کفی تهران شیراز

کفی تهران شیراز و تریلی 18 چرخ برای حمل بار از تهران به شیراز و تریلی کفی برای حمل بار 22 تنی از تهران به شیراز را از میثم لواسان بخواهید. مجموعه ما متخصص در ارائه انواع کفی تهران شیراز است.

 

کفی ها یکی از پرکاربردترین تریلی ها هستند که برای حمل بارهای شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند. اگر برای حمل بار به شهرستان، تریلی کفی مورد نیاز شما است، با ما در این مقاله همراه باشید.

 

ارازن ترین تعرفه باربری کفی حمل بار به شیراز را از ما بخواهید. میثم لواسان متخصص در حمل بار با تریلی کفی از تهران به شهرستان ها است.

 

حمل بار با کفی تهران شیراز

حمل بار ارزان تهران به شیراز با تریلی کفی را به میثم لواسان بسپارید. روزانه برای حمل بار از تهران انواع کامیون ها موردنیاز است تریلی کفی از پر ترددترین ماشین های باری است.

 

تریلی کفی جزو ماشین های باری سنگین است که عموما برای حمل بارهایی چون آهن آلات، پالت و کیسه مواد مناسب است. میثم لواسان نام آشناترین سامانه حمل و نقل شهری و بین شهری در تهران است.

 

شرکت حمل میثم لواسان با دسترسی به بزرگترین سامانه حمل و نقل و باربری کشور، در سریع ترین زمان ممکن می تواند کفی حمل بار به شیراز را در اختیارتان قرار دهد.

 

حمل بار با کفی تهران شیراز از بازار آهن

انواع تریلی کفی را در سریع ترین زمان ممکن برای حمل بار از بازار آهن برای شیراز در اختیارتان قرار خواهیم داد. میثم لواسان نزدیک ترین باربری در نزدیکی بازار های آهن تهران است.

 

شاد آباد، آهن مکان، خلازیر، خیابان ستاره، شورآباد، رجایی، ترانسفور، مهدی آباد، شمس آباد و آسیاب قرمز باربری ارزان تهران به شیراز با تریلی کفی، از بازارهای آهن تهران تخصص میثم لواسان است.

 

ارسال دربستی به شیراز با تریلی کفی

خدمات دربستی با کرایه مناسب ارائه می گردند. خودرویی که برای انتقال بار شما درنظر گرفته می شود اختصاصی محموله شما را ارسال می کند.

 

تمامی تریلی های کفی که میثم لواسان برای ارسال بار به شیراز در اختیار شما قرار می دهد به صورت حمل بار دربستی به شیراز است.

 

  • حمل دربستی آهن آلات به شیراز با تریلی کفی
  • ارسال دربستی میلگرد و تیرآهن و نبشی و ناودانی
  • حمل دربستی دکل و تیر برق به شیراز با تریلی کفی
  • ارسال دربستی ورق و لوله به شیراز با تریلی کفی
  • حمل دربستی کیسه مواد و کیسه جامبو ( جامبو بگ ) به شیراز با تریلی کفی
  • ارسال دربستی پالت به شیراز با تریلی کفی

 

آشنایی با کفی تهران شیراز

برای حمل بار با انواع کامیون ها و تریلی های باربری، لازم است که آشنایی سطحی درباره آن داشته باشید. کفی ها یکی از انواع تریلی ها هستند که در اینجا به صورت مختصر به مشخصات آن اشاره خواهیم کرد.

 

کفی دیواره ندارد و کف آن از جنس آهن و یا چوب ضدآب است. این خودرو برای انتقال محموله هایی که بسته بندی هستند اصلا مناسب نیست.

 

از کفی برای حمل بارهایی که استاندارد متعارف ندارند یا شکل آن استاندارد نیست استفاده می شود. برای دریافت خدمات کفی تهران شیراز با ما تماس بگیرید.

 

 

حمل بار با انواع کفی از تهران

تریلی ( کفی 18 چرخ ) یکی از کامیون های کشنده مورد نیاز در صنعت حمل و نقل می باشد. مشخصات کلی کفی ها به شرح زیر است:

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/45 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن

 

کفی ها عموما دارای 2 نوع کشنده هستند که متناسب با طول بار شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد. تریلر کفی 18 چرخ از طول 12/20 الی 13/60 موجود می باشد.

 

پس برای اعلام بار و درخواست کفی باربری برای شیراز لازم است طول بار را در اختیار کارشناسان حمل قرار دهید تا بتوانند، متناسب با نوع بار کفی مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

 

 برای حمل بار به شیراز تا ظرفیت 22 تن باید از انواع تریلی های 18 چرخ استفاده کنید. جهت رزرو تریلی کفی 18 چرخ با سامانه باربری میثم لواسان تماس بگیرید.

 

تریلی کفی تهران شیراز با بیمه نامه

کفی باربری شما را تحت پوشش بیمه باربری، بیمه ایران قرار خواهم داد. باربری برای شیراز از تهران در شرکت حمل و نقل میثم لواسان تحت پوشش بیمه ایران انجام می شود.

 

بیمه نامه میثم لواسان بیمه قانون تجارت ایران است که تا سقف حداکثری تعهدات را پوشش می دهد. ارزش مالی بار شما بیمه می شود تا در صورت ورود خسارت قیمت آن پرداخت شود.

 

سند بیمه به منزله ضمانت سلامت بار است که با داشتن آن با خیالی آسوده می توانید حمل بار تهران شیراز را تجربه کنید.

سبد خرید
تماس سریع