ترانزیت-تهران-اردبیل

ترانزیت تهران اردبیل

برای ارسال انواع کالاها تجاری و بازرگانی و تا ظرفیت 22 تن ترانزیت تهران اردبیل مورد نیاز خود را از سامانه حمل و نقل اینترنتی میثم لواسان درخواست کنید تا با کمترین تعرفه ترانزیت تهران اردبیل را تحت پوشش کامل و حداکثری بیمه ایران در اختیارتان قرار دهد.

 

خدمات باربری میثم لواسان برای حمل بار شهری و بین شهری تماما آنلاین و اینترنتی بوده و همین مسئله موجب شده تا بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن ترانزیت باربری را در اختیارتان قرار دهیم.

 

سامانه حمل بار اینترنتی میثم لواسان بزرگ ترین و اولین سامانه هوشمند باربری در ایران است. برای درخواست انواع ترانزیت و تریلی چادری جهت حمل بار از تهران به اردبیل، تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در انتها همین مقاله، درخواست خود را ثبت کنید.

 

تنها با یک تماس می توانید، انواع تریلی را برای حمل بار به اردبیل در محل بارگیری خود حاضر ببینید. باربری تهران به شهرستان کاملا تخصصی در سریع ترین زمان ارائه می گردد.

 

شماره تماس ما:

  • 021-33332425
  • 021-33864006

ارسال بار با ترانزیت از تهران به اردبیل

کلیه خدمات باربری میثم لواسان برای ارسال بار به اردبیل به صورت حمل بار دربستی به اردبیل است. اگر باری در تهران دارید که در حد ظرفیت یک ترانزیت است و می خواهید آن را با ترانزیت به اردبیل ارسال کنید، با میثم لواسان تماس بگیرید.

 

میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات حمل از تهران به شهرستان ها و به ویژه اردبیل است. شرکت حمل میثم لواسان بیش از سی سال است که در زمینه حمل بار به اردبیل فعالیت می کند. به جرات می توان گفت که میثم لواسان متخصص حمل بار با ترانزیت به اردبیل با نرخ باربری ارزان است.

 


باربری ارزان با ترانزیت تهران اردبیل

تریلی چادری ترانزیت را برای حمل انواع بار از سامانه حمل و نقل میثم لواسان بخواهید. میثم لواسان متخصص در حمل بار ارزان به اردبیل با انواع تریلی ترانزیت است و برای حمل انواع کالاهی تجاری و بارهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ترانزیت ها بیشتر برای حمل بارهایی که برای بنادر و لنگرگاه ها و نقاط صفر مرزی ارسال می شوند، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

چرا که از بین تمام انواع تریلی ها، تنها ترانزیت است که قابلیت پلمپ دارد. برای حمل بار به اردبیل لازم است ترانزیت موردنیاز خود را از یک شرکت حمل معتبر در تهران درخواست کنید.

 


مجوز باربری با ترانزیت 

عموما بارهایی که با ترانزیت حمل می شود از ارزش مالی بالایی برخوردار است و باید در باربری و اخذ مجوز های مربوط به باربری آن حساسیت زیادی به خرج دهید.

 

توصیه اکید ما به شما برای ارسال بار به شهرستان ها ( اردبیل ) این است که بدون بارنامه تمبردار و بیمه نامه معتبر اقدام به بارگیری نکنید و از یک شرکت حمل معتبر بخواهید که ترانزیت باربری را با تمامی مجوزهای موردنیاز در اختیار شما قرار دهند.

 

میثم لواسان خدمات باربری ارزان تهران به اردبیل را با ارائه کلیه مجوزها باربری به شما عزیزان ارائه می دهد. برای آشنایی با صفرتاصد خدمات باربری برای اردبیل میثم لواسان، با مشاوران حمل و نقل بین شهری میثم لواساناز طریق شماره ها زیر در تماس باشید.

 

ترانزیت تهران اردبیل با بیمه نامه معتبر

میثم لواسان تمام مجوزهای لازم برای حمل بار با ترانزیت به اردبیل را فراهم می کند. ازجمله این مجوزها بارنامه و بیمه نامه است. بیمه باربری میثم لواسان بیمه ایران است و بارنامه از طرف وزارت راه صادر شده و دارای کدرهگیری منحصر به فرد است.

 

خدمات بیمه ای ( بیمه باربری ) این اطمینان را به شما می دهد که بار ارسالی شما بدون هیچ آسیب یا خسارتی به اردبیل خواهد رسید و اگر خسارتی به آن وارد شود بیمه آن را تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.

 

شماره تماس ما:

  • 021-33332425
  • 021-33864006

 

بارنامه دولتی ترانزیت تهران اردبیل

باربری بین شهری تهران اردبیل با ترانزیت با بارنامه دولتی ارائه می گردد. این سند شامل اطلاعات کامل در خصوص بار و نوع خودرو است.

 

میثم لواسان برای تسریع امر باربری بارنامه دولتی را به صورت الکترونیکی صادر می کند. با کدرهگیری می توانید روند حمل را پیگیری کنید. هر روزه می توانید برای خدمات مشاوره ای به صورت رایگان با ما تماس بگیرید.

 


مشخصات ترانزیت تهران اردبیل

تریلی چادری 18 چرخ یا در اصطلاح ترانزیت دارای مشخصه ها زیر است. ترانزیت چادری 18 چرخ از طول 12/20 الی 13/60 و با ارتفاع 2/80 موجود می باشد و کشنده آن می تواند تا 22 تن بار را جا به جا کند.

 

  • طول: 12/20 متر
  • عرض: 2/5 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 22 تن
سبد خرید
تماس سریع