خاور-تهران-یزد

خاور تهران یزد

حمل بار با خاور تهران یزد از جمله خدمات شرکت حمل و نقل میثم لواسان برای ارسال بار به یزد می باشد. خاور تهران یزد برای حمل بار 3 تنی مناسب می باشد.

 

میثم لواسان خدمات باربری با خاور را با بیمه نامه و بارنامه معتبر به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

ارزان ترین خدمات باربری را تنها با یک تماس از سامانه حمل بار میثم لواسان بخواهید. میثم لواسان ارائه دهنده صفر تا صد باربری با خاور به تمامی شهرستان ها است.

 

خاور مسقف و خاور روباز و خاور مبلی و خاور 911 از متداول ترین خاور ها برای باربری به یزد هستند. برای آشنایی با خدمات باربری با خاور میثم لواسان با ما در این مقاله همراه باشید. برای حمل بار ارزان به یزد با خاور با ما همراه باشید.

 

باربری با خاور تهران یزد

باربری برای یزد با خاور را از میثم لواسان بخواهید. ما در مجموعه میثم لواسان در تلاشیم تا با ارائه به روز ترین و مدرنترین خدمات باربری، باربری آسان و لذت بخشی را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

 

تجربه طولانی مدت میثم لواسان در ارائه خدمات باربری با خاور موجب شده تا بتوانیم با کمترین نرخ کرایه باربری بار شما را به یزد ارسال کنیم.

 

برای حمل با خاور از تهران، انواع خاور را از سامانه حمل و نقل میثم لواسان بخواهید. در اسرع وقت خودروی باربری مناسب با کرایه ارزان را برای شما فراهم می کنیم.

 

باربری ارزان با خاور تهران یزد

باربری ارزان تهران به یزد با خاور نیازمند آن است که با یک شرکت معتبر در تهران فعالیت داشته باشید. میثم لواسان معتبرترین باربری در تهران است که سال هاست در زمینه باربری با خاور به شهرستان ها فعالیت می کند.

 

ارزانترین نرخ کرایه باربری به یزد را با دسترسی به سامانه اسنپ بار برایتان فراهم خواهیم کرد. ارزان ترین نرخ کرایه را با بهترین کیفیت برای باربری از تهران به یزد در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

در ادامه به معرفی برخی از انواع خاورها پرداخته ایم. برای آشنایی کامل با انواع خاورها می توانید با مشاوران میثم لواسان در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

 

حمل بار به یزد با بیش از پنجاه سال سابقه توسط کادر مجرب میثم لواسان در اسرع وقت انجام می شود. تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

خاور مبلی باربری به یزد 

خاور مبلی یا سایر کامیونت هایی که دارای سقف می باشند. چه به صورت فلزی و چه به صورت چادری می باشند و فضای بارگیری آنها دارای سقف می باشد و به خاور مسقف هم معروف هستند.

 

خاور ارزان حمل مبل را در سریع ترین زمان ممکن برای باربری تهران به یزد در اختیارتان قرار خواهیم داد. خاور مبلی نام دیگر همان خاور مسقف می باشند و چون برای حمل مبلمان هم از آن استفاده می شود، به مبلی هم از آن نام می برند.

 

بار مبل به دلیل فضای وسیعی که اشغال می کند نیازمند فضای بارگیری وسیع می باشد، که این نوع از کامیونت آن را تامین می کند. حمل بار دربستی به یزد تخصص ما است.

 

خاور مسقف باربری به یزد 

خاور مسقف یکی از انواع خاورها است که بیشتر برای حمل بارهایی همچون اثاثیه منزل به کار می رود و دارای مشخصات زیر است:

 

  • طول: 4/5 متر
  • عرض: 2 متر
  • ارتفاع: از 2/5 تا 2/7
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 3 تن

 

بیشتر این کامیونت ها بیشتر برای مواقعی که بار حساس می باشد و یا هوا بارانی است و باران می بارد و بارندگی شدید در حال باریدن است و یا همچنین از لحاظ حجم بار داخل کامیونت مسقف جا می شود به کار می آیند.

 

خاور مسقف حمل اثاثیه منزل با قیمت مناسب را برای حمل و جابه جایی و باربری انواع لوازم منزل و جهیزیه و اسباب کشی از تهران به یزد برای حمل اثاث به یزد، خاور مسقف بهترین گزینه می باشد.

 

حمل بار به یزد با خاور 608

608 نیز از انواع خاور است که می تواند تا 4 تن محموله جابه جا کند. مشخصات خاور 608 به شرح زیر است:

 

  • طول بارگیر: 4 متر
  • عرض بارگیر: 2 متر
  • حداکثر مقدار تناژ قابل حمل: 3 تن

 

توانایی حمل بار تا 3 تن را دارند که از می توانند از انواع شرکت های کامیونت سازی باشند. همانند ایسوزو و هیوندای و جک.

 

خاور تهران یزد با بیمه نامه و بارنامه معتبر 

کلیه خدمات باربری برای یزد و حمل بار به یزد در شرکت حمل و نقل میثم لواسان با بارنامه و بیمه نامه به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

بیمه باربری میثم لواسان برای انواع خاورها تحت پوشش بیمه معتبر و نام آشنا بیمه ایران است. ما مجوزهای لازم و قانونی را برای شما صادر می کنیم.

 

با میثم لواسان یک باربری سریع و امن را تجربه می کنید و در دسته مشتریان ثابت ما قرار می گیرید.

سبد خرید
تماس سریع