بغلدار-تهران-رشت

بغلدار تهران رشت

برای دریافت خدمات حمل بار با بغلدار تهران رشت لازم است با یک شرکت حمل و نقل معتبر در تهران همکاری داشته باشید.

 

میثم لواسان به عنوان بزرگ ترین سامانه حمل بار اینترنتی در تهران است و به صورت تخصصی خدمات باربری با بغلدار تهران رشت را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

شرکت حمل میثم لواسان بیش از سی سال است که در زمینه حمل و باربری برای رشت فعالیت می کند و بغلدار یکی از مهم ترین ماشین ها باری است که برای ارسال بار به رشت است.

 

میثم لواسان با پایین ترین تعرفه باربری در اختیارتان قرار خواهد داد. سامانه باربری میثم لواسان سریع ترین راه برای درخواست تریلی بغلدار جهت ارسال بار به رشت است.

 

تنها کافی است با یک تماس بغلدار باربری به رشت خود را از سامانه حمل و نقل و باربری میثم لواسان به صورت آنلاین درخواست کنید.

 

ارزان ترین کرایه حمل با بغلدار تهران رشت:

  • 02133864006

 

باربری ارزان با بغلدار دربستی از کرج و تهران به رشت 

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از مهم ترین مبداها برای ارسال بار با تریلی بغلدار به رشت است. اگر برای ارسال بار به رشت نیاز به تریلی بغلدار دارید با میثم لواسان در این مقاله همراه باشید.

 

با ارزان ترین نرخ کرایه باربری با بغلدار بار شما را به رشت ارسال می کنیم. شرکت حمل و نقل میثم لواسان مفتخر است که از پیشتازان حمل بار به با تریلی بغلدار از تهران به شهرستان ها است.

 

سابقه طولانی مدت میثم لواسان در ارسال بار با تریلی بغلدار به رشت موجب شده تا به تمامی رانندگان و کامیون داران فعال در خط تخصصی تهران رشت دسترسی داشته باشد.

 

دسترسی به تمامی رانندگان فعال در خط تهران رشت موجب شده تا بتوانیم با پایین ترین نرخ کرایه باربری بغلدار حمل بار به رشت را برای شما فراهم کنیم.

 

بغلدار دربستی از شهرک صنعتی تهران و کرج برای رشت

میثم لواسان ارائه دهنده کلیه خدمات باربری از شهرک های صنعتی تهران است. برای حمل بار از شهرک های صنعتی تهران به رشت، انواع تریلی بغلدار را با ارازن ترین تعرفه در اختیارتان قرار می دهیم.

 

سرویس های باربری میثم لواسان ارسال بار از تمام شهرک های صنعتی تهران و کرج به رشت به صورت همه روزه است.

 

برای درخواست تریلی بغلدار به منظور ارسال بار از شهرک های صنعتی تهران به رشت، سریع ترین راه ثبت سفارش آنلاین است.

 

از جمله مهم ترین شهرک ها صنعتی هستند که میثم لواسان همه روزه انواع تریلی از جمله تریلی بغلدار را به آنجا ارسال می کند.

 

دیگر خدمات مجموعه ما نیز به صورت دربستی با بهترین کیفیت در کم ترین زمان ممکن ارائه می گردد. برای خدمات زیر می توانید با ما تماس بگیرید:

 

  • نیسان حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • وانت حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • تک حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • جفت حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • مسقف حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • روباز حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • خاور مبلی حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • 911 حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • 608 حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • 808 حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت
  • 800 حمل بار دربستی از تهران و کرج برای رشت

 

مشخصات بغلدار حمل بار به رشت از تهران و کرج

تریلی لبه دار بغل بازشو هستند که این قابلیت برای بارهایی که با لیفتراک بارگیری می شوند بسیار مناسب است. بغلدار تهران رشت دارای مشخصات زیر است:

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/45 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن

 

تریلی بغلدار 18 چرخ یکی از کامیون های کشنده موردنیاز در صنعت حمل و نقل می باشد و برای حمل انواع آهن آلات و بارهای دوازده متری و سایر بارها و کالاهای تجاری که این بارها به صورت فله و خرده ریز می باشد.

 

تریلی کفی 18 چرخ نمی تواند حمل کند و برای آن غیر قابل مهار می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. باربری ارزان تهران به رشت با تریلی بغلدار را با میثم لواسان تجربه خواهید کرد.

 

حمل انواع بار به رشت با بغلدار باربری از تهران و کرج

تریلی حمل بار تهران به رشت همانطور که می دانید با توجه با کشنده ای که دارند به سه دسته کفی، بغلدار و ترانزیت (چادری) تقسیم می شوند.

 

تمام تریلی ها توانایی حمل بار تا ظرفیت 22 تن را دارند. تفاوت تریلی بغلدار با سایر تریلی ها در نوع بارهایی است که حمل می کند.

 

به دلیل بغلدار بودن این تریلی ها می توانند انواع بارهایی که خرده ریز هستند و به صورت فله ای هستند را حمل کنند. اگر برای ارسال بار به رشت نیاز به تریلی بغلدار دارید. همین حالا با سامانه حمل میثم لواسان تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

 

برای حمل بار دربستی به رشت با تریلی بغلدار میثم لواسان بهترین انتخاب است. ما با ارزان ترین کرایه بهترین خدمات باربری تهران رشت با لبه دار را انجام می دهیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با بغلدار تهران به رشت با کادر میثم لواسان تماس بگیرید. کارشناسان هر روزه بهترین خدمات را برای شما با تخفیفات ارائه می دهند.

 

  • ارسال بار با بغلدار از شمال تهران و کرج به رشت
  • حمل بار با بغلدار از شرق تهران و کرج به رشت
  • ارسال بار با بغلدار از غرب تهران و کرج به رشت
  • حمل بار با بغلدار از حومه تهران و کرج به رشت
  • ارسال بار با بغلدار از مرکز تهران و کرج به رشت
  • حمل بار با بغلدار از جنوب تهران و کرج به رشت
  • ارسال بار با بغلدار از بازارآهن تهران و کرج به رشت
  • حمل بار با بغلدار از شهرک صنعتی تهران و کرج به رشت

 

بغلدار باربری حمل از کرج و تهران به رشت

بغلدار مناسب انواع بار 23 تنی از تهران برای رشت و دیگر شهرستان ها است. اگر باری دارید که در بسته بندی است این خودرو بسیار مناسب است.

 

میثم لواسان با کم ترین کرایه بهترین خدمات حمل تهران رشت را برای شما در نظر دارد. بیمه نامه کامل صادر می شود و برای تردد مجاز خودرو بارنامه دولتی ارائه می گردد.

 

اگر برای خدمات باربری برای شهرهای زیر تریلی بغلدار نیاز دارید با کم ترین کرایه و بهترین خدمات در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

بغلدار تهران و کرج به رشت با بیمه نامه باربری معتبر 

بغلدار 18 چرخ حمل بار به رشت را با بیمه ایران از میثم لواسان بخواهید. کلیه خدمات حمل بار ارزان به رشت میثم لواسان برای ارسال بار به رشت با بیمه نامه و بارنامه تمبردار امکان پذیر است.

 

بیمه نامه میثم لواسان بیمه قانون تجارت ایران است که تعهدات را تا سقف حداکثری پوشش می دهد. اگر در مسیر باربری با لبه دار تهران رشت خسارتی به بار وارد شود قیمت آن معادل ارزش مالی بار صادر می شود.

 

ما یک باربری خوب و معتبر را با بیمه نامه معتبر برای شما انجام می دهیم. با ما نگران سلامتی بار خود نباشید ما با بیش از 30 سال سابقه متخصص باربری هستیم.

سبد خرید
تماس سریع