تک تهران شیراز

تک تهران شیراز و کامیون 6 چرخ برای شیراز و کامیون 10 تنی برای حمل بار به شیراز را از ما بخواهید. میثم لواسان تک تهران شیراز را برای ارسال انواع بار از تهران به شیراز در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

 

سامانه باربری میثم لواسان ارزان ترین نرخ کرایه باربری را برای حمل بار به شیراز با انواع کامیون تک برای شما فراهم خواهد کرد.

 

برای درخواست تک باربری از تهران به شهرستان ها با سامانه حمل بار میثم لواسان تماس بگیرید. حمل بار میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل الکترونیک است.

 

ارسال بار با تک تهران شیراز

برای حمل بار به شیراز انواع کامیونهای باربری و تک حمل بار به شیراز را از میثم لواسان بخواهید. یکی از رایج ترین و پرکاربردترین کامیون ها باری ارسال بار از تهران به شهرستان ها از جمله شیراز کامیون تک می باشد.

 

میثم لواسان با دسترسی به بزرگترین سامانه حمل و نقل و باربری کشور، در سریع ترین زمان ممکن تک باربری به شیراز را برای بارگیری انواع بار، خدمت شما ارسال می کند.

 

سامانه حمل بار به شهرستان میثم لواسان سازوکاری شبیه به اسنپ دارد و تمامی کامیون های تک که در خط تهران به شیراز فعالیت می کنند در این سامانه حضور دارند.

 

به محض اعلام بار شما در سامانه حمل و نقل میثم لواسان، ارزان ترین و کم تعرفه ترین کامیون باربری را برای رزرو خواهیم کرد.

 

باربری معتبر تک تهران شیراز 

باربری ارزان تهران به شیراز از جمله خدمات شرکت حمل و نقل میثم لواسان است که به صورت همه روزه با انواع کامیون ها و به ویژه تک انجام می شود.

 

ما با بیش از 30 سال سابقه در امر باربری متخصص حمل بار با تک تهران شیراز هستیم. بهترین و مجهزترین خودروها را برای شما فراهم می کنیم.

 

ارسال در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب و متخصص میثم لواسان ارائه می گردد. برای دریافت خدمات هر روزه با ما تماس بگیرید.

 

حمل انواع بار با تک تهران شیراز 

آشنایی با انواع کامیون ها در زمینه حمل و نقل و باربری یکی از ضروریات است. لزوم آشنایی با انواع کامیون های باربری در چیست؟

 

  • صرفه جویی در هزینه های باربری
  • حمل اصولی بار بدون هیچ آسیب یا ضربه ای به آن
  • سرعت در باربری تهران شیراز
  • مهار بار به بهترین شکل ممکن

 

در این مقاله کامیون مورد بحث ما، کامیون تک است که به صورت اجمالی به بررسی آن خواهیم پرداخت. اسم دیگر کامیون های تک، 6 چرخ بوده که مشخص می کند این کامیون 6 چرخ دارد.

 

تک ها قابلیت حمل بار تا ظرفیت 10تن را دارند. بسیاری از مردم نیز تک ها را به اسم کامیون ها 10 تنی می شناسند.

 

بنز تک، بنز شش چرخ (بنز 6 چرخ)، کامیون 10 تنی، تک 6 چرخ را برای حمل انواع بار از تهران به شیراز از ما بخواهید.

 

دسته کم یابی از تک ها هستند که به تک بغل بازشو معروفند. تک های بغل بازشو از طرفین باز می شود و برای حمل بار هایی که بارگیری آنها با لیفتراگ است، مناسب خواهد بود.

 

چه بار هایی را می توان با کامیون تک به شیراز ارسال کرد؟

خودروی تک یکی از کامیون های ارسال بار به شیراز است که می تواند برای باربری داخل شهر و بین شهر به کار گرفته شود. اتاق (بارخور) کامیون تک دارای مشخصات زیر است:

 

  • طول: 5/80 متر
  • عرض: 2/20 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 10 تن

 

تک برای حمل انواع بار که بتوان وزن آن را در حد 10 تن و ابعاد آن را در حد 5.80*2.20 تنظیم کرد مناسب است. کلیه خدمات باربری با کرایه مناسب و کیفیت عالی ارائه می گردد.

 

  • ارسال انواع آهن آلات از تهران به شیراز با 6 چرخ
  • حمل انواع لوازم کارگاهی از تهران به شیراز با 6 چرخ
  • ارسال انواع گالن و بشکه از تهران به شیراز با 6 چرخ
  • حمل انواع مصالح و لوازم ساختمانی از تهران به شیراز با 6 چرخ
  • ارسال انواع پالت و کیسه جانبو از تهران به شیراز با 6 چرخ

 

عموما کامیون ها تک مجهز به چادر و پلاستیک هستند و برای حفاظت از بار شما در برابر آب دیدگی، از آن ها استفاده می کنند.

 

تک تهران شیراز با بیمه نامه معتبر

حمل بار با تک به شیراز را با بیمه ایران انجام می دهیم. حمل بار ارزان تهران به شیراز را با بارنامه تمبردار دولتی و بیمه نامه معتبر، از میثم لواسان بخواهید.

 

ما معادل ارزش مالی بار شما را بیمه می کنیم و در صورت ورود خسارت قیمت آن را پرداخت می کنیم. هر خسارتی که در مسیر حمل به شیراز به بار وارد شود قابل جبران است.

 

برای دریافت خدمات باربری تک تهران شیراز با کادر میثم لواسان تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. در سریع ترین زمان خدمات باربری ارائه می گردند.

 

کرایه تک تهران شیراز

نرخ باربری با تک تهران شیراز دائما در حال تغییر است و ثابت نیست. به همین دلیل باید از کارشناسان بخواهید تا هزینه باربری با تک را برای شما محاسبه کنند.

 

انواع بار تا 10 تن با تک قابل انتقال به شیراز است و کرایه تا حد زیادی به وزن بار بستگی دارد. برای دریافت خدمات باربری تک تهران شیراز باید نوع بار خود را اعلام کنید.

 

کارشناسان کلیه اقدامات لازم را برای شما انجام می دهند. با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

  • حمل بار به کرمانشاه
  • باربری تهران به آذربایجان
  • باربری تهران به کردستان
  • حمل بار به نهاوند
  • باربری تهران به قشم
  • باربری ارزان تهران به رشت 

 

باربری دربستی با تک تهران شیراز

کلیه خدمات میثم لواسان به صورت دربستی است. به این صورت که تک برای حمل بار شما اختصاص داده می شود و بار دیگری حمل نمی کند.

 

ارسال بار دربستی با تک با کرایه ارزان و بیمه نامه معتبر است. برای تردد مجاز خودرو در مسیر حمل نیز بارنامه رسمی صادر می کنیم.

سبد خرید
تماس سریع