نکات-مهم-حمل-بار

نکات مهم حمل بار

درخصوص باربری لازم است نکات مهم حمل بار رعایت شود. برای این منظور راه کارهایی وجود دارد که باید نسبت به آن ها اطلاعات کافی داشته باشید.

 

باربری برای شهرستان با دشواری هایی مواجه است که توجه نداشتن به آن ها ممکن است خسارات مالی زیادی را به بار آورد. پس لازم است در این خصوص بررسی های لازم به عمل آید.

 

حمل بار به دو صورت انجام می شود: باربری داخل یک شهر و باربری از یک شهر به شهر دیگر.

 

 

باربری درون شهری خطرات کمتری نسبت به باربری بین شهری دارد. شرکت های حمل و نقل باید کلیه اقدامات لازم را برای به سلامت رسیدن بار به مقصد انجام دهند.

 

باید در انتخاب باربری دقت کنید تا عملیات حمل بار به درستی انجام شود. یک باربری با سابقه که تخصص در امر حمل و نقل دارد همیشه یک گزینه مناسب برای ارسال بار است.

 

بایدها و نبایدهای باربری را برای شما در این مقاله به تفصیل شرح می دهیم تا در زمان انتخاب باربری دچار خطا و اشتباه نشوید.

 

نکات باربری بسیار هستند اما کاربرد زیادی دارند که توجه به آن ها در جلب رضایت صاحبان بار بسیار موثر هستند.

 

با ما همراه باشید تا صفر تا صد نکات مهم حمل بار به شهرستان را بررای شما شرح دهیم.

 

  • باربری تهران شهرستان از حومه
  • ارسال بار از شمال شهرستان به هریس
  • باربری تهران شهرستان از بازارآهن
  • ارسال بار از شرق شهرستان به هریس
  • باربری تهران شهرستان از شهرک صنعتی
  • ارسال بار از غرب تهران به شهرستان

 

نکات مهمی که برای حمل بار بین شهری که باید رعایت شود

باربری بین شهری این گونه است که بر فرض شما می خواهید باری را از تهران به خراسان رضوی ارسال کنید. در این حالت روش باربری، بیرون شهری است که باید مواردی را در نظر گرفت.

 

این روش مورد استفاده برای افراد حقیقی و حقوقی است. کارخانه ها نیز برای ارسال بار خود از محل استقرار تا مقصد با این روش باربری می کنند.

 

برای باربری به خارج از شهر باید بارتان را به درست ترین شکل بسته بندی کنید تا در طول مسیر به دلیل لرزش های جاده دچار آسیب نشود.

 

لذا کلیه اقدامات لازم برای حفظ ایمنی محموله ها و بار ها باید ترتیب داده شوند تا صاحب بار آسوده خاطر باشند.

 

خصوصا در اسباب کشی که کالا و اثاثیه حساس هستند. این بار ها به دلیل شکستنی بودن باید تحت مراقبت باشند تا در مسیر تلف نشوند. مثلا از پلاستیک های حباب دار استفاده شود.

 

وسایل در کارتن های سفت و ضخیم قرار داده شوند تا اگر افتادند یا ریزش کردن توسط کارتن محافظت شوند.

 

کادر کارشناسی باید افرادی با تجربه و با تخصص باشند که بتواند کلیه امور حمل بار را در سریع ترین زمان به انجام برسانند و فرآیند باربری را دچار تعویق و یا تاخیر نکنند.

 

نکات هزینه باربری به شهرستان

اگر برای حمل محموله و بار خود از تهران به شهرستان ها باربری مناسب را انتخاب کنید بیش از نیمی از راه را رفته اید. زیرا شرکت حمل بار معتبر و مطمئن برای حفظ مشتریان خود کلیه نکات مهم را در نظر دارد.

 

هم چنین پایبند اصول و مقررات است. باربری خوب از نرخ مصوبه اتحادیه باربری تبعیت دارد و اقدام به افزایش قیمت نمی کند.

 

باید در جریان باشید که اتحادیه در ابتدای هر سال با توجه به علل موثر هزینه حمل بار را معین می کند و به باربری ها ابلاغ می کند.

 

تجاوز از این نرخ بر خلاف قانون بوده و قابل پیگیرد در مراجع صالحه می باشد. شما در صورت رویت هم چنین خلافی می توانید برای رسیدگی به اتحادیه اعتراض کنید.

 

این نرخ با توجه خدماتی که برای باربری لازم است تعیین می شود. به طور مثال انتخاب نوع خودروی حمل بار که مناسب با بار شما از نظر وزن و حجم باشند.

 

بارنامه و بیمه نامه که برای عبور خودروی باربری از پلیس راه ضرورت دارد و موارد دیگر که در جای خود به بحث پرداخته می شود.

 

برای اطلاع از نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری با کادر کارشناسی در تماس باشید تا شما را از نرخ دقیق آن مطلع سازند.

 

نکات مهم در خصوص خودرو های حمل بار به شهرستان

در انتخاب ماشین باربری باید بسیار دقت کرد. زیرا وسیله حمل بار مهم ترین رکن در امر باربری می باشد که رعایت تناسب آن با محموله مورد تاکید است.

 

بار و محموله ای که قصد ارسال آن را دارید دارای وزن و حجمی است. خودرویی که انتخاب می شود باید توانایی تحمل این بار را در طول مسیر داشته باشد.

 

اگر تناسب رعایت نشود در مسیر تخلیه ممکن است دچار آسیب شوند. بار باید در ماشین باربری به طور کامل جای بگیرد و توسط خودرو پوشش داده شود.

 

به دلیل وجود خطرات احتمالی در جاده خودرو باید تجهیزات کامل را داشته باشد. سالم باشد و فرسوده نباشد بهترین خودرو، خودرویی است که به روز و مجهز باشد.

 

ماشین های باربری دارای تنوع زیادی است که هر کدام برای حمل باری به خصوص قابلیت دارد. بار ها به سه دسته سبک و سنگین و فوق سنگین تقسیم شده که خودروی خاص خود را می طلبد.

 

  • نیسان باربری تهران شهرستان
  • تک باربری تهران شهرستان
  • جفت باربری تهران شهرستان
  • مسقف باربری تهران شهرستان
  • 911 باربری تهران شهرستان
  • کفی باربری تهران شهرستان
  • لبه دار باربری تهران شهرستان
  • ترانزیت باربری تهران شهرستان

 

نکات-مهم-حمل-بار

 

نیسان باربری به شهرستان

این خودرو برای حمل بار در درون شهر و بیرون شهر مناسب است. توانایی حمل بار تا 2 تن را دارد و برای حمل اسباب منزل و اداره ها کاربرد دارد.

 

بسیار سریع است و محدودیتی در عبور و مرور ندارد. در اسرع وقت بار را در مقصد تحویل می دهد. ارزان ترین باربری را انتخاب کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

تریلی باربری به شهرستان

خودروی حمل بار تریلی دارای تنوع بالا است. هر کدام از این نوع می تواند نوع خاصی از محموله را جابه جا کند و ظرفیت مختلفی دارند.

 

برای ارسال بارهای سنگین بسیار مناسب و کاربردی هستند. هم در باربری درون شهری و هم بیرون شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تریلی کفی برای حمل بار ها تا 23 تن کاربرد دارد و می تواند بارهایی با ارتفاع غیر استاندارد را انتقال دهد.  بغلدار نوعی تریلی است که برای حمل بارهایی که بسته بندی می شوند مناسب است.

 

ترانزیت چادری برای ارسال بارهای مهم و حساس به کار گرفته می شوند و این خودرو مسقف است.

 

نکات مهم در خصوص بیمه نامه 

یکی از الزامات اتحادیه این است که باید بار را تحت پوشش بیمه قرار دهند تا در صورت ورود زیان صاحب بار بتواند اقدام به جبران خسارت کند.

 

بیمه نامه مانند چک در وجه حامل است که با در دست داشتن آن می توانید برای وصول قیمت خسارت به باربری یا شرکت بیمه مراجعه کنید.

 

قرارداد بیمه فی ما بین صاحب بار و شرکت حمل منعقد می شود و هر دو ذینفع هستند. بار مشتری بیمه شده و در صورت خسارت قیمت داده می شود.

 

شرکت نیز حق بیمه دریافت کرده و نوعی درآمد زایی به حساب می آید. ما پیشنهاد داریم که بار خود را بیمه کنید تا خیالتان آسوده باشد و دچار ضرر و زیان نشوید.

 

در حمل بار درون شهری می توانید بارتان را بیمه نکنید و با مسئولیت خود و صدور حواله اقدام به باربری نمایید. اما برای حمل بار بین شهرها باید برای حمل بار خود بیمه نامه صادر شده باشد.

 

باربری میثم لواسان با صدور بیمه نامه معتبر قانون تجارت ایران سلامت بار را در محل تخلیه تضمین می نماید.

 

نکات مهم در خصوص بارنامه دولتی

بارنامه نوعی سند است که به موجب آن باری مشخص برای مقصد و شخص مشخص در حال ارسال است. به عبارتی نشان از مالکیت صاحب بار دارد.

 

در باربری بین شهری بارنامه الزامی است و بدون آن امکان عبور از پلیس راه وجود ندارد و خودروی حمل بار متوقف می شود.

 

بارنامه توسط باربری صادر شده و به راننده تحویل داده می شود تا در مسیر دچار مانع نشود. شرکت میثم لواسان با صادر کردن بارنامه دولتی و رسمی امر حمل بار به شهرستان را سهولت می بخشد.

 

برنامه ریزی برای حمل بار به شهرستان

قبل از شروع باربری برای شهرستان باید برنامه ریزی کاملی داشته باشید. باید برای انتخاب باربری مناسب از افراد با تجربه کمک بگیرید تا انتخاب نادرست نکنید.

 

زمان مناسب برای حمل بار اصولا وسط هفته است زیرا اول و آخر هفته هم چنین تعطیلات بسیار شلوغ است و ممکن است مشکلاتی به وجود آید.

 

هماهنگی های لازم را نهایتا یک روز قبل انجام دهید تا اقدامات لازم در خصوص کرایه کارگر و خودرو صورت گرفته باشد. شما کافی است اطلاعات دقیقی را به کادر کارشناسی ارائه دهید.

نکات مهم حمل بار به شهرستان چیست؟

نکات مهمی که برای حمل بار به شهرستان باید بدانید عبارتند از انتخاب خودروی باربری مناسب با وزن و حجم بار، اطلاعات لازم در خصوص بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر، آگاهی از نکات مهم درباره هزینه باربری و... .

نکته مهم برای حمل بار در خصوص خودروی باربری چیست؟

نکته ای که در خصوص انتخاب خودروی حمل بار مهم است این است که باید با وزن و حجم بار تناسب داشته باشد و هم چنین سالم باشد و بتواند وزن بار را در مسیر طولانی تحمل کند.

سبد خرید
تماس سریع