تک-تهران-سراوان

تک تهران سراوان

شرکت حمل ونقل میثم لواسان، بهترین و معتبرترین سامانه حمل و نقل و باربری در تهران است و انواع کامیون ها از جمله تک تهران سراوان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

برای جابه جایی انواع بار تا ظرفیت 10 تن از تهران به سراوان، تک تهران سراوان را درخواست کنید. نرخ باربری طبق مصوبات اتحادیه باربری تهران مشخص می شود.

 

تک حمل بار به سراوان، 6 چرخ باربری به سراوان، شش چرخ حمل بار به سراوان. سامانه باربری میثم لواسان ارزان ترین نرخ کرایه باربری را برای حمل بار به سراوان با انواع کامیون تک را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

برای درخواست تک باربری از تهران به شهرستان ها با سامانه حمل بار میثم لواسان تماس بگیرید. میثم لواسان پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل الکترونیک است.

 

ارسال بار با تک تهران سراوان

همه روزه برای ارسال بار از تهران به سراوان، انواع کامیون های باربری موردنیاز است. یکی از رایج ترین و پر کاربردترین کامیون ها باری ارسال بار از تهران به شهرستان ها از جمله سراوان کامیون تک می باشد.

 

میثم لواسان با دسترسی به بزرگترین سامانه باربری کشور، در سریع ترین زمان ممکن تک باربری به سراوان را برای بارگیری انواع بار، خدمت شما ارسال می کند.

 

سامانه حمل و نقل میثم لواسان سازوکاری شبیه به اسنپ دارد و تمامی کامیون های تک که در خط تهران به سراوان فعالیت می کنند در این سامانه حضور دارند.

 

به محض اعلام بار شما در سامانه حمل و نقل میثم لواسان، ارزان ترین و کم تعرفه ترین کامیون باربری را برای رزرو خواهیم کرد.

 

ارسال بار در سامانه حمل و نقل میثم لواسان به صورت حمل بار دربستی به سروان است و امکان ارائه خدمات روباری یا اصطلاحا خرده بار را نداریم.

 

باربری با تک تهران سراوان 

باربری برای سراوان را به میثم لواسان بسپارید تا با انواع کامیون تک، 10 تن و تک 6 چرخ خدمات باربری برای سراوان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

حمل بار به سراوان با تک

برای حمل بار به سراوان انواع کامیون ها از جمله تک حمل بار به سراوان را در اختیارتان قرار می دهیم. میثم لواسان متخصص در باربری و ارسال بار با کامیون تک از تهران به سراوان است.

 

حمل بار ارزان به سراوان تخصص شرکت حمل و نقل میثم لواسان است و با پایینترین تعرفه باربری بار شما را به سراوان حمل خواهد کرد.

 

حمل انواع بار با تک تهران سراوان 

آشنایی با انواع کامیون ها در زمینه حمل و نقل و باربری یکی از ضروریات است. لزوم آشنایی با انواع کامیون های باربری در چیست؟

 

 

در این مقاله کامیون مورد بحث ما، کامیون تک است که به صورت اجمالی به بررسی آن خواهیم پرداخت. اسم دیگر کامیون های تک، 6 چرخ بوده که مشخص می کند این کامیون 6 چرخ دارد.

 

تک ها قابلیت حمل بار تا ظرفیت 10تن را دارند. بسیاری از مردم نیز تک ها را به اسم کامیون ها 10 تنی می شناسند.

 

بنز تک، بنز شش چرخ (بنز 6 چرخ)، کامیون 10 تنی، کامیون 6 چرخ را برای حمل انواع بار از تهران به سراوان از ما بخواهید.

 

دسته کم یابی از تک ها هستند که به تک بغل بازشو معروفند. تک های بغل بازشو از طرفین باز می شود و برای حمل بار هایی که بارگیری آنها با لیفتراگ است، مناسب خواهد بود.

 

چه بار هایی را می توان با کامیون تک به سراوان ارسال کرد؟

اتاق (بارخور) کامیون تک دارای مشخصات زیر است:

  • طول: 5/80 متر
  • عرض:  2/20 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 10 تن

 

تک برای حمل انواع بار که بتوان وزن آن را در حد 10 تن و ابعاد آن را در حد 5.80*2.20 تنظیم کرد مناسب است.

 

  • ارسال انواع آهن آلات از تهران به سراوان با 6 چرخ
  • حمل انواع لوازم کارگاهی از تهران به سراوان با 6 چرخ
  • ارسال انواع گالن و بشکه از تهران به سراوان با 6 چرخ
  • حمل انواع مصالح و لوازم ساختمانی از تهران به سراوان با 6 چرخ
  • ارسال انواع پالت و کیسه جانبو از تهران به سراوان با 6 چرخ

 

عموما کامیون ها تک مجهز به چادر و پلاستیک هستند و برای حفاظت از بار شما در برابر آب دیدگی، از آن ها استفاده می کنند.

 

تک تهران سراوان با بیمه نامه و بارنامه معتبر 

حمل بار با تک به سراوان را با بیمه ایران انجام می دهیم. میثم لواسان تک باربری به سراوان را تحت پوشش بیمه حداکثری و مطابق با قانون تجارت به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

کلیه خدمات باربری ارزان تهران به سراوان با بارنامه دولتی و تمبردار ارائه می شود. سلامت بار شما در مقصد تضمین می گردد.

سبد خرید
تماس سریع