هزینه-حمل-بار-به-سیرجان-از-تهران

هزینه حمل بار به سیرجان از تهران

هزینه حمل بار به سیرجان از تهران با کمترین کرایه باربری برای شما انجام می شود. هزینه حمل بار به سیرجان از تهران را به شرکت حمل و نقل میثم لواسان بسپارید.

می توانیم بار شما را در سریع ترین زمان به صورت دربستی به مقصد ارسال کنیم.

هزینه حمل بار به سیرجان از تهران 

سیرجان از جمله شهر هایی است که روزانه صدها دستگاه از انواع کامیون های باربری برای ارسال انواع بار به سیرجان فرستاده می شود.

این مهم است که نرخ کرایه باربری از تهران به شهرستان ها به ویژه سیرجان را بدانید. تا هنگام مواجهه بار مسئله باربری برخی از شرکت  های حمل و نقل سود نتوانند از شرایط و فقدان اطلاعات شما سو استفاده کنند

پس برای اطلاع از نرخ کرایه باربری انواع کامیون های حمل بار و هزینه حمل خودرو به شهرستان به سیرجان میثم لواسان را در این مقاله همراهی کنید. میثم لواسان افتخار خود را در ارائه خدمات باربری به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان می داند.

هزینه حمل بار به سیرجان با انواع ماشین

به طور کلی میثم لواسان خدمات باربری خود را به صورت دربستی برای سیرجان و تمامی شهر های اطراف به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای آشنایی بیشتر با انواع کامیون های حمل بار به سیرجان می توانید مقاله مربوط به آن را از همین سایت و در همین مقاله دریافت و مطالعه نمایید.

اما به طور کلی انواع خودرو های حمل بار به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  • ماشین های کوچک حمل بار های سبک به سیر جان
  • خودروهای های بزرگ حمل بار های سنگین به سیرجان

انواع ماشین باربری تهران سیرجان

نیسان دربستی حمل بار به سیرجان از جمله ماشین های کوچک حمل بار دربستی به سیرجان است. در واقع کوچکترین ماشینی که برای حمل بار در میثم لواسان ما می توانیم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نیسان توایی بار تا ظرفیت نهایتا 2 تن و 1.8 متر را دارد. برای اطلاع از هزینه باربری نیسان از تهران به سیرجان با ما در تماس باشید.

خاور مسقف دربستی حمل بار به سیرجان از جمله ماشین های باربری نسبتا بزرگ برای حمل بار به سیرجان است.

بیشترین استفاده آن برای اسباب کشی و حمل لوازمی است که باربری آنها نیاز به ظرافت بیشتری دارد تا تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار نگیرد. برای اطلاع از هزینه باربری خاور مسقف حمل بار به سیرجان با ما در تماس باشید.

همچنین از کامیون های تک و جفت که همان کامیون 6 چرخ و 10 چرخ هستند برای بارهایی با وزن 10 تا 15 تن می توانید استفاده کنید و طول بار شما می تواند تا 6 متر باشد. بعد از این کامیون ها می رسیم به تریلی ها تریلی ها انواع مختلفی دارند:

  • تریلی کفی
  • بغل دار
  • ترانزیت چادری

برای حمل بار های خود تا تناژ 25 تن می توانید از این تریلی ها استفاده کنید. تریلی کفی به دلیل اینکه بغل ندارد بیشتر برای حمل بار های لوله و میلگرد و آهن که به صورت بندیل هستند استفاده می شود.

تریلی بغلدار برای بارهایی مثل رول های ورق کوچک، اتصالات و خرده ریز هایش استفاده می شود که نیاز به بغل دارند. از ترانزیت برای حمل بارهایی مثل مواد غذایی، خوراکی، لبنیات روغن استفاده می شود.

سبد خرید
تماس سریع