تک-تهران-بندرعباس

تک تهران بندرعباس

تک تهران بندرعباس و کامیون 6 چرخ 10 تنی باربری به بندرعباس را برای حمل و جابه جایی انواع بار تا ظرفیت 10 تن از سامانه حمل و نقل میثم لواسان بخواهید.

 

میثم لوسان سال ها است که در خط تخصصی تهران به بندرعباس فعالیت دارد و انواع تک تهران بندرعباس را با کمترین نرخ کرایه در اختیار شما صاحبین بار عزیز قرار می دهد.

 

سامانه باربری میثم لواسان ارزان ترین نرخ کرایه باربری را برای حمل بار به بندرعباس با انواع کامیون تک را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

تک باربری به بندرعباس را تنها با یک تماس از سامانه اسنپ بار میثم لواسان درخواست کنید. میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل الکترونیک است.

 

  • حمل بار به اهواز با جفت
  • باربری تهران به لرستان با جفت
  • باربری تهران به مهران با جفت
  • حمل بار به کردستان با جفت
  • باربری تهران به اصفهان با جفت
  • باربری ارزان تهران به مشهد با جفت

 

ارسال بار با تک تهران بندرعباس

همه روزه برای ارسال بار از تهران به بندرعباس، انواع کامیون های باربری مورد نیاز است. یکی از رایج ترین و پر کاربردترین کامیون ها باری ارسال بار از تهران به شهرستان ها از جمله بندرعباس کامیون تک می باشد.

 

میثم لواسان با دسترسی به بزرگترین سامانه حمل و نقل و باربری کشور، در سریع ترین زمان ممکن تک باربری به بندرعباس را برای بارگیری انواع بار، خدمت شما ارسال می کند.

 

سامانه حمل و نقل میثم لواسان سازوکاری شبیه به اسنپ دارد و تمامی کامیون های تک که در خط تهران به بندرعباس فعالیت می کنند در این سامانه حضور دارند.

 

به محض اعلام بار شما در سامانه حمل و نقل میثم لواسان، ارزان ترین و کم تعرفه ترین کامیون باربری را برای رزرو خواهیم کرد.

 

باربری معتبر تک تهران بندرعباس 

به منظور باربری برای بندرعباس تا ظرفیت 10 تن پیشنهاد ما به شما حمل بار با تک 6 چرخ است. تک باربری به بندرعباس را برای حمل انواع بار ده تنی، با پایین ترین تعرفه حمل بار دربستی به بندرعباس از میثم لواسان بخواهید.

 

میثم لواسان پیشرو در باربری تهران به بندرعباس است. ما بهترین خدمات باربری را از تهران برای بندرعباس با ارزان ترین کرایه ارائه می دهیم. ارسال انواع بار در سریع ترین زمان ممکن توسط کادری مجرب است.

 

برای دریافت خدمت زیر فقط کافی است با ما تماس بگیرید:

 

 

حمل بار ارزان به بندرعباس با تک

برای حمل بار به بندرعباس انواع کامیون های سبک و سنگین حمل بار به بندرعباس را با تجهیزات کامل در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

تک حمل بار به بندر عباس از کاربردی ترین کامیون های باربری است که برای حمل بار بین شهری از تهران به بندرعباس مورد استفاده قرار می گیرد.

 

حمل انواع بار با تک تهران بندرعباس 

آشنایی با انواع کامیون ها در زمینه حمل و نقل و باربری یکی از ضروریات است. لزوم آشنایی با انواع کامیون های باربری در چیست؟

 

  • صرفه جویی در هزینه های باربری
  • حمل اصولی بار بدون هیچ آسیب یا ضربه ای به آن
  • سرعت در باربری
  • مهار بار به بهترین شکل ممکن

 

در این مقاله کامیون مورد بحث ما، کامیون تک است که به صورت اجمالی به بررسی آن خواهیم پرداخت. اسم دیگر کامیون های تک، 6 چرخ بوده که مشخص می کند این کامیون 6 چرخ دارد.

 

تک ها قابلیت حمل بار تا ظرفیت 10تن را دارند. بسیاری از مردم نیز تک ها را به اسم کامیون ها 10 تنی می شناسند.

 

بنز تک، بنز ش شش چرخ (بنز 6 چرخ)، کامیون 10 تنی، تک 6 چرخ را برای حمل انواع بار از تهران به بندرعباس از ما بخواهید.

 

دسته کم یابی از تک ها هستند که به تک بغل بازشو معروفند. تک های بغل بازشو از طرفین باز می شود و برای حمل بارهایی که بارگیری آنها با لیفتراگ است، مناسب خواهد بود.

 

مشخصات تک تهران بندرعباس

اتاق (بارخور) کامیون تک دارای مشخصات زیر است:

  • طول: 5/80 متر
  • عرض:  2/20 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 10 تن

 

تک برای حمل انواع بار که بتوان وزن آن را در حد 10 تن و ابعاد آن را در حد 5.80*2.20 تنظیم کرد مناسب است.

 

  • حمل انواع آهن آلات از تهران به بندرعباس با 6 چرخ
  • ارسال انواع لوازم کارگاهی از تهران به بندرعباس با 6 چرخ
  • حمل انواع گالن و بشکه از تهران به بندرعباس با 6 چرخ
  • ارسال انواع مصالح و لوازم ساختمانی از تهران به بندرعباس با 6 چرخ
  • حمل انواع پالت و کیسه جانبو از تهران به بندرعباس با 6 چرخ

 

عموما کامیون ها تک مجهز به چادر و پلاستیک هستند و برای حفاظت از بار شما در برابر آب دیدگی، از آن ها استفاده می کنند.

 

باربری برای بندرعباس از تهران میثم لواسان متخصص در ارسال انواع بار از تهران به بندرعباس لازم به ذکر است که کلیه خدمات باربری میثم لواسان به صورت حمل بار دربستی به بندرعباس است.

 

اگر بار شما از ظرفیت 10 تن کمتر است و می خواهید به صورت کنار باری آن را حمل کنید باید با باربری های خرده بار تماس بگیرید.

 

تک تهران بندرعباس با بیمه و بارنامه معتبر 

حمل بار با تک به بندرعباس را با بیمه ایران انجام می دهیم. حمل بار ارزان به بندرعباس با انواع کامیون تک را تحت پوشش بیمه ایران قرار خواهیم داد.

 

بیمه باربری به عنوان چتری است در برابر خطرات احتمالی که ممکن است حین امور باربری، سالم به مقصد رسیدن بار شما را تهدید کند.

 

حمل بار دربستی با تک تهران بندرعباس

میثم لواسان کلیه خدمات باربری با تک تهران بندرعباس را به صورت دربست ارائه می دهد. تک برای ارسال بار شما اختصاص داده می شود و بار دیگری همراه بار شما انتقال داده نمی شود.

 

ارزان ترین تعرفه را برای حمل بار با تک پرداخت می کنید و بهترین خدمات را دریافت می کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سبد خرید
تماس سریع