خاور-تهران-تبریز

خاور تهران تبریز

خاور تهران تبریز و خاور مسقف حمل بار به تبریز و خاور روباز باربری به تبریز را با پایین ترین نرخ کرایه باربری از سامانه حمل و نقل اینترنتی میثم لواسان بخواهید.

 

میثم لواسان با دسترسی به بزرگترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری این اطمینان را به شما می دهد که با کمترین هزینه بار شما را با خاور تهران تبریز ارسال خواهد کرد.

 

خاورها انواع مختلی دارد که هر کدام برای حمل بار با ظرفیت های مشخص شده ای مناسب است. ما بهترین خاورهای باربری تهران تبریز را برای شما فراهم می کنیم:

 

  • مسقف برای تبریز از تهران
  • روباز برای تبریز از تهران
  • 808 برای تبریز از تهران
  • 608 برای تبریز از تهران
  • مبلی برای تبریز از تهران

 

اگر قصد ارسال بار با خاور به تبریز را دارید ما را تا انتها این مقاله همراهی کنید تا هر آنجه را درباره باربری با خاور  لازم است بدانید به شما بگوییم.

 

باربری با خاور تهران تبریز

خاورها از جمله متداول ترین و شناخته شده ترین ماشین های باری هستند که برای باربری های شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

برای باربری با خاور از تهران، انواع خاور را از سامانه حمل و نقل میثم لواسان بخواهید. خاور حمل بار دربستی به تبریز را تنها با یک تماس از سامانه حمل آنلاین میثم لواسان رزرو کنید.

 

شرکت حمل بار به شهرستان میثم لواسان یک باربری معتبر در سطح تهران است که بهترین خدمات حمل بار با خاور را در سریع ترین زمان ممکن توسط کادری مجرب ارائه می دهد.

 

باربری ارزان با خاور تهران تبریز

ارزان ترین نرخ کرایه را با بهترین کیفیت برای باربری از تهران به تبریز در اختیارتان قرار خواهیم داد. خاور باربری ارزان تهران به تبریز مناسب برای حمل بار تا ظرفیت 3 تن است.

 

ما علاوه بر خاور خدمات نیسان را نیز ارائه می دهیم و نیسان تبریز از تهران با کمترین کرایه انجام می شود.

 

خاور مبلی باربری به تبریز 

کامیونت هایی که دارای سقف می باشند چه به صورت فلزی و چه به صورت چادری می باشند و فضای  بارگیری آنها دارای سقف می باشد و به خاور مسقف هم معروف هستند.

 

خاور ارزان حمل مبل را در سریع ترین زمان ممکن برای باربری تهران به تبریز در اختیارتان قرار خواهیم داد. خاور مبلی نام دیگر همان خاور مسقف می باشند و چون برای حمل مبلمان هم از آن استفاده می شود، به مبلی هم از آن نام می برند.

 

بار مبل به دلیل فضای وسیعی که اشغال می کند نیازمند فضای بارگیری وسیع می باشد، که این نوع از کامیونت آن را تامین می کند.

 

خاور مسقف باربری به تبریز 

مسقف به دلیل داشتن سقف بهترین گزینه برای اسباب کشی به تبریز است. فضای داخلی این خودرو ضربه گیر است و مانع ورود آسیب در اثر لرزش می شود. خاور مسقف یکی از انواع خاورها است و دارای مشخصات زیر است.

 

  • طول: 4/5 متر
  • عرض: 2 متر
  • ارتفاع: از 2/5 تا 2/7
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 3 تن

 

بیشتر این کامیونت ها بیشتر برای مواقعی که بار حساس می باشد و یا هوا بارانی است و باران می بارد و بارندگی شدید در حال باریدن است و یا همچنین از لحاظ حجم بار داخل کامیونت مسقف جا می شود به کار می آیند.

 

خاور مسقف حمل اثاثیه منزل با قیمت مناسب  را برای حمل و جابه جایی و باربری انواع لوازم منزل و جهیزیه و اسباب کشی از تهران به تبریز برای حمل اثاث به تبریز خاور مسقف موردنیاز خود را همین حالا رزرو کنید.

 

حمل بار ارزان با خاور تهران تبریز

باربری با خاور از تهران برای تبریز تخصص میثم لواسان است. ما با ارزان ترین کرایه بهترین خدمات باربری را ارائه می دهیم و در سریع ترین زمان اقدامات لازم را برای حمل بار انجام می دهیم.

 

هر نوع باری را از سرتاسر تهران برای تبریز با خاور ارسال می کنیم. هر باری با نوع خاور مناسب انتقال داده می شود تا سلامت محموله به خطر نیفتد.

 

برای دریافت خدمات ارزان ولی با کیفیت میثم لواسان کافی است با کارشناسان ما در باربری تماس بگیرید و نوع بار خود را اعلام کنید.

 

  • حمل مصالح صاختمانی
  • ارسال لوله و ورق
  • حمل انواع لوازمات
  • باربری انواع دستگاه
  • حمل اثاثیه و لوازم منزل
  • ارسال مبلمان و میز اداری و خانگی

 

حمل بار به تبریز با خاور 808 

  • مشخصات خاور 808 به شرح زیر است:
  • طول: 4 متر
  • عرض: 2 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 4 تن

 

توانایی حمل بار و کالا تا 4 تن را دارند که از می توانند از انواع شرکت های کامیونت سازی باشند که نام آشناترین آنها در تهران بنز هشتصد و هشت می باشد. برای حمل بار با خاور از تهران کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

حمل بار به تبریز با خاور 608

مشخصات خاور 608 به شرح زیر است:

  • طول بارگیر: 4 متر
  • عرض بارگیر: 2 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 3 تن

 

توانایی حمل بار تا 3 تن را دارند که از می توانند از انواع شرکت های کامیونت سازی باشند. همانند ایسوزو و هیوندای و جک.

 

خاور تهران تبریز با بیمه نامه و بارنامه معتبر 

کلیه خدمات باربری برای تبریز و حمل بار به تبریز در شرکت حمل و نقل میثم لواسان با بارنامه و بیمه نامه به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

بیمه باربری میثم لواسان برای انواع خاورها تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنا بیمه ایران است. باربری برای تبریز با خاور را با بارنامه تمبردرا دولتی از میثم لواسان بخواهید.

 

ما کلیه مجوزهای لازم و قانونی را برای ارسال بار به تبریز با خاور صادر می کنیم. میثم لواسان تسریع دهنده و تسهیل دهنده خدمات باربری با خاور تهران تبریز است.

 

همین حالا برای ثبت سفارش تماس بگیرید و حمل بار خوذ را به ما واگذار کنید. بهترین ها را برای شما در نظر داریم و تخفیفات خوبی را نیز اعمال می کنیم.

 

خاور تک و جفت باربری تهران تبریز

در این تقسیم بندی منظور از خاور تک همان 6 چرخ و خاور جفت همان 10 چرخ است. برای حمل بار هایی با تناژ 10 تن از تک و 15 تن از جفت استفاده می شود.

 

هم در باربری درون شهری هم برون شهری کاربرد دارند. محدودیتی در خصوص حمل نوع بار ندارند فقط  کافی است بار ارسالی از نظر حجم و وزن تناسب با خودرو داشته باشد.

 

بارهایی که با تک و جفت قابلیت حمل دارند عبارتند از: میوه، دستگاه تولیدی و صنعتی، رک، کانکس، اثاثیه منزل و تجهیزات اداری، قطعات الکترونیکی، مواد غذایی و دارویی، مواد شیمیایی، سنگ، کیسه جانبو، نوشیدنی، ابزارها، تجهیزات پزشکی، میلگرد، فولاد. فقط کافی است وزن بار با خودرو تناسب داشته باشد.

 

میثم لواسان انواع خاور تک و جفت را در دسترس دارد و در صورت نیاز برای شما فراهم می کنند. با هزینه مقرون به صرفه و بیمه نامه معتبر محموله خود را از تهران به تبریز ارسال کنید. کار را به ما بسپارید چرا که ما تخصص داریم و برای شما بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد.

 

  • حمل بار به شهرکرد
  • باربری تهران به بندر گناوه
  • باربری تهران به کرمان
  • حمل بار به دماوند
  • باربری تهران به ماکو
  • باربری ارزان تهران به رشت 

 

هزینه باربری با تک و جفت تهران تبریز

با توجه به اینکه تک و جفت بارهایی با وزن مختلف را حمل می کنند کرایه یکسانی ندارند. هزینه حمل بار با جفت بیشتر از تک است.

 

اما چیزی که مشخص می باشد این است که کرایه هر دو خودرو باید متناسب با آنچه باشد که اتحادیه باربری تهران معین کرده است. این مرجع با درنظر گرفتن جمیع خدماتی که باید برای باربری انجام شود اقدام به قیمت گذاری می کند.

 

ظرفیت خودروها متفاوت است مثلا نیسان حمل بار می تواند تا 2 تن حمل کند. تریلی قادر است بار هایی با وزن 24 تن را جا به جا کند.

 

مسلما خودروهایی که توانایی باربری بارهای سنگین تری دارند، کرایه بیشتری نیز دارند. طول مسیر حمل هم از جمله علل خیل در تعیین هزینه حمل است. شرایط اقتصادی و گرانی نیز می تواند موثر واقع گردد.

 

اگر نیاز به خودروی تک یا جفت دارید تا بارتان را از تهران به مسیر تبریز ارسال کنید، می خواهید هزینه مقرون به صرفه پرداخت کنید با ما همراه باشید تا از خدمات ویزه میثم لواسان بهره مند گردید.

 

کارشناسان باربری ما برای پاسخگویی به هر سوالی که در زمینه حمل و نقل دارید همه روزه منتظر شما هستند. با ما تماس بگیرید.

برای حمل بار با خاور به تبریز آیا بیمه نامه لازم است؟

حمل بار به تبریز با خاور چون از دسته باربری برون شهری است باید برای تردد راحت خودروی حمل حتما بارنامه صادر شود به همین دلیل بیمه نامه ضروری است و بدون آن باربری با مشکل مواجه خواهد شد.

برای حمل باری از قبیل اثاث منزل کدام خاور مناسب است؟

حمل باری مانند لوازم و اثاث منزل به حساسیتی که دارند و شکتنی بودن آن ها بهتر است از خاور مسقف برای حمل به تبریز استفاده شود این خودرو ها ضد ضربه هستند و به دلیل داشتن سقف از بار در برابر گرد و غبار و باد و باران محافظت می گردد.

سبد خرید
تماس سریع