی هم از آن نام می برند.

 

بار مبل به دلیل فضای وسیعی که اشغال می کند نیازمند فضای بارگیری وسیع می باشد، که این نوع از کامیونت آن را تامین می کند.

 

خاور مسقف باربری به اهواز 

تنوع خودروی خاور در باربری تهران اهواز بسیار زیاد است. هر نوع خاور مناسب برای ارسال بار مشخصی است که باید از نظر وزن و حجم با بار در تناسب کامل باشد.

 

یکی از پرکاربردترین ماشین های خاور، مسقف است که مناسب ارسال اثاثیه منزل از تهران برای اهواز است.

 

این خودرو تجهیزات کامل را دارد و می تواند در طول مسیر از اسباب منزل در برابر لرزش های جاده محافظت کند. مشخصات مسقف از قرار زیر است:

 

  • طول: 4/5 متر
  • عرض: 2 متر
  • ارتفاع: از 2/5 تا 2/7
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 3 تن

 

بیشتر این کامیونت ها بیشتر برای مواقعی که بار حساس می باشد و یا هوا بارانی است و باران می بارد و بارندگی شدید در حال باریدن است و یا همچنین از لحاظ حجم بار داخل کامیونت مسقف جا می شود به کار می آیند.

 

خاور مسقف حمل اثاثیه منزل با قیمت مناسب را برای حمل و جابه جایی و باربری انواع لوازم منزل و جهیزیه و اسباب کشی از تهران به اهواز خاور مسقف و پتودار را برای حمل اثاث به اهواز از ما بخواهید.

 

حمل بار ارزان با خاور تهران اهواز 

حمل بار با خاور از تهران برای اهواز تخصص میثم لواسان است. ما با کمترین کرایه بهترین خدمات باربری را در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهیم.

 

کارشناسان میثم لواسان مجرب و آموزش دیده هستند که می توانند از ابتدا تا انتهای فرآیند باربری تهران اهواز را به انجام برسانند.

 

  • ارسال لوازم منزل و اداره ها
  • حمل آهن آلات با طول کم
  • ارسال مبلمان و جهیزیه
  • حمل پالت و کیسه مواد
  • حمل لوازم پلاستیکی

 

برای حمل بارهایی همچون مبلمان و اثاث منزل و لوازم خانگی، خاورهای مخصوص و پتودار را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات باربری آنلاین، انواع خاور باری را متناسب با نوع و وزن و ابعاد بار شما در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

حمل بار به اهواز با خاور 808 

یکی از انواع خاور 808 است که می توان برای ارسال انواع بار از تهران به اهواز به کار گرفته شود. مشخصات خاور 808 به شرح زیر است:

 

  • طول: 4 متر
  • عرض: 2 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 4 تن

 

انواع خاور توانایی حمل بار و کالا تا 4 تن را دارند که از می توانند از انواع شرکت های کامیونت سازی باشند که نام آشناترین آنها در تهران بنز هشتصد و هشت می باشد. حمل بار به اهواز با انواع خاور با ارزان ترین کرایه انجام می شود.

 

حمل بار به اهواز با خاور 608 

608 نیز از دیگر انواع خاور است که می تواند حدود 3 تن محموله را از تهران به اهواز انتقال دهد. مشخصات خاور 608 به شرح زیر است:

 

  • طول بارگیر: 4 متر
  • عرض بارگیر: 2 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 3 تن

 

توانایی حمل بار تا 3 تن را دارند که از می توانند از انواع شرکت های کامیونت سازی باشند. همانند ایسوزو و هیوندای و جک و خاور 608 برای ارسال بار به اهواز و حمل بار در ابعاد 4*2  مناسب است.

 

برای رزرو خاور ششصد و هشت با میثم لواسان از طریق شماره های زیر در تماس باشید. ما در کمترین زمان مجهزترین آن را برای شما فراهم می کنیم.

 

خاور تهران اهواز با بیمه نامه معتبر 

کلیه خدمات باربری و حمل بار به اهواز در شرکت حمل میثم لواسان با بیمه نامه معتبر به شما عزیزان ارائه خواهد شد. ما محموله شما را در سلامت کامل از مبدا به مقصد ارسال می کنیم.

 

بیمه باربری میثم لواسان برای انواع خاورها تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنا بیمه ایران است. باربری ارزان تهران به اهواز با بیمه نامه و بارنامه دولتی را میثم لواسان برایتان فراهم خواهد کرد.

 

میثم لواسان بیمه نامه معتبر قانون تجارت با سقف حداکثری تعهدات را برای شما در نظر دارد. ما با همکاری بیمه ایران معادل ارزش مالی بار شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

 

بارنامه دولتی خاور تهران اهواز

یکی از مجوزهای باربری تهران اهواز صدور بارنامه دولتی برای ارسال بار با خاور است. میثم لواسان با ارائه بارنامه اصلی یک باربری معتبر را برای شما رقم می زند.

 

در این سند کلیه اطلاعات درخصوص نوع بار، مبدا و مقصد و مشخصات صاحب بار درج می گردد. با این سند خودذو می تواند به راحتی در طول مسیر تردد کند.

 

برای دریافت خدمات باربری از تهران برای اهواز با خاور با کارشناسان تماس بگیرید. سفارش خود را ثبت کنید و از تخفیفات ما بهره مند شوید.

 

حمل بار دربستی با خاور تهران اهواز

یکی از خدمات میثم لواسان ارائه خدمات حمل بار با خاور از تهران برای اهواز است. حمل بار دربستی مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن سرعت باربری و حمل ایمن است.

 

ما با کرایه مناسب کلیه خدمات حمل بار با خاور تهران اهواز را در سریع ترین زمان ارائه می دهیم. میثم لواسان کلیه خدمات را به صورت تخصصی توسط کادری مجرب انجام می دهد.

 

تعرفه باربری با خاور تهران اهواز

نرخ حمل بار از تهران به اهواز ثابت نیست و باید مورد بررسی قرار بگیرد. کرایه ها بر اساس مصوبات اتحادیه باربری تهران محاسبه و اعلام می گردد.

 

ارزان ترین باربری را برای حمل بار با خاور تهران اهواز را از ما بخواهید. ارسال سریع، تخفیفات ویژه، مشاوره تخصصی، مجهزترین خودروهای باربری و پشتیبانی همه روزه از خدمات ماست.

سبد خرید
تماس سریع