جفت-تهران-مشهد

جفت تهران مشهد

برای حمل بار از تهران به مشهد و باربری از تهران به مشهد با جفت تهران مشهد انتخاب های بسیاری وجود دارد. میثم لواسان بهترین و اولین انتخاب برای حمل و جابه جایی بار از با انواع کامیون ها از جمله جفت تهران مشهد است.

 

میثم لواسان اولین شرکت حمل در تهران است که در خط تهران مشهد به صورت تخصصی و مستمر با نرخ باربری قانونی فعالیت می کند.

 

انواع کامیون های جفت را برای حمل بار از تهران به مشهد از سامانه حمل و نقل میثم لواسان درخواست کنید. کامیون های جفت را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

میثم لواسان با تکیه بر بیش از سی سال سابقه در زمینه حمل و نقل و باربری انواع کامیون ها ازجمله کامیون جفت را برای ارسال بار به مشهد با بیمه نامه و بارنامه معتبر به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

به منظور آشنایی با جفت باربری با ما در این مقاله همراه باشید تا هرآنچه را که درباره کامیون جفت و باربری به مشهد با کامیون جفت و حمل بار به مشهد با کامیون جفت لازم است بدانید به شما بگوییم.

 

باربری با جفت تهران مشهد

تهران به دلیل مرکزیت و پایتخت بودن به عنوان بزرگترین و پر رفت و آمدترین مبدا بارگیری و باربری از تهران به مشهد شناخته شده است.

 

باربری به مشهد با انواع کامیون ها امکان پذیر است، جفت باربری به مشهد، یکی از پرکاربردترین کامیون های حمل بار برای مشهد است.

 

اگر می خواهید با کمترین نرخ کرایه و ارزانترین تعرفه باربری بار خود را از تهران به مشهد ارسال کنید. به شما پیشنهاد می کنیم، جفت باربری خود را از سامانه حمل و نقل و باربری اینترنتی میثم لواسان درخواست کنید.

 

میثم لواسان نامی است آشنا در صنعت حمل و نقل جاده ای شهری و بین شهری. باربری بهینه و اقتصادی از تهران به مشهد تنها با باربری برای مشهد از تهران میثم لواسان ممکن است.

 

حمل بار به مشهد شرکت حمل و نقل میثم لواسان متخصص در ارائه انواع کامیون ها است. ما خدمات حمل بار با نیسان و تریلی و خاور را نیز ارائه می دهیم.

 

آشنایی با جفت تهران مشهد

مشخصات اتاق ( بارخور ) جفت به شرح زیر است:

 

  • طول: 6/80 متر
  • عرض: 2/25 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 15 تن

 

جفت یکی از انواع رایج کامیون های باربری است که توانایی حمل بار تا ظرفیت 15 تن را دارد. برخی از مردم جفت را با ظرفیت باربری آن می شناسند و به همین دلیل این کامیون را کامیون 15 تن می نامند.

 

کامیون 15 تن را برای حمل بار از تهران به مشهد، در اختیارتان قرار خواهیم داد. یکی از نام های معروف برای کامیون های جفت، کامیون 10 چرخ است که علت این نامگذاری تعداد چرخ های این کامیون می باشد.

 

کامیون های جفت 10 چرخ دارند و با توجه به اتاقشان می توانند تا 15 تن بار را جابه جا کنند.

 

  1. جفت 10 چرخ
  2. کامیون 10 چرخ ( ده چرخ )
  3. کامیون 15 تن ( پانزده تن )

 

برای حمل بار به مشهد، جفت 10 چرخ پانزده تنی را با ارزان ترین تعرفه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

حمل بار ارزان با جفت از تهران مشهد

باربری محدوده شرق تهران به شهرستان میثم لواسان کلیه خدمات باربری تهران مشهد با جفت را با ارزان ترین تعرفه ارائه می دهد. ما در سریع ترین زمان حمل بار به مشهد با جفت را برای شما فراهم می کنیم.

 

میثم لواسان توسط کادری مجرب خدمات باربری جفت تهران مشهد را کاملا تخصصی و تحت پوشش کامل بیمه نامه قانون تجارت ارائه می دهد.

 

  • ارسال بار از شمال تهران به مشهد با 6 چرخ
  • حمل بار از جنوب تهران به مشهد با 911
  • ارسال بار از شرق تهران به مشهد با مسقف
  • حمل بار از غرب تهران به مشهد با ده لبه
  • حمل بار با نیسان از حومه تهران به مشهد

 

تفاوتی ندارد مبدا شما برای حمل بار از کجای تهران است، سامانه حمل بار اینترنتی میثم لواسان در سریع ترین زمان ممکن جفت باربری را برای بارگیری به محل شما ارسال خواهد کرد.

 

باربری انواع بار با جفت تهران مشهد

برای حمل انواع بار به مشهد که دارای ابعاد 6.80*2.25 و وزن 15 تن است، جفت ده چرخ مناسب ترین کامیون است. همه روزه انواع بار از تهران به مشهد ارسال می شود که برای حمل آن جفت مناسب است.

 

هر نوع باری را از سرتاسر تهران برای مشهد با کمترین کرایه با بهترین خدمات ارسال می کنیم. ما حمل بار با جفت برای مشهد را تسهیل و تسریع می بخشیم.

 

  • ارسال کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی با جفت 15 تن به مشهد
  • حمل کیسه مواد و کیسه جانبو با جفت 15 تن به مشهد
  • ارسال لوله و اتصالات با جفت 15 تن به مشهد
  • حمل انواع آهن آلات با جفت 15 تن به مشهد

 

صدور بیمه و بارنامه معتبر جفت تهران مشهد 

جفت باربری تهران مشهد شما را تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنا بیمه ایران قرار خواهیم داد. کلیه خدمات باربری ارزان تهران به مشهد همراه با بیمه نامه و بارنامه به شما ارائه خواهد شد.

 

ارائه دهنده خدمات باربری با ماشین باری برای مشهد در کمترین زمان انجام می شود. بیمه نامه قانون تجارت ایران با حداکثر تعهدات به شما عزیزان ارائه می شود. در صورت ورود خسارت معادل ارزش مالی آن پرداخت می شود.

 

میثم لواسان با بیمه نامه معتبر قانون تجارت ایران سلامت محموله های شما را در مقصد تضمین می کند. یک باربری خوب و معتبر را از ما هدیه بگیرید.

سبد خرید
تماس سریع