کفی-تهران-تبریز

کفی تهران تبریز

سامانه حمل و نقل و باربری میثم لواسان ( ارائه دهنده انواع تریلی کفی تهران تبریز ) با افتخار اعلام می کند که بیش از سی سال است که در زمینه حمل و جابه جایی بار از تهران به شهرستان ها فعالیت می کند.

 

انواع تریلی کفی تهران تبریز را با کمترین نرخ کرایه باربری در اختیارتان قرار می دهد. کفی ها یکی از پرکاربرد ترین تریلی ها هستند که برای حمل بارهای شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

اگر برای ارسال بار از تهران به شهرستان، تریلی کفی موردنیاز شما است، با ما در این مقاله همراه باشید. ارزان ترین تعرفه باربری کفی حمل بار به تبریز را از ما بخواهید.

 

میثم لواسان نام آشناترین سامانه حمل و نقل شهری و بین شهری در تهران است میثم لواسان متخصص در حمل بار با تریلی کفی از تهران به شهرستان ها است.

 

حمل بار با کفی تهران تبریز 

روزانه برای حمل بار از تهران انواع کامیون ها مورد نیاز است تریلی کفی از پرترددترین ماشین های باری است.

 

تریلی کفی جزو ماشین های باری سنگین است که عموما برای حمل بارهایی چون آهن آلات، پالت و کیسه مواد مناسب است.

 

شرکت حمل و نقل میثم لواسان با دسترسی به بزرگ ترین سامانه حمل و نقل و باربری کشور، در سریع ترین زمان ممکن می تواند کفی حمل بار به تبریز را در اختیارتان قرار دهد.

 

حمل بار با کفی تبریز از بازار آهن

انواع تریلی کفی را در سریع ترین زمان ممکن برای حمل بار از بازار آهن برای تبریز از تهران در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

میثم لواسان نزدیک ترین باربری در نزدیکی بازارهای آهن تهران است. شاد آباد، آهن مکان، خلازیر، خیابان ستاره، شورآباد، رجایی، ترانسفور، مهدی آباد، شمس آباد و آسیاب قرمز.

 

میثم لواسان کلیه اقدامات لازم را برای ارسال محموله های 15 تا 23 تنی با کفی را برای شما با خدمات ویژه ارائه می دهد.

 

ارسال با بیمه نامه معتبر قانون تجارت ایران و بارنامه دولتی را از ما بخواهید. کارشناسان ما صفر تا صد حمل بار به تبریز با کفی را برای شما انجام می دهند.

 

آشنایی با کفی تهران تبریز 

تریلی ( کفی 18 چرخ ) یکی از کامیون های کشنده مورد نیاز در صنعت حمل و نقل می باشد. مشخصات کلی کفی ها به شرح زیر است:

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/45 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن

 

کفی ها عموما دارای 2 نوع کشنده هستند که متناسب با طول بار شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد. تریلر کفی 18 چرخ از طول 12/20 الی 13/60 موجود می باشد.

 

پس برای اعلام بار و درخواست کفی باربری برای تبریز لازم است طول بار را در اختیار کارشناسان حمل بار به شهرستان قرار دهید تا بتوانند، متناسب با نوع بار کفی موردنیاز را در اختیار شما قرار دهد. کفی ها برای حمل بار تا ظرفیت 22 تن از تهران به تبریز مناسب است.

 

حمل بار با کفی تهران تبریز با بیمه نامه و بارنامه 

تریلی کفی برای اینکه بتواند به راحتی عبور و مرور کند و مانعی در جریان حمل و تردد نداشته باشد باید دارای بارنامه باشد.

 

البته بارنامه فقط در باربری بیرون شهر الزامی است و برای درون شهر اگر پلیس راه نباشد ضروری نیست.

 

وقتی از تهران به شهرستان اقدام به باربری شود بارنامه لازم است و بدون آن پلیس راه مجوز عبور را به ماشین باری نمی دهد.

 

بارنامه نوعی سند است که بیان می کند باری مشخص از مبدایی معین در حال ارسال به مقصد مشخص است. این سند دولتی است. در مواقعی که بارنامه اجباری است، بیمه نامه نیز باید صادر صادر شود.

 

در باربری درون شهری اگر صاحب بار تمایل به بیمه کردن محموله ندارد می تواند با حواله یا بیجک بار را انتقال دهد و کلیه مسئولیت به عهده خودش است.

 

اما در مواردی که باید بار بیمه گردد باربری مکلف است که اقدام کند و در صورت بروز خسارت به محموله از زمان بارگیری تا تخلیه این شرکت بیمه است.

 

باید طبق آنچه مقرر شده و در قرارداد ذکر شده است به جبران خسارت بپردازد. ما با دقت بالا کلیه پروسه باربری را انجام می دهیم و در اسرع وقت اقدام به تحویل بار می نماییم.

 

حمل بار دربستی با تریلی کفی از تهران به تبریز

دو روش باربری وجود دارد، خرده بار که باربری بار چند نفر را زمانی که حجم یک خودرو را کامل کرد به صورت یکجا ارسال می کنند.

 

حمل بار دربستی که روشی ایمن است و خودروی باری صرفا برای حمل بار شما سفارش داده می شود. سریع تر به دست شما می رسد و سلامت بارتان بیشتر مورد حفاظت قرار می گیرد.

 

در خصوص هزینه همان طور که مشخص است خرده بار ارزان تر است. در روش دربستی میزان کرایه به دلیل حجم بار و نوع خودروی مورد نیاز بیشتر است.

 

چون باید از ماشین های مجهز و به روز برای باربری استفاده کرد. با توجه به اینکه باربری دربستی نیازمند بیمه نیز هست، حق بیمه نیز به آن اضافه می گردد.

 

در کل باید متناسب با نوع بار خودروی باربری را انتخاب کرد اینکه نیسان مورد نیاز است یا انواع تریلی کرایه متفاوتی خواهد داشت.

 

مرجع تعیین مبلغ باربری، اتحادیه است که با توجه به جمیع شرایط قیمت را تعیین کرده و به باربری ها اعلام می کند و در صورت مشاهده هر تخلفی در راستای هزینه حمل، اقدام به رسیدگی می نماید.

 

اعلام بار کفی تبریز

لازم است بدانید اعلام بار کفی تهران تبریز به این معنا است که شما مشخصات بار خود را ثبت می کنید تا  کارشناسان باربری کفی تبریز را با قیمت مناسب و تجهیزات لازم برای شما فراهم کنند.

 

در سامانه های خود اعلام می کنند که باری با مشخصات معین برای یکی از شهرستان ها وجود دارد. رانندگان تماس گرفته و پس از توافق بر سر قیمت برای انجام بارکیری به مبدا می روند.

 

اعلام بار کفی تبریز رایگان است و میثم لواسان هزینه بابت این خدمات دریافت نمی کند. اعلام بار در سریع ترین زمان انجام می شود و کادر حمل بار با کفی تبریز میثم لواسان همه شرایط را برای تسریع امر باربری مبذول می دارند.

 

نرخ کرایه کفی تهران تبریز

همانطور که می دانید قیمت ها در بازار ثبات ندارد و دائما در حال افزایش است. این بی ثباتی در باربری نیز تاثیر داشته و موجب بالا رفتن کرایه ها می شود.

 

نرخ باربری تهران تبریز با کفی عدد مشخصی ندارد و باید توسط کارشناسان کلیه علل موثر مورد بررسی قرار بگیرد تا قیمت مشخص شود.

 

میثم لواسان با ارزان ترین کرایه انواع محموله ها را از تهران برای تبریز با کفی ارسال می کند. ما در سریع ترین زمان بهترین خدمات باربری را ارائه می دهیم.

 

هر روزه می توانید برای ثبت سفارش حمل بار با کفی تهران تبریز با ما تماس بگیرید. ما بیمه نامه معتبر و تخفیفات ویژه برای شما در نظر داریم.

 

مقالات مرتبط:

چه بار هایی از تهران به تبریز با کفی حمل می شوند؟

بار های مختلفی از قبیل آهن آلات - تیرآهن-دکل-ورق-لوله-کیسه جانبو-پالت-مواد خوراکی-مواد دارویی-مواد شیمیایی- و... با انواع خودرو های مناسب از تهران به تبریز حمل و ارسال می شوند.

باری که با کفی از تهران به تبریز حمل می شود باید بیمه شود؟

با توجه به اینکه حمل بار از تهران به تبریز در دسته باربری بیرون شهری است و باید بارنامه دولتی صادر شود برای بیمه کردن بار الزام وجود دارد و باربری مکلف به صدور بیمه نامه می باشد.

سبد خرید
تماس سریع